AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Jeg er 25 år selv og i et forhold med en jente på 25! Jeg kan kanskje se for meg livet mitt med henne, problemet er bare at jeg klarer ikke legge fra meg fantasiene mine om eldre kvinner, typ 40-50 år. Vi har det forsåvidt greit på soverommet, men hun er veldig usikker på sin egen kropp og har vært dette i 9 år. Alt jeg ønsker er å please henne, men slipper sjeldent til bl.a pga usikkerheten. I det siste har tanken på eldre kvinner tatt større og større plass, men det er vel primært sex’en jeg lengter etter hos en eldre dame. Råd? Skikkelig teit å måtte vente 20 år til før hun blir selvsikker nok på soverommet, da begynner jo min kropp å gå saktere. Skulle ønsker hun var like giret på soverommet som jeg er. På forhånd takk! Anonymkode: 02790...89a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Kom til mamma så skal du få smake ekte sex. Anonymkode: 5370b...1bf 10
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Man er IKKE eldre når man er 40-50 år Anonymkode: f298f...856 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 25 år selv og i et forhold med en jente på 25! Jeg kan kanskje se for meg livet mitt med henne, problemet er bare at jeg klarer ikke legge fra meg fantasiene mine om eldre kvinner, typ 40-50 år. Vi har det forsåvidt greit på soverommet, men hun er veldig usikker på sin egen kropp og har vært dette i 9 år. Alt jeg ønsker er å please henne, men slipper sjeldent til bl.a pga usikkerheten. I det siste har tanken på eldre kvinner tatt større og større plass, men det er vel primært sex’en jeg lengter etter hos en eldre dame. Råd? Skikkelig teit å måtte vente 20 år til før hun blir selvsikker nok på soverommet, da begynner jo min kropp å gå saktere. Skulle ønsker hun var like giret på soverommet som jeg er. På forhånd takk! Anonymkode: 02790...89a Du vet det finnes damer på 50 og eldre som er like usikre på kropp og seksualitet som din kjæreste på 25? Snakker av egen erfaring. Anonymkode: 9bc73...6d0 4
Påkrevd Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er IKKE eldre når man er 40-50 år Anonymkode: f298f...856 Ikke eldre enn 25, som TS er? 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 1 minutt siden, Påkrevd skrev: Ikke eldre enn 25, som TS er? Eldre som i gammel. Man er ikke gammel når man er 40-50 år. Eldre er over pensjonist alder 67+ Anonymkode: f298f...856 1
Påkrevd Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eldre som i gammel. Man er ikke gammel når man er 40-50 år. Eldre er over pensjonist alder 67+ Anonymkode: f298f...856 Nja, eldre kan brukes om så mangt. Man sier jo at barn har eldre søsken, selv om det også er barn. TS nevner ikke ordet gammel. Med eldre mener han selvsagt eldre enn seg selv. Sorry, men det nytter ikke å bekjempe det. Du må nok bare innse at du er eldre enn de som er yngre enn deg. Men tenk positivt. Du er nemlig yngre enn de som er eldre enn deg😁 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #9 Skrevet 14. april 2019 Det er helt vanlig å være usikker på kroppen sin i tyve årene, og mye av jobben for å kurere det er din som mannen. Fortell henne hvor deilig hun er når dere har sex. Bruk lang tid på å kjærtegne hele kroppen , kommenter at du elsker puppene hennes når dere har sex eller når du ser hun toppløs på morgenen , stryk henne på magen når dere ser tv og si at hun har en sexy mage og du er glad for å ha en så deilig dame som hun. Vis at du beundrer henne skikkelig og bygg opp selvfølelsen hennes! Klem henne når hun står å pusser tenner å si at du føler deg heldig som har en dame som ser like flott ut uten sminke før leggetid/om morgenen som når hun fikser seg, si at du vil dusje sammen oftere fordi du elsker å se synet av kroppen hennes som er helt perfekt for deg Jeg ble et frigjort villdyr i senga etterhvert etter jeg fikk en partner som alltid viste at han tente på meg og beundret meg og sa sånne ting som bygget opp selvbildet mitt Det var nok en del av "kureringen" at han alltid ga meg mange orgasmer hver gang også, sånn at jeg følte meg ordentlig kvinnelig og sexy og verdsatt. Anonymkode: aa197...6cf 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #10 Skrevet 14. april 2019 Dette har ikke så mye med alder å gjøre. Får dama di behandlings for angst? Anonymkode: 627c7...f62 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #11 Skrevet 14. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har ikke så mye med alder å gjøre. Får dama di behandlings for angst? Anonymkode: 627c7...f62 Hvor i all verden får du det ifra at hun har angst? Det er nokså normalt å være usikker på kropp og seksualitet når man er ung. Hvorfor skal absolutt alt forklares med diagnoser? Anonymkode: 9bc73...6d0 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #12 Skrevet 14. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nokså normalt å være usikker på kropp og seksualitet når man er ung. Anonymkode: 9bc73...6d0 Hun er ikke "ung", hun er 25. Du snakker som om hun er 15. Anonymkode: 627c7...f62 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #13 Skrevet 14. