Gjest elfryda Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 jeg har det og jeg tror de fleste kvinner også har det? mine er knapt en halv centimeter lange og helt lyse men jeg pleier å barbere dem. problemet er at der håret vokser er det mange slike små "rundinger" som nesten er mer synlige enn håret når det vokser ut.... jeg syns det er stygt ja! har ikke lagt merke til at andre har slikt? noe jeg kan gjøre for å skjule rundingene eller bli kvitt dem?
Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Nå har jeg studert fingrene mine på nært hold og det er noen knøttsmå hår der ja, men ikke på langt nær noe som trenger å fjernes, for det synes egentlig ikke. Hele kroppn vår er jo dekket av hår (unntatt håndflatene og fotsålene) Og om det hadde vært så mye hadde jeg helle nappet de enn å barbere. Kanskje rundingene kommer av barberingen? Prøv å napp de isteden, og se om det blir bedre da, er det eneste tipset jeg har. :-)
Gjest manic Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Jeg tror ikke at andre enn du selv legger merke til dem
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 Jeg har noe av det samme problemet som deg. For 1 1/2 år siden begynte jeg å få lange hår på fingrene og på hendene. Det var da jeg begynte med p-piller, så jeg innbiller meg at hårveksten kom pga p-pillene. Uansett så ble hårene mine lange da..mellom en halv og en cm lange..og det var utrolig skjemmende. Hårene er helt hvite, så jeg vet egentlig ikke om folk så det, men.. Jeg har ikke forsøkt å barbere de, men jeg napper de. Noen rundinger ser jeg derimot ikke?
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Hår på fingrene...? Joda, har visst det, da jeg så nærmere etter. Hva med voks?
Englepus Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Hva med å bare la de være? Ingen legger merke til sånt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå