AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Er de som har flere likes enn innlegg, mer populære enn de som har mindre likes enn innlegg ? Av de som skriver med brukernavn. Anonymkode: a3f0c...538
Malum Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de som har flere likes enn innlegg, mer populære enn de som har mindre likes enn innlegg ? Av de som skriver med brukernavn. Anonymkode: a3f0c...538 Det er vel innleggene som er populære? Jeg ser da aldri på brukernavn før jeg deler ut likes.. 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Kommer vel litt an på hvor man henger. Telletråder, Rampelys og Sosialt prat... f.eks. er nok steder man kan hente inn mange likes uten at det betyr at det er noe spesiell kvalitet over innleggene. Anonymkode: 406c7...c31 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de som har flere likes enn innlegg, mer populære enn de som har mindre likes enn innlegg ? Av de som skriver med brukernavn. Anonymkode: a3f0c...538 Nei, de er ofte frekkest. Eller på rampelys, der de klør hverandre konstant på ryggen. Anonymkode: 89072...9a8 1
Gjest SVK Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Kommer vel litt an på hvor man henger. Telletråder, Rampelys og Sosialt prat... f.eks. er nok steder man kan hente inn mange likes uten at det betyr at det er noe spesiell kvalitet over innleggene. Anonymkode: 406c7...c31 Tror jeg stemmer. Selv om det er all grunn til å sette pris på meg og mine innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå