AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Jeg prøver meg her for jeg sliter med å finne noen som vet noe. Kjøpte et månedsabonn på Tinder 21.mars. Kansellerte det 26.mars for å slippe recurring på noe jeg ikke visste om jeg kom til å bruke. Abonnementet forsvant 11.april, altså etter kun 20 dager. Sliter med å få tak i support, fikk bare et standardsvar som ikke funka og så hører jeg ikke mer. Har andre her vært borti dette? Summen er ikke stor, men jeg synes det er så ufin måte å drive på, det skal ikke være lov. Hva om jeg kjøpte 6 mnd, hadde jeg da fått 6 mnd eller bare 4?.. Erfaringer? Anonymkode: 2098c...946
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Jeg har aldri betalt en krone for Tinder. Anonymkode: d55e6...789
Tøysejenta Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Jeg vil gjette på at abonnementet går fra 10.-10. i hver måned, og at du dermed heller ikke betaler for en full måned. Altså betaler du fra abonnementets start og inntil perioden utløper den 10.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå