Gå til innhold

Mat i påska

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette innafor

Pasta med kjøttsaus, Lapskaus, Taco, Pølse i brød, Hamburger og tomatsuppe med egg og makaroni.

Dette lages på en hytte uten strøm og vann,

Anonymkode: 59aa1...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag en god gryterett hjemme som kan tas med og varmes der. Feks. lammehryte og ta med couscous. Savnet litt mer høytidsstemning i menyen din. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette innafor

Pasta med kjøttsaus, Lapskaus, Taco, Pølse i brød, Hamburger og tomatsuppe med egg og makaroni.

Dette lages på en hytte uten strøm og vann,

Anonymkode: 59aa1...711

Hva dere spiser i påsken, og resten av året, er deres privatsak. 

Akkurat som hva vi andre spiser i påsken og ellers. 

Her har vi påsketradisjoner fra barndomshjemmene med egen vri. Egg og sild til frokost, rostbiff, stek og varm sjokolade til kveldsmat, lammelår, laks, torsk og pinnekjøtt til middager påskedagene. Vi er opptatt av at det er forskjell på hverdager og høytidsdager. 

Anonymkode: 8299d...096

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være innafor? 

Lag mat etter hva du/dere liker, og etter hvilke forhold det er på hytta. 
For meg høres det ut som hyttemat som passer de fleste. 

Hva man skal spise kommer an på mye. Er dere glad i fancy mat? Eller liker dere enkle middager? Er det masse småbarn med? Er det hytte med to meter snø eller ekstrem brannfare utenfor? Har dere invitert 20 stk på festmiddag, eller skal du sitte alene på hytta? Har dere oppbevaringsplass til mye mat? Kan dere kjøre fram til døra og har butikk i nærhet, eller er det 6 timers gåtur til nærmeste vei og butikk? 

• Liker 1
Skrevet

Vi spiser bare vanlig mat i påsken. Har aldri hatt tradisjon for noe spesiell påskemat. Så jeg synes det er helt innafor jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt fint. Er jo gode retter. Selv har jeg fiskepinner, torsk i sandefjordsmør, laks og pasta,  biff og carbonara denne påska😊

Anonymkode: 6abc0...083

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...