Gå til innhold

Hva er turnon på menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 15.4.2019 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Er jo så mye lettere å tease når han går med joggebukse 😄 liker å tease han en del gjennom dagen så han er skikkelig overtent på kvelden også har vi heftig sex

Anonymkode: 8f339...057

Lett tilgang som det heter😁. Har det sånn hjemme vi også👌🏽

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 14.4.2019 den 20.44, hind skrev:

Jeg er en øyne, hender, underarmer og høyde-dame. Han bør ha de nevnte. Neida. Joda. Og så er intelligente menn skikkelig, skikkelig turn on. Hvis han i tillegg klarer å få meg til å le er jeg solgt. Og hvis han lukter godt.

«og hvis han lukter godt» Der har jeg et problem, jeg får spørsmål om jeg i det heletatt eksisterer fordi det ikke lukter noe av meg.... Litt synd hvis jeg ikke eksisterer da, jeg som liker å leve....

Skrevet
1 hour ago, copro said:

«og hvis han lukter godt» Der har jeg et problem, jeg får spørsmål om jeg i det heletatt eksisterer fordi det ikke lukter noe av meg.... Litt synd hvis jeg ikke eksisterer da, jeg som liker å leve....

Du må være en slektning av Jean-Baptiste Grenouille. Kanskje du har evner innen parfymefaget? :)

AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2019 den 20.16, Mr. Kilmister skrev:

Er ikke rart mange er single...

Hvorfor antar du at de som har svart er singel? Jeg har svart i tråden og er ikke singel. Fant meg en mann som hadde alle de kvaliteten jeg nevnte. 

Anonymkode: 90614...12e

Skrevet

Glimt i øyet, pent smil, god utstråling, kroppsbeherskelse, mørk stemme, skjegg og rak i ryggen er det viktigste. 

Skrevet
På 15.4.2019 den 21.08, Mysticgirl skrev:

Hender, gjerne store og kraftige. Blodårer som vises på armer, gjerne høy og mørkt hår . Bul på buksen. Fine øyne og et herlig smil. At han er trygg og god

Sånn?

Arm_–_Kopi.jpg

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Sånn?

Arm_–_Kopi.jpg

Ola Conny fra Ullared? Narkomane får ofte sånne hender. Betyr ikke at de er i god fysisk form fordet.

Anonymkode: 2388c...e93

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ola Conny fra Ullared? Narkomane får ofte sånne hender. Betyr ikke at de er i god fysisk form fordet.

Narkomame som setter sprøyter sliter med det motsatte. Blodårene gjemmer seg når det stikkes mye i kroppen.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Narkomame som setter sprøyter sliter med det motsatte. Blodårene gjemmer seg når det stikkes mye i kroppen.

De sterkeste mennene i verden har ikke sånne hender (strongman). Er bare de som har bolet eller de som har ekstremt lav fettprosent ofte som får sånne hender. Gener spiller også mye inn. Har en kompis som aldri har jobbet fysisk i hele sitt liv eller trent noe som helst som har sånne hender. Det er genetisk.

AnonymBruker
Skrevet

Seksuelt sett:

Slu, mørkt blikk, pent ansikt, får lett ståpikk når han strykes på låret, selvsikker, sterke armer og får deg til å føle deg sexy og spesiell. Mmmmm

Anonymkode: 078c8...a1a

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sterkeste mennene i verden har ikke sånne hender (strongman). Er bare de som har bolet eller de som har ekstremt lav fettprosent ofte som får sånne hender. Gener spiller også mye inn. Har en kompis som aldri har jobbet fysisk i hele sitt liv eller trent noe som helst som har sånne hender. Det er genetisk.

Ok. Det høres ut som du vet best. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...