Gå til innhold

Flørting eller ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en mld: Du var savnet på xxx (en ukedag). Vi er ikke venner, men har kanskje flørtet litt over snapchat og møtes hver dag. Vi jobber  sammen! Han er så kjekk, snill og morsom, men redd jeg legger for mye i det. Han er rask å svare på feks snapchat. Vi er jo ikke venner på fritiden.. 

Innspill? PS, er voksne begge to 🙂

Anonymkode: 82977...8a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var tydeligvis en som savnet deg på xxx, da 😉 jeg tror det ligger litt flørt i det 😏

Anonymkode: 4517e...e19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en mld: Du var savnet på xxx (en ukedag). Vi er ikke venner, men har kanskje flørtet litt over snapchat og møtes hver dag. Vi jobber  sammen! Han er så kjekk, snill og morsom, men redd jeg legger for mye i det. Han er rask å svare på feks snapchat. Vi er jo ikke venner på fritiden.. 

Innspill? PS, er voksne begge to 🙂

Er dere unge voksne? Er nok definitivt en flørt, og han liker deg nok. Men om det er lurt å ha et forhold på jobben, er jeg usikker pp.

Anonymkode: 0c980...d07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere unge voksne? Er nok definitivt en flørt, og han liker deg nok. Men om det er lurt å ha et forhold på jobben, er jeg usikker pp.

Det har du rett i. Vi er begge i 30 årene. Er det dumt å flørte med en kollega?🤔

AnonymBruker
Skrevet

Det har du rett i. Vi er begge i 30 årene. Er det dumt å flørte med en kollega?🤔

Satser du på en fremtid i jobben? Hvor mye betyr jobben for deg?

Hvis dere ender opp med noe intimt og det blir kleint i ettertid, føler deg ok å ha vedkommende ved siden av deg resten av livet på jobben?

Skrevet

Trenger absolutt ikke være flørt! Skriver det ofte om en kollega er borte. Ment for å være hyggelig, fordi jeg faktisk syns de bidrar positivt til arbeidsplassen, ikke som flørt!

AnonymBruker
Skrevet

Satser du på en fremtid i jobben? Hvor mye betyr jobben for deg?

Hvis dere ender opp med noe intimt og det blir kleint i ettertid, føler deg ok å ha vedkommende ved siden av deg resten av livet på jobben?

Jeg søker per dd nye jobber uansett :) Hadde planer om å bytte jobb i år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...