Gå til innhold

24 år og har aldri vært i nattklubb!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 årig man som  aldri har vært i nattklubb før og (drikker ikke). Jeg ser ikke poenget med å gå på nattklubb, jeg har gått på puber osv og det synes jeg er litt mer gøy, men nattklubb! Stå i lang kø og tilslutt komme inn og bare gå rundt.Du får heller ikke muligheten til å bli kjent med folk pga høyt volum på musikk. Ser bare ikke poenget? 

Hvorfor går du på nattklubb (orker å stå på den lange køen) why?

Anonymkode: a3701...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker best puber selv, men det kan være gøy på nattklubb om man er i det rette humøret. Er køen for lang gidder jeg ikke gå inn. Det gjelder å dra dit når køen ikke er milelang enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder aldri å stå i lange køer, da prøver jeg heller å gå på en annen klubb. Men grunnen til at jeg liker å gå på klubber er fordi jeg liker å slå meg løs og danse, noe som ikke passer seg på de fleste puber. Pub kan være koselig, men da må man være i rett humør: altså i humør til å sitte stille og prate med folk. Hvis jeg vil bevege meg og danse drar jeg på klubb. 

Anonymkode: 730b1...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 78 og har heller aldri vært på nattklubb, hverken som ung eller eldre.

Anonymkode: ccde5...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra for deg, nattklubb er dørgenes kjedelig. Går jo ikke ann å snakke med hverandre engang!

Blir heller hjemme enn å gå på noe sånt.

Jeg foretrekker en stille pub, som ikke spiller høy musikk, hvor man kan sitte i fred å drikke seg snydens. Helst utendørs.

Anonymkode: 08971...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste gangene jeg har kost meg på nattklubb, er når det har vært ulovlig narkotika med i bildet. Kunne aldri hatt det gøy der på bare alkohol.

Anonymkode: 08971...895

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

24 årig man som  aldri har vært i nattklubb før og (drikker ikke). Jeg ser ikke poenget med å gå på nattklubb, jeg har gått på puber osv og det synes jeg er litt mer gøy, men nattklubb! Stå i lang kø og tilslutt komme inn og bare gå rundt.Du får heller ikke muligheten til å bli kjent med folk pga høyt volum på musikk. Ser bare ikke poenget? 

Hvorfor går du på nattklubb (orker å stå på den lange køen) why?

Anonymkode: a3701...2f8

Man går der for å danse (ivertfall jeg), eller se andre danse. Er gøy når man er i riktig humør. Gøyere enn på pub hvor alt virker mer dødt. 

Anonymkode: 443f0...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns veldig sjelden det er gøy. Går der en gang i blant, men det er alltid fordi resten av gjengen jeg er ute med vil det. Og hvis vi er sent ute og de andre barene snart stenger.

Anonymkode: 0e669...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på nattklubber som bryr seg om hva slags musikk de spiller. Plasser som spiller listepop er dritkjedelig. Følger en del djer i sosiale medier og ser når og hvor de spiller. Da går det mest i hiphop, house, edm. Med riktig musikk har du plutselig danset i 3 timer, og hatt en bra kveld 🤗 drikker bare vann når jeg er der, og må legge til at slike arrangement trekker et mer voksent publikum enn de i tidlig tjueårene som er ute for å drikke og sjekke opp folk. Vil tippe at snittalderen er i underkant av 30 år. 

Anonymkode: 9222a...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ikke glipp av noe, brukte 2år av livet mitt med å gå på byen hver helg.

Bortkastet, drikking og tåkeprat om ingenting,

Nå bruker jeg heller tiden min på å leve, samme døgnrytme alle dager. Står opp kl 7 hver dag, deilig! Fokus på trening, kosthold og friluftsliv. Reising setter jeg stor pris på.

Å bestemme over tiden sin er viktig, livet er bare en gang. Det gidder jeg ikke kaste bort på alkohol og kjedelige "partymennesker".

Anonymkode: 39399...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint gå på en nattklubb, en gang i blant. :) de fleste nattklubber har noe annet enn bare diskotek/høy musikk, så det går jo an å trekke seg litt tilbake om en ønsker å snakke litt. I tillegg er det moro med litt høy musikk, danse, slå seg løs, og det får man ikke gjort på samme måte på en pub. 

Men det er hver sin lyst :) alt til sin tid, og hvilket humør man er i :)

 

Anonymkode: 02a7a...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke. Går ut for det sosiale. Dansing. Greier fint å sjekke opp jenter edru så blir en del nr. og dates og ONS uavhengig av ''fyll''.

Anonymkode: 6d3de...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Nattklubb er som regel VELDIG oppskrytt!!                          

Anonymkode: bf067...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...