AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Jeg dater en mann, og har gjort det i ca 6 uker nå. Kjemien stemmer og vi har det ganske avslappende og moro sammen. De første ukene så kjente jeg på sommerfuglene, men nå er de helt borte, og jeg vet ikke hva jeg føler. Han er 42 og jeg er 30, ingen av oss har barn (men vi begge ønsker). Vi har hverken kysset ellet klinet, men vært intime med kos, stryking, og sex. Han har sagt at han er litt usikker på hva som er greit og ikke greit for meg, og derfor ikke turt å kysse meg i tilfelle jeg ikke syntes det er greit. I begynnelsen så sliter jeg alltid med å ta litt initiativ og dette har jeg forklart men han ønsker allikevel at jeg skal prøve å ta initiativ. Føler ikke noe forelskelse eller noe sånt (enda), og han har sagt at han bruker god og lang tid på å utvikle kjærlighetsfølelser ovenfor noen. Hva gjør jeg nå? Jeg har snakket med han om hva jeg føler og tenker, fordi jeg ikke ønsker å føre noen bak lyset. Vi har blitt enige om å ta det i sakte tempo og se om det kan være noe der. Vi snakker sammen hver dag og er sammen flere ganger i uken. Jeg har heller aldri følt meg så trygg og sikker på noen som han, og heller aldri følt at jeg kan være meg selv 100% som jeg kan med han, så den biten er ny for meg. Vi har snakket om at vi må prøve å unngå å havne i vennefellen. Høres dette dødfødt ut? Er det bare det at vi begge trenger å bruke lengre tid på å bli kjent med hverandre før vi utvikler noen følelser? Setter pris på alle innspill, tips og råd 🙂 Anonymkode: 0801e...6f5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Når man snakker om å "unngå å gå i vennefellen" så er man vel allerede der..? Om dere hadde vært forelsket ville ikke vennefellen vært et tema engang. Jeg reagerer på at dere har hatt sex, men ikke kysset. Sex er utløsning. Kyss er intimitet. Dette hadde ikke vært nok for meg. Anonymkode: 08dcf...8ca 3
MakeItHappen Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Reagerer også på sex men ikke kyss. Det er intimt og for meg så betyr det så mye mer enn sex. Kyss han på neste date 😉 kjenn på følelsene. De jeg har hatt som fuckfriends har jeg ikke kysset noe særlig med. Det føles rart. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man snakker om å "unngå å gå i vennefellen" så er man vel allerede der..? Om dere hadde vært forelsket ville ikke vennefellen vært et tema engang. Jeg reagerer på at dere har hatt sex, men ikke kysset. Sex er utløsning. Kyss er intimitet. Dette hadde ikke vært nok for meg. Anonymkode: 08dcf...8ca Han har sagt at det ikke må gå for sakte, for da er det lett å havne i den fellen. Anonymkode: 0801e...6f5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 7 minutter siden, MakeItHappen skrev: Reagerer også på sex men ikke kyss. Det er intimt og for meg så betyr det så mye mer enn sex. Kyss han på neste date 😉 kjenn på følelsene. De jeg har hatt som fuckfriends har jeg ikke kysset noe særlig med. Det føles rart. Får prøve på det, men er jo litt redd for at han ikke vil det, siden han ikke har kysset meg enda?! Redd for at det skal bli kleint om jeg tar tak i han og kysser han også ville han egentlig ikke.. Anonymkode: 0801e...6f5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har sagt at det ikke må gå for sakte, for da er det lett å havne i den fellen. Anonymkode: 0801e...6f5 Om han er interessert vil han ha tålmodighet til å vente. Da ville han ha kysset deg også, for lenge siden. For meg høres det ut som han vil stresse deg til å ha sex. Anonymkode: 08dcf...8ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om han er interessert vil han ha tålmodighet til å vente. Da ville han ha kysset deg også, for lenge siden. For meg høres det ut som han vil stresse deg til å ha sex. Anonymkode: 08dcf...8ca Men hvorfor gidde å bruke så mye tid på meg, overnatting, samtaler og slikt hvis han "stresser" med sex? Anonymkode: 0801e...6f5
MakeItHappen Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får prøve på det, men er jo litt redd for at han ikke vil det, siden han ikke har kysset meg enda?! Redd for at det skal bli kleint om jeg tar tak i han og kysser han også ville han egentlig ikke.. Anonymkode: 0801e...6f5 Men da finner du ut av det. Før eller siden må du jo finne ut av det. Jeg heier på deg 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå