Gå til innhold

Hvilken stilling er vanlig å starte med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, overskriften sier vel det meste.

Ett annet spm til dere damer: hva gjør dere etter han har kommet. Ligger dere bare der, eller tørker dere bort griset?

Anonymkode: 47531...c8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å begynne som intern, trainee, lærling eller juniorkonsulent litt avhengig av hvor man får jobb. 

Hvis man jobber som renholder må man sikkert tørke vekk gris. 

Anonymkode: 0994b...115

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener du starte med som i det skjer første samleiet eller mener du som i den første stillingen før man varierer i et langt samleie? 

Somm aller første samleie tipper jeg misjonær er vanligst.

Vi har, etter mannens ønske, bare sex i misjonær eller at jeg sitter oppå. For ham er det viktig å se ansiktet mitt og være mest mulig nær når vi har sex. Jeg savner ikke andre stillinger i det hele tatt. Etter samleiet ligger vi inntil hverandre og koser ganske lenge. Jeg går på do for å tørke vekk sæd når jeg merker at det begynner å renne ut. 

Anonymkode: b6f08...605

AnonymBruker
Skrevet

Misjonær, skje eller riding er alltid det det har startet med for meg :)

Etter han har kommet så går jeg på badet å tisser innen fem minutter. Hvis vi ikke bruker kondom så kommer han på magen min, og da går han å henter en våt klut å tørker opp med før jeg reiser meg opp. De fåtall gangene i livet jeg har latt noen komme inni meg (ble gravid 2 av 3 ganger det har skjedd, så det gjør jeg ikke mer! Ønsker ikke bli gravid!) så har jeg gått på do å latt det renne ut, men hater å få noe inni meg for det renner nedover låret på veien til do og gjør at fitta stinker og smaker vondt i mange dager etterpå. 

Anonymkode: 13af5...2fd

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Misjonær, skje eller riding er alltid det det har startet med for meg :)

Etter han har kommet så går jeg på badet å tisser innen fem minutter. Hvis vi ikke bruker kondom så kommer han på magen min, og da går han å henter en våt klut å tørker opp med før jeg reiser meg opp. De fåtall gangene i livet jeg har latt noen komme inni meg (ble gravid 2 av 3 ganger det har skjedd, så det gjør jeg ikke mer! Ønsker ikke bli gravid!) så har jeg gått på do å latt det renne ut, men hater å få noe inni meg for det renner nedover låret på veien til do og gjør at fitta stinker og smaker vondt i mange dager etterpå. 

Rettelse: Etter VI har kommet, såklart. Sexen er aldri over med mindre begge kommer! 

Skrevet

De stillingene vi føler for....

Misjonær, doggy,stående doggy, meg på magen han oppå meg, sidelengs osv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...