Gå til innhold

Beste vaskeutstyr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg er på jakt etter godt vaskeutstyr. Har jif moppestativ og noen mopper fra Jernia.. bruker av og til jif engangsvåtmopp mellom de "ordentlige" vaskene. De moppene jeg har fungerer greit, men ønsker meg noen skikkelig gode! (Som helst ikke koster skjorta..)

Tips til gode gulvmopper, tørrmopper (har hund, så trenger en god som tar hundehår etc), kluter til å tørke støv osv? :)

Anonymkode: d7d3f...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker jif mikrofibermoppen aller best, har prøvd noen fra europris, nille osv uten å være fornøyd. Til støvtørking liker jeg jif støvkost, eller tørre mikrofiberkluter. Tørrmopper aldri, foretrekker å støvsuge🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heihei!

Jeg er på jakt etter godt vaskeutstyr. Har jif moppestativ og noen mopper fra Jernia.. bruker av og til jif engangsvåtmopp mellom de "ordentlige" vaskene. De moppene jeg har fungerer greit, men ønsker meg noen skikkelig gode! (Som helst ikke koster skjorta..)

Tips til gode gulvmopper, tørrmopper (har hund, så trenger en god som tar hundehår etc), kluter til å tørke støv osv? :)

Anonymkode: d7d3f...ced

De beste moppene får du på Rusta til kr. 29/samme på Jula til kr. 39. 

Kan brukes på Jif moppestativ. Alternativet er løvvang med små frotehåndklær på. 

Anonymkode: edeb7...ddd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste mikrokluten til vindu kjøpte jeg på Kiwi. Mener merket var Unik. Kostet ca kr 30 :)

Anonymkode: aa7d4...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd litt av hvert, og mener Biltema sin mopp er best.

Anonymkode: 04841...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd litt av hvert, og mener Biltema sin mopp er best.

Anonymkode: 04841...81c

Ikke enig. De moppene krymper mye i vask og blir kjapt for korte til mppestativet. Slaskete og ekle blir de og etter min erfaring. 

Ikke verdt å bruke penger på.

Anonymkode: edeb7...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...