Gå til innhold

Utseendet og suksess...sammenheng?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte fått høre at jeg er pen, jeg har fått oppmerksomhet fra menn. Fått komplimenter hos enkelte mennesker. 
Jeg synes ikke jeg er stygg når jeg ser i speilet. 
Men siden jeg var barn har jeg egentlig aldri likt utseendet mitt. Var ikke noe utseendefokusert som barn, men lav selvfølelse kjente jeg på allerede da. 
Nå er jeg oppi 20- årene, og synes aniktet mitt er så flatt! Spesielt lang munn har jeg ikke heller. 
Synes ofte det er en sammenheng mellom munn og suksess ? folk med ganske stor  munn/stort smil har ofte stor suksess, mens vi med små munner og slik ofte har liten? 

Anonymkode: 5b27b...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ofte fått høre at jeg er pen, jeg har fått oppmerksomhet fra menn. Fått komplimenter hos enkelte mennesker. 
Jeg synes ikke jeg er stygg når jeg ser i speilet. 
Men siden jeg var barn har jeg egentlig aldri likt utseendet mitt. Var ikke noe utseendefokusert som barn, men lav selvfølelse kjente jeg på allerede da. 
Nå er jeg oppi 20- årene, og synes aniktet mitt er så flatt! Spesielt lang munn har jeg ikke heller. 
Synes ofte det er en sammenheng mellom munn og suksess ? folk med ganske stor  munn/stort smil har ofte stor suksess, mens vi med små munner og slik ofte har liten? 

Anonymkode: 5b27b...5e4

Hvis du tenker på suksess i arbeidslivet kommer den av helt andre ting enn størrelsen på munnen. Tro meg, en arbeidsgiver belønner ansattes innsats, evner og egnethet.

Jeg tviler sterkt på om munnstørrelse har betydning for noe som helst. Du sier jo selv at du får oppmerksomhet og bekreftelse på at du er pen. Ta det til deg og ikke let etter feil hos deg selv.

Anonymkode: ac195...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...