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun er ikke "ung", hun er 25. Du snakker som om hun er 15. Anonymkode: 627c7...f62 Ærlig talt, hun er ung! En 15-åring er (forhåpentligvis) ikke seksuelt aktiv ennå. Msnge 25-åringer har bare vært seksuelt aktive i noen få år. De har kanskje ikke vært i lengre forhold ennå, og fått tid på å bli trygge med partner. Anonymkode: 9bc73...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #14 Skrevet 14. april 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har ikke så mye med alder å gjøre. Får dama di behandlings for angst? Anonymkode: 627c7...f62 Ja, hun har nylig begynt å få behandling for dette. Ikke konkret rettet mot sex-livet, men det henger jo sammen. Jeg har tenkt at det kan ha en sammenheng, og det hadde vært fint om det fungerte! Anonymkode: 02790...89a 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #15 Skrevet 14. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er helt vanlig å være usikker på kroppen sin i tyve årene, og mye av jobben for å kurere det er din som mannen. Fortell henne hvor deilig hun er når dere har sex. Bruk lang tid på å kjærtegne hele kroppen , kommenter at du elsker puppene hennes når dere har sex eller når du ser hun toppløs på morgenen , stryk henne på magen når dere ser tv og si at hun har en sexy mage og du er glad for å ha en så deilig dame som hun. Vis at du beundrer henne skikkelig og bygg opp selvfølelsen hennes! Klem henne når hun står å pusser tenner å si at du føler deg heldig som har en dame som ser like flott ut uten sminke før leggetid/om morgenen som når hun fikser seg, si at du vil dusje sammen oftere fordi du elsker å se synet av kroppen hennes som er helt perfekt for deg Jeg ble et frigjort villdyr i senga etterhvert etter jeg fikk en partner som alltid viste at han tente på meg og beundret meg og sa sånne ting som bygget opp selvbildet mitt Det var nok en del av "kureringen" at han alltid ga meg mange orgasmer hver gang også, sånn at jeg følte meg ordentlig kvinnelig og sexy og verdsatt. Anonymkode: aa197...6cf Ja, det er et godt råd, og jeg har jobbet med dette i flere år. Jeg prøver stadig å komplimentere henne, både verbalt og fysisk. Jeg vet ikke ass Anonymkode: 02790...89a 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #16 Skrevet 14. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet det finnes damer på 50 og eldre som er like usikre på kropp og seksualitet som din kjæreste på 25? Snakker av egen erfaring. Anonymkode: 9bc73...6d0 Hos noen ja, de fleste slapper av og er selvsikre og nyter mye mer når de blir eldre. Snakker av egen erfaring 😉 Jeg har erfaring fra eldre/modne damer i flere aldre. Den sommeren jeg var 24, hadde jeg ei på 17 og ei på 52 bare med noen ukers mellomrom. Det var som å flytte opp til elitedivisjonen fra 7. div., når jeg kom i seng med 52-åringen. Siden da var jeg "solgt" på modne damer, den eldste jeg har hatt, var 35 år eldre enn meg. Men det ante jeg ikke, trodde hun var ca. 12 - 15 år yngre. Anonymkode: 12c9b...1ea 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #17 Skrevet 14. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos noen ja, de fleste slapper av og er selvsikre og nyter mye mer når de blir eldre. Snakker av egen erfaring 😉 Jeg har erfaring fra eldre/modne damer i flere aldre. Den sommeren jeg var 24, hadde jeg ei på 17 og ei på 52 bare med noen ukers mellomrom. Det var som å flytte opp til elitedivisjonen fra 7. div., når jeg kom i seng med 52-åringen. Siden da var jeg "solgt" på modne damer, den eldste jeg har hatt, var 35 år eldre enn meg. Men det ante jeg ikke, trodde hun var ca. 12 - 15 år yngre. Anonymkode: 12c9b...1ea 😍 Gjentok dere seansene? Anonymkode: 02790...89a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #18 Skrevet 14. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😍 Gjentok dere seansene? Anonymkode: 02790...89a Med sistnevnte, ja. Desverre ikke med 52-åringen, jeg prøvde men vanskelig å få til av praktiske årsaker da hun var mor til en bekjent av meg å vi bodde på en relativt liten plass. Ikke så lenge flyttet jeg til en større by. Og da var den erfaringen gull verdt å ta med seg 😁 Anonymkode: 12c9b...1ea
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #19 Skrevet 14. april 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke "ung", hun er 25. Du snakker som om hun er 15. Anonymkode: 627c7...f62 Jo, 25 år er ungt! Det er først rundt den alderen kvinnen begynner å nærme seg mentalt og kroppslig ferdig utviklet. Hos menn skjer ikke dette før omtrent 12 år senere (mentalt hvertfall) Jeg ville ikke kalt noen under 35 år for voksen, man er ung under det, uten at det betyr noe negativt, og selvom jeg likte å kalle meg selv for voksen når jeg var både 25 og 20. Anonymkode: aa197...6cf
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #20 Skrevet 14. april 2019 Ikke lest hele tråden, men utfra HI: du drar den idiotiske slutningen alle unge gjør. Det at en 40-50 er en annen i den alderen enn de var som 20. Folk kan være lik seg sjøl til de dør. Ja visst blir en noe klokere ofte men en forandrer seg egentlig grunnleggende fint lite etter 25 på innsiden. Anonymkode: 5cee0...183 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå