AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Er dette innafor Pasta med kjøttsaus, Lapskaus, Taco, Pølse i brød, Hamburger og tomatsuppe med egg og makaroni. Dette lages på en hytte uten strøm og vann, Anonymkode: 59aa1...711
Antoinette Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Lag en god gryterett hjemme som kan tas med og varmes der. Feks. lammehryte og ta med couscous. Savnet litt mer høytidsstemning i menyen din. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette innafor Pasta med kjøttsaus, Lapskaus, Taco, Pølse i brød, Hamburger og tomatsuppe med egg og makaroni. Dette lages på en hytte uten strøm og vann, Anonymkode: 59aa1...711 Hva dere spiser i påsken, og resten av året, er deres privatsak. Akkurat som hva vi andre spiser i påsken og ellers. Her har vi påsketradisjoner fra barndomshjemmene med egen vri. Egg og sild til frokost, rostbiff, stek og varm sjokolade til kveldsmat, lammelår, laks, torsk og pinnekjøtt til middager påskedagene. Vi er opptatt av at det er forskjell på hverdager og høytidsdager. Anonymkode: 8299d...096 1
_popcorn_ Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Hvorfor skulle det ikke være innafor? Lag mat etter hva du/dere liker, og etter hvilke forhold det er på hytta. For meg høres det ut som hyttemat som passer de fleste. Hva man skal spise kommer an på mye. Er dere glad i fancy mat? Eller liker dere enkle middager? Er det masse småbarn med? Er det hytte med to meter snø eller ekstrem brannfare utenfor? Har dere invitert 20 stk på festmiddag, eller skal du sitte alene på hytta? Har dere oppbevaringsplass til mye mat? Kan dere kjøre fram til døra og har butikk i nærhet, eller er det 6 timers gåtur til nærmeste vei og butikk? 1
Jadzia Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Vi spiser bare vanlig mat i påsken. Har aldri hatt tradisjon for noe spesiell påskemat. Så jeg synes det er helt innafor jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #6 Skrevet 17. april 2019 Helt fint. Er jo gode retter. Selv har jeg fiskepinner, torsk i sandefjordsmør, laks og pasta, biff og carbonara denne påska😊 Anonymkode: 6abc0...083
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå