AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Finnes det noen billige spill sånn som game boy? Som man ikke trenger TV for å spille. Med trykkknapper? Hva heter det? Link? Lyst til å spille sånn jeg gjorde som barn siden jeg likte det. Finnes det noe med innebygde spill for en billig penge? Anonymkode: 549af...98d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Du kan spille gameboy-spill på pc. Dersom du spør på vegne av barn anbefaler jeg the real deal. Anonymkode: 76438...bb1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Game Boy er ikke et spill, det er en håndholdt spillkonsoll man kan bruke til å spille spill. Er spørsmålet ditt om det finnes håndholdte spillkonsoller? I så fall er svaret ja, det finnes flere. Søk på "håndholdt spillkonsoll" på google. For noen få år siden kjøpte jeg en fra Nintendo (de som lagde Game Boy) som heter Nintendo DS. Du kan sikkert finne en DS billig. Masse gode spill til den. Anonymkode: a59fd...22f 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Game Boy er ikke et spill, det er en håndholdt spillkonsoll man kan bruke til å spille spill. Er spørsmålet ditt om det finnes håndholdte spillkonsoller? I så fall er svaret ja, det finnes flere. Søk på "håndholdt spillkonsoll" på google. For noen få år siden kjøpte jeg en fra Nintendo (de som lagde Game Boy) som heter Nintendo DS. Du kan sikkert finne en DS billig. Masse gode spill til den. Anonymkode: a59fd...22f MEN om man er av de gamle fan-folka så foretrekker man simulatoren på pc. Switch er søppel."Game Boy er ikke et spill, det er en håndholdt spillkonsoll man kan bruke til å spille spill." Så flott at du kunne oppklare det opplagte! DS er like ute som gameboy. DS brukes ikke lenker. Du må nok gå Nintendo TS, om du er GameBoy-spiller blir du skuffa. Du trenger pc for å få the real deal. Anonymkode: 76438...bb1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: MEN om man er av de gamle fan-folka så foretrekker man simulatoren på pc. Switch er søppel."Game Boy er ikke et spill, det er en håndholdt spillkonsoll man kan bruke til å spille spill." Så flott at du kunne oppklare det opplagte! DS er like ute som gameboy. DS brukes ikke lenker. Du må nok gå Nintendo TS, om du er GameBoy-spiller blir du skuffa. Du trenger pc for å få the real deal. Anonymkode: 76438...bb1 Nei? Man kan jo kjøpe en gammel gameboy. Anonymkode: 718e3...cee
TMB Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 https://www.nintendo.no/plattformer/new-nintendo-2ds-xl
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 På 15.4.2019 den 4.33, AnonymBruker skrev: MEN om man er av de gamle fan-folka så foretrekker man simulatoren på pc. Switch er søppel."Game Boy er ikke et spill, det er en håndholdt spillkonsoll man kan bruke til å spille spill." Så flott at du kunne oppklare det opplagte! DS er like ute som gameboy. DS brukes ikke lenker. Du må nok gå Nintendo TS, om du er GameBoy-spiller blir du skuffa. Du trenger pc for å få the real deal. Anonymkode: 76438...bb1 En setning kun ignorate kunne sagt:-) Anonymkode: 8c59e...004
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå