AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Jeg er singel og venninna mi er singel. Dette har vi felles, og har vært sånn noen år, men jeg dater litt mer enn henne. Og hun bruker dette mot meg.. hun forteller meg at hun føler seg så stygg og fæl, fordi jeg finner alltid en kjekkas, mens hun går på sidelinjen og blir plukka ut som "ligg" på byen.. jeg har prøvd å spleise henne, men de har ikke vært gode nok, har prøvd å la henne ta kontakt med menn jeg har tipset henne om, men det har også blitt feil.. forrige helg hun var ute, og hun ble med en fyr hjem. nå prøver hun å få kontakt med ham igjen og jeg ser tydelig at han er uinteressert, men jeg tør ikke si det til henne.. han er utrolig kjekk, men en drittsekk (jeg kjenner ham fra før) og han har nok bare funnet seg et ligg for kvelden med henne.. forferdelig å si, men sant. Dette er noe hun gjør flere ganger, og ender opp knust.. hva skal jeg si til henne?? Anonymkode: aed0c...749 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Fortell henne at du kjenner han fra før, vet med sikkerhet at han er en rass og at du derfor ikke orker høre et ord om han. Anonymkode: 7f495...654 8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Jeg tenker at dette kanskje er noe venninnen din må finne ut av selv. Det er kanskje tydelig for deg hva slags mønster hun har, men hun er nok ikke klar over det på samme måte. Kanskje du kan foreslå at dere melder dere på et kurs sammen, også sier du i samme slengen at du tror det kan finnes annerledes og kanskje mer seriøse menn der? Uansett må venninnen din se ting selv. Hun må bare begå samme feil igjen og igjen, helt til hun lærer av det. Anonymkode: 4d233...3cc 1
Duff Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Hun satser ikke for høyt men for lavt iom hun kun treffer ons-fyrer. Spør om hun vil vite det du vet når hun kommer i kontakt med noen du har kjennskap til. 12
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Hun virker til å stresse veldig? Kan ikke kjærligheten bare få komme når den kommer.. skulle tro det var konkurranse mellom dere jo. Og hun må slutte å drive med ons om hun ikke vil bli sett på som nettopp det. Anonymkode: 3c35b...fec 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Dere er like fucked up begge to. Det er ikke et marked slik mange tror. Velkommen tilbake 1940 der folk skal spleises... Anonymkode: ba94a...76f
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 (endret) ... Endret 19. mai 2019 av Arwen Undómiel
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 Du kan fint si til henne at det er tydelige signaler på at han ikke er interessert. Det er det venninder gjør! Du kan si at det trenger ikke ha noe med henne å gjøre, men at han rett og slett ikke vil noe mere fordi han er en fuckboy eller til og med kanskje fordi han egentlig har dame og er enda mer fuckboy og utro. Si at hun fortjener bedre. Det jeg derimot syns du ikke skal legge deg opp i er hvor "høyt" hun satser. Man kan ikke bestemme preferansene sine og hvem man bli tiltrukket, og bare fordi du syntes hun satser på for kjekke menn så har det ingenting å si. Uansett hvor "stygg" man er så kan man fint få en kjekk mann, og uansett om man mislykkes med en kjekk mann så betyr ikke det at man er for dårlig til å få en annen kjekk mann. Egentlig syns jeg det er et nedsettende syn du har på hun, det er vel mye bedre at hun satser for "høyt" og går etter kjekkaser, enn at hun satser for lavt og finner seg i menn som slår henne. Anonymkode: 8e8d4...21d 7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #9 Skrevet 15. april 2019 Så du mener altså at du er penere enn venninna di? Anonymkode: b1cb2...302 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #10 Skrevet 15. april 2019 7 timer siden, Duff skrev: Hun satser ikke for høyt men for lavt iom hun kun treffer ons-fyrer. Spør om hun vil vite det du vet når hun kommer i kontakt med noen du har kjennskap til. Ja, det er jeg helt enig i. Anonymkode: 51d93...212
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå