Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! 

Ramlet over dette forumet, og med tanke på navnet er dere muligens gode representanter for min målgruppe ;-)

Først vil jeg påpeke at dette ikke på noen som helst måte er en klagetråd, jeg er rett og slett interessert i høre hva dere tenker.

Jeg er en norsk mann på ~25 år som studerer [noe teknisk] på PhD-nivå. Jeg har mange, både mannlige og kvinnelige, venner. Jeg har et godt nettverk på studiested, er aktiv på fritiden med sideprosjekter, og er stort sett i godt humør. Jeg har alltid hatt lett for å komme i kontakt med folk, og prater stort sett med de fleste. Men på kjærestefronten har det vel vært heller dårlig. Både kvinnelige og mannlige venner lurer på hvorfor i alle dager jeg fortsatt er singel, og der svarer jeg vel stort sett at jeg er helt håpløs - men nå lurer jeg litt selv også.

Jeg vil ikke si jeg har høye krav. Jeg liker jo så klart at jentene tar vare på egen helse, men utenom det verdsetter jeg intelligens (evne til å ha egne meninger, evne til å resonnere selvstendig, føre en oppegående samtale som handler om andre ting enn vær og vind), humor og stå-på-vilje. Også liker jeg jenter det er noe "rart" med, hva nå det måtte være.

I det siste har jeg jo begynt å lure på om det er mine fysiske mål det er noe feil med. Er vel "dessverre" nærmere 170 enn 180, og hårfestet har nok krøpet litt oppover. Men stemmer det virkelig det som står i mediene nå for tiden? Er alt håp virkelig ute pga dette? Det vil jo være deprimerende. Ved reiser og opphold i andre verdensdeler (i-land!) har jeg riktignok følt at interessen fra kvinner har vært langt større. Må jeg virkelig emigrere når jeg er ferdig med studiene?

Jeg må vel påpeke at jeg ikke er en av de største stjernene der ute på Tinder og andre sjekke-apper/dating-sider. Mulig jeg synes det blir for kleint, eller så hadde jeg vel bare håpet å finne noen på en annen måte. Er dette helt dødfødt i disse dager?

Takker for alle svar!

- Mann ~25 år.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres du mer moden ut enn kvinner på din alder. Mulig du bør kikke litt på litt eldre kvinner. De vet å verdsette det du tilbyr.

Anonymkode: 07243...dce

Skrevet

Jeg er en mann som er en del eldre enn deg, så ikke i målgruppen. Men jeg vil tro høyden din, alderen din og jobben din teller negativt for deg. 

Høyde teller mye for mange damer, i Norge er damene store og vil da ha større menn.

I Norge er ikke phd i et teknisk fag en fordel på datingmarkedet for en mann for å si det slik :) Håndtverkere er nok mest attraktive.

Når jeg nevner alderen din er det fordi din bakgrunn vil bli ansett som mer positivt når du blir litt eldre, og de aktuelle damene også blir eldre.

Men ja, i resten av Europa er du nok betydelig mer attraktiv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...