kattiie Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Hei 😊 Er det noen her som har erfaring med keratin behandling? Har veldig lyst til å ta det nå før sommeren for å slippe og rette håret så mye. Har ganske rett hår fra før, så er bare for å slippe glattetanga helt. Er det skadelig for håret på noen måte, er det bra for håret? Er det og anbefale framfor rettetang til ei som helst vil spare håret sitt for slitasje?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Hei! Keratinbehandling er ikke skadelig for håret, det gjør det sunnere og sterkere i tillegg til at du sparer håret for slitasje ved bruk av rettetang:) Har tatt det en gang selv, var fornøyd de første ukene, men jeg brukte produkter som inneholdt sulfater, noe man ikke skal gjøre etter behandling, så derfor gikk det raskere ut. Så pass på det i ettertid. Anonymkode: 5feb9...8f4
Sirah Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Hva har dere betalt for keratinbehandling? Har dere gjort det hos frisør?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Tror jeg betalte rundt 3000..Det tar fort noen timer. Har hår til midt på ryggen, ikke så tykt. Anonymkode: 5feb9...8f4
kattiie Skrevet 15. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Keratinbehandling er ikke skadelig for håret, det gjør det sunnere og sterkere i tillegg til at du sparer håret for slitasje ved bruk av rettetang:) Har tatt det en gang selv, var fornøyd de første ukene, men jeg brukte produkter som inneholdt sulfater, noe man ikke skal gjøre etter behandling, så derfor gikk det raskere ut. Så pass på det i ettertid. Anonymkode: 5feb9...8f4 Okei, tusen takk for svar 😊
kattiie Skrevet 15. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2019 2 timer siden, Sirah skrev: Hva har dere betalt for keratinbehandling? Har dere gjort det hos frisør? Jeg har funnet en salong som gjør det for 1000 kr 😊 vet venninna mi har vært fornøyd med den i alle fall, og hun har nesten afro
Sirah Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 48 minutter siden, kattiie skrev: Jeg har funnet en salong som gjør det for 1000 kr 😊 vet venninna mi har vært fornøyd med den i alle fall, og hun har nesten afro Oj ikke værre nei! På "min" salong tror jeg det koster ca 3000kr. Og det syntes jeg er litt mye for at det kanskje skal funke.
kattiie Skrevet 16. april 2019 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2019 11 timer siden, Sirah skrev: Oj ikke værre nei! På "min" salong tror jeg det koster ca 3000kr. Og det syntes jeg er litt mye for at det kanskje skal funke. Finn en afro sjappe, de er billigere men ikke dårligere av den grunn 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå