Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

24 årig man som  aldri har vært i nattklubb før og (drikker ikke). Jeg ser ikke poenget med å gå på nattklubb, jeg har gått på puber osv og det synes jeg er litt mer gøy, men nattklubb! Stå i lang kø og tilslutt komme inn og bare gå rundt.Du får heller ikke muligheten til å bli kjent med folk pga høyt volum på musikk. Ser bare ikke poenget? 

Hvorfor går du på nattklubb (orker å stå på den lange køen) why?

Anonymkode: a3701...2f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best puber selv, men det kan være gøy på nattklubb om man er i det rette humøret. Er køen for lang gidder jeg ikke gå inn. Det gjelder å dra dit når køen ikke er milelang enda. 

AnonymBruker
Skrevet

Gidder aldri å stå i lange køer, da prøver jeg heller å gå på en annen klubb. Men grunnen til at jeg liker å gå på klubber er fordi jeg liker å slå meg løs og danse, noe som ikke passer seg på de fleste puber. Pub kan være koselig, men da må man være i rett humør: altså i humør til å sitte stille og prate med folk. Hvis jeg vil bevege meg og danse drar jeg på klubb. 

Anonymkode: 730b1...969

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 78 og har heller aldri vært på nattklubb, hverken som ung eller eldre.

Anonymkode: ccde5...00a

AnonymBruker
Skrevet

Bra for deg, nattklubb er dørgenes kjedelig. Går jo ikke ann å snakke med hverandre engang!

Blir heller hjemme enn å gå på noe sånt.

Jeg foretrekker en stille pub, som ikke spiller høy musikk, hvor man kan sitte i fred å drikke seg snydens. Helst utendørs.

Anonymkode: 08971...895

AnonymBruker
Skrevet

De eneste gangene jeg har kost meg på nattklubb, er når det har vært ulovlig narkotika med i bildet. Kunne aldri hatt det gøy der på bare alkohol.

Anonymkode: 08971...895

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

24 årig man som  aldri har vært i nattklubb før og (drikker ikke). Jeg ser ikke poenget med å gå på nattklubb, jeg har gått på puber osv og det synes jeg er litt mer gøy, men nattklubb! Stå i lang kø og tilslutt komme inn og bare gå rundt.Du får heller ikke muligheten til å bli kjent med folk pga høyt volum på musikk. Ser bare ikke poenget? 

Hvorfor går du på nattklubb (orker å stå på den lange køen) why?

Anonymkode: a3701...2f8

Man går der for å danse (ivertfall jeg), eller se andre danse. Er gøy når man er i riktig humør. Gøyere enn på pub hvor alt virker mer dødt. 

Anonymkode: 443f0...916

AnonymBruker
Skrevet

Syns veldig sjelden det er gøy. Går der en gang i blant, men det er alltid fordi resten av gjengen jeg er ute med vil det. Og hvis vi er sent ute og de andre barene snart stenger.

Anonymkode: 0e669...022

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på nattklubber som bryr seg om hva slags musikk de spiller. Plasser som spiller listepop er dritkjedelig. Følger en del djer i sosiale medier og ser når og hvor de spiller. Da går det mest i hiphop, house, edm. Med riktig musikk har du plutselig danset i 3 timer, og hatt en bra kveld 🤗 drikker bare vann når jeg er der, og må legge til at slike arrangement trekker et mer voksent publikum enn de i tidlig tjueårene som er ute for å drikke og sjekke opp folk. Vil tippe at snittalderen er i underkant av 30 år. 

Anonymkode: 9222a...056

AnonymBruker
Skrevet

Du går ikke glipp av noe, brukte 2år av livet mitt med å gå på byen hver helg.

Bortkastet, drikking og tåkeprat om ingenting,

Nå bruker jeg heller tiden min på å leve, samme døgnrytme alle dager. Står opp kl 7 hver dag, deilig! Fokus på trening, kosthold og friluftsliv. Reising setter jeg stor pris på.

Å bestemme over tiden sin er viktig, livet er bare en gang. Det gidder jeg ikke kaste bort på alkohol og kjedelige "partymennesker".

Anonymkode: 39399...26e

• Liker 1
Skrevet

Spør du meg, har du ikke gått glipp av noe som helst. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fint gå på en nattklubb, en gang i blant. :) de fleste nattklubber har noe annet enn bare diskotek/høy musikk, så det går jo an å trekke seg litt tilbake om en ønsker å snakke litt. I tillegg er det moro med litt høy musikk, danse, slå seg løs, og det får man ikke gjort på samme måte på en pub. 

Men det er hver sin lyst :) alt til sin tid, og hvilket humør man er i :)

Anonymkode: 02a7a...662

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker ikke. Går ut for det sosiale. Dansing. Greier fint å sjekke opp jenter edru så blir en del nr. og dates og ONS uavhengig av ''fyll''.

Anonymkode: 6d3de...53f

AnonymBruker
Skrevet

Nattklubb er som regel VELDIG oppskrytt!!                          

Anonymkode: bf067...e95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...