Gå til innhold

Sele til hund med to klipps


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er på utkikk etter sele til hund med to klipps, en klipps rindt halsen og en under magen. Jeg finner kun med en klipps til under magen, men jeg synes det er lettere med to klipps. Jeg fikk en med to klipps til min forrige hund, den ble kjøpt hos en veterinær, men den veterinæren er nedlagt. Noen som vet hvilket selemerke dette er? Vis meg gjerne bilder.

Anonymkode: 78fca...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært til stor hjelp, har googlet meg ihjel :P

Anonymkode: 78fca...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri sett. Men hvorfor er det lettere?

Anonymkode: eeaa8...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en type y-sele med to klips men begge er på ryggen. Dvs jeg må tre den over hode og så klipse en på hver side bak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Duff skrev:

Jeg har en type y-sele med to klips men begge er på ryggen. Dvs jeg må tre den over hode og så klipse en på hver side bak. 

Slik sele har jeg til min hund. En fra trixie og en fra hunter. De har det på alle dyrebutikker. 

Anonymkode: ef5ca...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik sele har jeg til min hund. En fra trixie og en fra hunter. De har det på alle dyrebutikker. 

Anonymkode: ef5ca...602

Det er hunter sin jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en sånn sele, som jeg fikk av en venn. Det var ei sånn bilsele fra Europris, den hadde ''klips'' rundt halsen og rundt magen. Kanskje du finner den der?

Likte den ikke, så bruker sela til TrueLove. Sitter godt og gir fri bevegelse for skulder.
 

Anonymkode: dfc47...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Hunter med to klips på ryggen til min staff. Ble ny hund i sele kontra halsbånd. Bruker dog halsbånd når vi trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...