AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Jeg har fått noen blemmelignende greier nedentil. Det svir ikke eller gjør vondt,å det svir ikke når jeg tisser. Har heller ikke utslett rundt munnen? Er dette kjønnsykdom? Å må jeg gå til legen min med dette? Har en sexy lege som er på min alder,har ikke lyst å vise han utslettene Anonymkode: a258b...bf6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Eller kan det bare være en reaksjon på intimbarbering? Anonymkode: a258b...bf6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Det ser ut som kjønnssykdom hvis det er på kjønnsleppa. Hvis det er på huden på skinka så kan det være reaksjon på barbering. Jeg ville fått det undersøkt, ikke hos fastlegen men hos en gynekolog eller på helsestasjon for seksuelt overførbare sykdommer. Hvis du ikke har penger til å betale for privat gynekolog så kan du vente en uke å se om det forsvinner, da kan det være pga barbering. Men om det begynner å væske eller bli sår, så er det herpes og må til gynekolog, eller om det fortsetter ut over en uke så er det sannsynligvis kjønnsvorter og må ha behandling. Anonymkode: e763f...02f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut som kjønnssykdom hvis det er på kjønnsleppa. Hvis det er på huden på skinka så kan det være reaksjon på barbering. Jeg ville fått det undersøkt, ikke hos fastlegen men hos en gynekolog eller på helsestasjon for seksuelt overførbare sykdommer. Hvis du ikke har penger til å betale for privat gynekolog så kan du vente en uke å se om det forsvinner, da kan det være pga barbering. Men om det begynner å væske eller bli sår, så er det herpes og må til gynekolog, eller om det fortsetter ut over en uke så er det sannsynligvis kjønnsvorter og må ha behandling. Anonymkode: e763f...02f Det er ikke på kjønnsleppa men på skinken. Godt jeg slipper å gå til fastlegen,går heller til gynokolog ja for han/hun kjenner jeg ikke fra før. Anonymkode: a258b...bf6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Ser ut som herpes, men kan også være en reaksjon på barbering. Anonymkode: 69d2e...221 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 Ser ut som herpes. Få deg en time hos gynekolog Anonymkode: 17c3e...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 Huff er best å avlyse sexavtalen idag ja,skal kontakte gynolog imorgen når jeg har fri. Anonymkode: a258b...bf6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #9 Skrevet 17. april 2019 Det må du regne med når du puler rundt.. Anonymkode: 734db...b90 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #10 Skrevet 17. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det må du regne med når du puler rundt.. Anonymkode: 734db...b90 Ja å ha EN fast å ha sex med gjør meg vel skikkelig horete.. Anonymkode: a258b...bf6 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #11 Skrevet 18. april 2019 På 14.4.2019 den 23.34, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a258b...bf6 Skjønner seriøst ikke hvordan dette bilde er tatt eller hva det er, har studert det leeenge Anonymkode: a2f50...726
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #12 Skrevet 18. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner seriøst ikke hvordan dette bilde er tatt eller hva det er, har studert det leeenge Anonymkode: a2f50...726 Det er nok herpes som de andre nevner. Har fått legetime i neste uke. Anonymkode: a258b...bf6
Androgyn71 Skrevet 18. april 2019 #13 Skrevet 18. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner seriøst ikke hvordan dette bilde er tatt eller hva det er, har studert det leeenge Anonymkode: a2f50...726 Det er tatt med et speil (den Orange ringen) og bildet viser en snutt av anus.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #14 Skrevet 18. april 2019 1 time siden, Androgyn71 skrev: Det er tatt med et speil (den Orange ringen) og bildet viser en snutt av anus. Stemmer Anonymkode: a258b...bf6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #15 Skrevet 18. april 2019 Skulle jeg gå til fastlege med dette så var det greit å kunne beskrive utslettene så brukte ett speil. Anonymkode: a258b...bf6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #16 Skrevet 19. april 2019 Hvis det kun er på skinka, kan det være etter intimbarbering. Jeg har selv fått lignende bare i mindre form, men som har forsvunnet innen en ukes tid. Ellers synes jeg basert på bildet at det kan være både vorter og herpes. Verdt et legebesøk hvert fall, slik at du ikke trenger å tenke mer over det. Gå privat om du har mulighet, så slipper du å se den sexy legen Evt. kan du også be om kvinnelig lege på legekontoret - jeg gjorde det en gang, og selv om det egentlig ikke var "lov" fordi hun ikke var min fastlege, tillot de det. Du kan ringe og spørre hvert fall, om du kan få kvinnelig i dette tilfellet. Anonymkode: 79f74...887
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #17 Skrevet 19. april 2019 Nesten alt er forsvunnet nå men tar en tur til legen likevel for å være helt sikker. Anonymkode: a258b...bf6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #18 Skrevet 19. april 2019 Herpes. Ingen tvil. Anonymkode: 71f8b...7e0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #19 Skrevet 19. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det kun er på skinka, kan det være etter intimbarbering. Jeg har selv fått lignende bare i mindre form, men som har forsvunnet innen en ukes tid. Ellers synes jeg basert på bildet at det kan være både vorter og herpes. Verdt et legebesøk hvert fall, slik at du ikke trenger å tenke mer over det. Gå privat om du har mulighet, så slipper du å se den sexy legen Evt. kan du også be om kvinnelig lege på legekontoret - jeg gjorde det en gang, og selv om det egentlig ikke var "lov" fordi hun ikke var min fastlege, tillot de det. Du kan ringe og spørre hvert fall, om du kan få kvinnelig i dette tilfellet. Anonymkode: 79f74...887 Her er de visst veldig strenge på at jeg ikke får gå til noen andre på legekontoret jeg må gå til fastlegen. Men har engentlig begynt å klare å venne meg til tanken på å gå til legen likevel,trøster meg med at jeg neppe er den eneste som kommer med det problemet Sist jeg var hos legen så spurte jeg etter noe som kunne hjelpe på lav sexlyst;nå kan jeg hvertfall fortelle at sexlysten er friskemeldt Anonymkode: a258b...bf6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #20 Skrevet 19. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herpes. Ingen tvil. Anonymkode: 71f8b...7e0 Men da hadde det vel ikke forsvunnet igjen? Skal til legen uansett for å være helt sikker. Anonymkode: a258b...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå