AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 For 3 år siden ble det slutt mellom meg og eks-samboer. Jeg hadde ett barn fra før av, og bi levde godt sammen. Sammen fikk vi ikke barn fordi han ville gjerne alt skulle være på plass før vi "fikk flere".Vi hadde vært sammen 4 år, og på slutten begynte ting å skrante litt før han plutselig var utro. Dette var og ble et engangstilfelle, men jeg gikk fra han. Vi holdt likevel kontakt et halvt år etter, jeg tilga ham for tilfellet med utroskapet, og begynte en periode og ha et lite kjærlighetsforhold igjen. Jeg fikk litt panikk, fordi jeg var redd for å bli såret igjen. Da møtte han ei ny ei, og hun var fort gravid. Men likevel prøvde han å kontakte meg et par ganger, og jeg fattet ikke helt hva han ville meg, da han ikke visste helt selv.. Jeg fikk høre fra broren hans at eksen min hadde i panikk kastet henne ut, da dette ikke var greit for ham, men at de hadde blitt sammen igjen for barnets skyld. Og nå i dag er jeg alene, og stresser egentlig ikke noe over det, men jeg klarer aldri finne den gnisten jeg hadde med han, og han bor i samme by, så jeg treffer "det lykkelige paret" på butikken innimellom.. Jeg klarer ikke glemme ham, og får ofte følelsen av at han heller ikke er over meg. Har truffet han ute et par ganger, og han kommer bort og hilser, men klør seg liksom bare i nakken og snur igjen.. Jeg vil gjerne ta kontakt med han, men jeg vil ikke rote til livet hans, hvis det likevel bare setter han i en berg og dalbane av følelser.. Anonymkode: b5e40...642
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Vil ikke akkurat kalle det en "by". Mener du bygd? Anonymkode: 1b940...ed1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Jeg forstår ikke. Hvorfor i alle dager skulle du ta kontakt med han? Anonymkode: fdaa7...b0a
Rotemor Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Han tok kontakt med deg igjen fordi han er en utro fyr som sjekket mulighetene for sex. Med gravid samboer så var det muligens ikke like spennende der lenger. Du kan jo gjerne ta kontakt igjen og risikere at dere sammen ødelegger familielivet hans før han knuser hjertet ditt igjen. Han kommer jo til å være utro med noen uansett. Er dette en noenlunde korrekt «wake up call»?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå