Gå til innhold

Er å miste jomfrudommen spesielt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke over at det ernoe spesielt ved det? Er fortsstt jomfru men skal møte en kompis til uken, og er ganske sikker på at det blir til sex. Har dere noen tanker rundt dette? Er det feil å bruke han bare for å miste jomfrudommen? 

Anonymkode: 9e4c3...058

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del var det ikke noe spesielt. Bare en ting som var greit å få unnagjort liksom. 

Anonymkode: 4462a...7e3

• Liker 1
Skrevet

Ingenting spesielt. Kanskje fordi vedkommende ikke var spesiell for meg i utg.pkt. Samtidig vil jeg kanskje fraråde å hoppe ut i det bare for å "få det gjort". Kanskje ville opplevelsen vært annerledes dersom jeg ventet til det var med en som betydde noe for meg:strix:

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer ikke noe spesielt med kroppen etter at du mister jomfrudommen, men jeg liker å tenke tilbake på "min første", selv nå 15 år senere. Velg med omhu, for det er en stor sjanse for at du kommer til å tenke tilbake på det når du er 50, og da er det ekstra kjekt hvis man er fornøgd med valget.

Anonymkode: 76c57...f7b

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke noe fysisk å miste, det eneste som skjer er at du har hatt en penis inni deg. Fysisk er du fortsatt den samme. Mentalt er du forhåpentligvis tilfredsstilt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei er ikke noe spesielt  , jeg brukte også bare en fyr for å miste jomfrudommen bare for å få det overstått så jeg slapp å være så nervøs med han jeg egentlig likte. Var ikke noe big deal i det hele tatt 

Anonymkode: 74484...591

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mista den til en kjøttpølse. Så dessverre var det ikke noe som ''røk'' første gangen jeg og typen hadde oss.

Anonymkode: 2c52c...02d

Skrevet

Nei, greit å få det unnagjort for man går jo og lurer veldig på hvordan det er. Den første gangen er en nedtur for man har kanskje innbilt seg at det er helt fantastisk. Det tar litt tid før man blir kjent med sin egen seksualitet.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mista den til en kjøttpølse. Så dessverre var det ikke noe som ''røk'' første gangen jeg og typen hadde oss.

Anonymkode: 2c52c...02d

De fleste har vel mistet den i røff lek fra før vel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er spesielt - altså, det er jo første gangen! Det er noe du kan komme til å huske og se tilbake på langt frem i tid! Min første gang ødela for meg på enkelte områder da fyren var en dritt, så å «bare gjøre det for å få det unnagjort» ekk’e noe jeg ville anbefale. Jeg hadde venta lenge og angrer litt på at jeg ikke venta bittelitt lenger...

Anonymkode: 55e4d...304

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det var en skuffelse uten like. Jeg var voldsomt tent, det samme var han. Jeg hadde fortalt ham tidligere at jeg var jomfru (jeg var ikke fylt 17 og hadde romantiske forestillinger om det første samleiet) og at han måtte være forsiktig. Men da vi vel var i sengen, kjørte han bare på, og det var VONDT! Jeg ble sint og gråt av skuffelse og dyttet ham unna. Da begynte han å unnskylde seg med at jeg hadde virket så erfaren.

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Glød skrev:

Fysisk er du fortsatt den samme. Mentalt er du forhåpentligvis tilfredsstilt.

Hehe, omvendt ville heller jeg sagt da. Fysisk endrer jo kransen i vagina seg litt (tidligere kalt hinne) , mens mentalt er man alt fra tilfredstilt for en ung gutt som knuller i 3 minutter og ikke har årevis med erfaring bak seg gir ikke akuratt tilfredstillende resultat men 😛 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, visp skrev:

De fleste har vel mistet den i røff lek fra før vel.

Ja mista min på sykkelstanga når jeg hoppa ned å skulle bremse med bena fordi jeg ikke skjønte styrebremsen og bena ikke rakk helt ned i bakken au! 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe spesielt som i filmer etc. Det som skjer er at du har sex. Det kan være følesesmessig spesielt avhengig av hvem du ligger med, men sånn ellers, nei det er ikke noe «magisk» som skjer med kroppen eller noe. Den første gangen er som oftest ikke bra (men sier ikke at det ikke kan være bra)  

Min første gang var utrolig dårlig - angrer nødvendigvis ikke på hvem jeg hadde sex med fordi på den tiden trodde jeg at jeg elsket han, angrer bare på hvordan det skjedde (intern press fordi «alle» andre hadde sex, følte jeg måtte få det overstått, følte meg teit som ikke klarte å få noe etc). Det var ikke noe spesielt med sex tydeligvid utenom at jeg fikk fysiske og psykiske vansker rundt det senere.

Mitt råd er bare at du skal ha sex når du vil ha sex i ditt eget tempo. Føler du deg klar for å ha sex med kompisen din så pass på at du har beskyttelse og alt det der du sikkert vet. Bare pass på at du faktisk vil og ikke føler at du «må få det overstått». 

Anonymkode: a2057...8d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Arabella skrev:

Det var en skuffelse uten like. Jeg var voldsomt tent, det samme var han. Jeg hadde fortalt ham tidligere at jeg var jomfru (jeg var ikke fylt 17 og hadde romantiske forestillinger om det første samleiet) og at han måtte være forsiktig. Men da vi vel var i sengen, kjørte han bare på, og det var VONDT! Jeg ble sint og gråt av skuffelse og dyttet ham unna. Da begynte han å unnskylde seg med at jeg hadde virket så erfaren. :(

Endelig en som sier sannheten her, det gjør VONDT. Selv om han var så forsiktig som bare det.

Anonymkode: f283c...4dc

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja mista min på sykkelstanga når jeg hoppa ned å skulle bremse med bena fordi jeg ikke skjønte styrebremsen og bena ikke rakk helt ned i bakken au! 

Jeg lekte ganske røft som liten, men har virkelig ikke peiling på når den gikk. Vet man det? Første gang med sex var litt vondt, så kanskje det var det.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Endelig en som sier sannheten her, det gjør VONDT. Selv om han var så forsiktig som bare det.

Amen! Jeg hadde store smerter min første gang og de varte en stund senere. 

Men  ei venninne syntes ikke at det gjorde vondt 🤷🏼‍♀️ Så tror ikke alle opplever smerte. 

Anonymkode: a2057...8d8

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, visp skrev:

Jeg lekte ganske røft som liten, men har virkelig ikke peiling på når den gikk. Vet man det? Første gang med sex var litt vondt, så kanskje det var det.

Jeg blødde etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde onanert med mye rart før jeg hadde sex første gang, så vondt var det ikke.

Men det var heller ikke magisk type glitterfisende enhjørninger og kvitrende fugler (lite fugler i skauen midt på natten i november forresten). 

Teknisk gjennomføring var helt grei. Litt godt, det bar en del preg av manglende erfaring og noe alkohol i blodet (ære være gamledagers 'bygdedans' der man slipper inn når man er konfirmert og kan drikke seg drita på naboens hjemmebrent).

Minnet om det, er varmt. Jeg hadde vært forelsket i ham i flere år. Min store barndoms- og ungdomsforelskelse. Jeg er glad det ble han som var min første. Selv uten enhjørninger.

Anonymkode: 28528...561

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker ikke engang navnet på hun som var min første. Så nei, det var ikke noe spesielt.

Anonymkode: f3d62...82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...