Gå til innhold

Klær på senteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å trene på senter igjen, etter lang tid uten noe særlig trening. Jeg har ikke så mange treningsklær, og nå er alle til vask. Jeg har noen velourbukser fra Cubus som jeg egentlig kunne tenkt meg å bruke, men det er jo ingen som bruker annet enn tights på sentrene nå, så jeg er litt ..skeptisk? til å gå med det. Jeg trener kun styrke på sentrene så hadde ikke planer om stå på tredemølla. Baseøvelser med vekter. 

Men ja, velourbukser hvor teit er det? Burde jeg bare vente med å trene til jeg kan kjøpe mer klær? (Selv i mitt hode høres det helt dust ut, men å trene i velour høres også dust ut)

Anonymkode: b817e...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, kittkatt skrev:

Du bruker det du er komfortabel med. Enkelt og greit.

Det er vel det som er poenget, det er komfortabelt, men jeg føler ikke at jeg kan gå på treningssenteret med velourbukser da det rett og slett skiller seg for mye ut.

Da går jeg ikke, men det er jo bare enda dummere. Eller?

Anonymkode: b817e...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar du skal gå å trene! At de buksene du helst vil gå med er på vask er bare en unnskyldning for å slippe unna..? 

Ingen som bryr seg hva du går i! Kanskje om du trener i jeans, men ikke myke velourbukser. 

Anonymkode: c3dda...99b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velourbuksene fra Cubus er sikkert kjempedigge når man trener yoga! Da skal man jo være varm og comfy : )

Du ville sikkert blitt kokvarm om du skulle på tredemølle eller noe, men tror ikke at jeg ville tenkt noe over det hvis du bare skal stå med vektene. Guttene som bruker å stå der har som oftest på seg kjempestore joggebukser, og jeg fatter ikke at de synes det er behagelig. Siden vi er så vant til å se dem, ville vi neppe reagert om du kom i velourbukse. De må jo være et mye bedre valg enn de gangsterbuksene :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så hadde jeg sett litt rart på deg. Dessuten blir det jo veldig varmt! Selv om du skal trene styrke så er det veldig viktig å varme opp først, enten på tredemølle, sykkel eller ellipsemaskin, for å unngå skader.

Anonymkode: dc8fc...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel dritsær jeg da, for jeg bruker noen størrelse for store joggebukser. Får fnatt av tights! Hva så om de ser rart på deg? Du skal jo trene og blir vel uansett svett og varm, så ikke det fresheste. Om da ei bukse er det som får det til å bikke over så vel, synd for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være varm og svette litt ekstra er da bare fint når man skal trene. Bare ta på deg de gode buksene dine du
og gå foran som et eksempel på et menneske som gjør som det vil og drar på trening og har en ok økt, uansett. 

                                             :klappe:  Klart at du skal trene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...