AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Fikk en mld: Du var savnet på xxx (en ukedag). Vi er ikke venner, men har kanskje flørtet litt over snapchat og møtes hver dag. Vi jobber sammen! Han er så kjekk, snill og morsom, men redd jeg legger for mye i det. Han er rask å svare på feks snapchat. Vi er jo ikke venner på fritiden.. Innspill? PS, er voksne begge to 🙂 Anonymkode: 82977...8a8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Var tydeligvis en som savnet deg på xxx, da 😉 jeg tror det ligger litt flørt i det 😏 Anonymkode: 4517e...e19 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk en mld: Du var savnet på xxx (en ukedag). Vi er ikke venner, men har kanskje flørtet litt over snapchat og møtes hver dag. Vi jobber sammen! Han er så kjekk, snill og morsom, men redd jeg legger for mye i det. Han er rask å svare på feks snapchat. Vi er jo ikke venner på fritiden.. Innspill? PS, er voksne begge to 🙂 Anonymkode: 82977...8a8 Er dere unge voksne? Er nok definitivt en flørt, og han liker deg nok. Men om det er lurt å ha et forhold på jobben, er jeg usikker pp. Anonymkode: 0c980...d07 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dere unge voksne? Er nok definitivt en flørt, og han liker deg nok. Men om det er lurt å ha et forhold på jobben, er jeg usikker pp. Anonymkode: 0c980...d07 Det har du rett i. Vi er begge i 30 årene. Er det dumt å flørte med en kollega?🤔 Anonymkode: 82977...8a8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har du rett i. Vi er begge i 30 årene. Er det dumt å flørte med en kollega?🤔 Anonymkode: 82977...8a8 Satser du på en fremtid i jobben? Hvor mye betyr jobben for deg? Hvis dere ender opp med noe intimt og det blir kleint i ettertid, føler deg ok å ha vedkommende ved siden av deg resten av livet på jobben? Anonymkode: 0c980...d07
MakeItHappen Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Trenger absolutt ikke være flørt! Skriver det ofte om en kollega er borte. Ment for å være hyggelig, fordi jeg faktisk syns de bidrar positivt til arbeidsplassen, ikke som flørt!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Satser du på en fremtid i jobben? Hvor mye betyr jobben for deg? Hvis dere ender opp med noe intimt og det blir kleint i ettertid, føler deg ok å ha vedkommende ved siden av deg resten av livet på jobben? Anonymkode: 0c980...d07 Jeg søker per dd nye jobber uansett Hadde planer om å bytte jobb i år. Anonymkode: 82977...8a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå