AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Er alene. Fri fra jobb og barn. Det flotte været. Så alt et tilrettelagt for en fin helg, men ingen å gjøre noe kjekt med. Er jo familietid. Savner en kjæreste. Skikkelig trist og lei meg egentlig. Måtte bare lufte dette. Anonymkode: a2968...595 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Hehe, det er greit! 🙂 Ta å søk på ensom her inne, så har du nok å lese på. Det er så typisk kvinner å synes synd på seg selv, litt mer selvsikkerhet så er du videre i livet. Anonymkode: 92653...8e5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 2 minutter siden, Arwen Undómiel skrev: Du har jo kjæreste Hvor får du det fra? Anonymkode: a2968...595 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #7 Skrevet 13. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, det er greit! 🙂 Ta å søk på ensom her inne, så har du nok å lese på. Det er så typisk kvinner å synes synd på seg selv, litt mer selvsikkerhet så er du videre i livet. Anonymkode: 92653...8e5 Du har kanskje rett, men det går opp og ned her i livet. Påske og familietid forsterker ting. Og å ikke ha noen å dele det med. Liker ikke å gå på byn alene f.eks. Så da blir det hjemme alene. Anonymkode: a2968...595 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #8 Skrevet 13. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har kanskje rett, men det går opp og ned her i livet. Påske og familietid forsterker ting. Og å ikke ha noen å dele det med. Liker ikke å gå på byn alene f.eks. Så da blir det hjemme alene. Anonymkode: a2968...595 Liker ikke dra på byen alene jeg heller, men en gang gjorde jeg det og det ble en overraskende artig kveld 😊 Anonymkode: f7209...8ae
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 13. april 2019 #9 Skrevet 13. april 2019 (endret) jaja Endret 13. april 2019 av Arwen Undómiel
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #10 Skrevet 13. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har kanskje rett, men det går opp og ned her i livet. Påske og familietid forsterker ting. Og å ikke ha noen å dele det med. Liker ikke å gå på byn alene f.eks. Så da blir det hjemme alene. Anonymkode: a2968...595 Skal du få det bedre i livet ditt må du utfordre seg, prøve nye ting. Ikke sett deg ned å klag, er kun du som kan gjøre noe med dette. Ensomhet er bare en følelse, er den du må jobbe med. Gjør ting du liker, som gleder deg. Lære deg å trives i eget selskap. Å gå på byen alene er jo fint det! I norge gjør ikke jeg det alene noe særlig pga norsk drikkekultur som bare er fylla. Men det er så mye annet du kan gjøre. Anonymkode: 92653...8e5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #11 Skrevet 13. april 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er alene. Fri fra jobb og barn. Det flotte været. Så alt et tilrettelagt for en fin helg, men ingen å gjøre noe kjekt med. Er jo familietid. Savner en kjæreste. Skikkelig trist og lei meg egentlig. Måtte bare lufte dette. Anonymkode: a2968...595 Vil bare sende deg en stor klem! Jeg er selv mamma og holder meg ofte opptatt med jobb, frivillig arbeid eller møter venninner. Har ingen samboer og forholdet mitt er på hell, så kjenner selv mye på ensomhet når ingen har tid og en sitter hjemme alene. Anonymkode: 7ff60...7dd 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #12 Skrevet 13. april 2019 Sender med en liste over forslag: - DNT, der kan du møte andre om du liker gå på tur. - Treningssenter. Hvertfall føler jeg meg ikke ensom med folk rundt meg generelt. - Serier på Netflix. - Facebook grupper der du kan søke nye venner. Finnes en drøss! Evt appen Hey Vina - Kjæledyr. Mye selskap. Sosialt med hund. - Frivillig arbeid, du kan bli besøksvenn feks. Anonymkode: 7ff60...7dd
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #13 Skrevet 13. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sender med en liste over forslag: - DNT, der kan du møte andre om du liker gå på tur. - Treningssenter. Hvertfall føler jeg meg ikke ensom med folk rundt meg generelt. - Serier på Netflix. - Facebook grupper der du kan søke nye venner. Finnes en drøss! Evt appen Hey Vina - Kjæledyr. Mye selskap. Sosialt med hund. - Frivillig arbeid, du kan bli besøksvenn feks. Anonymkode: 7ff60...7dd Ville bygget opp et nettverk før en ny kjæreste kom inn i bildet. Anonymkode: 7ff60...7dd
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #14 Skrevet 13. april 2019 Tusen takk for tilbakemeld og tips. Setter pris på det. Er ganske flink til å komme meg ut på tur og sånt alene og prøver å trene litt. De aller fleste vennene mine har kjæreste og bruker jo tid på det og evt familie. Så begrenser seg litt der på helger. Så blir da en del Netflix og sånt, men blir ikke mye sosialt det som er savnet. Aldri gått på byn alene. Er ikke den tøffeste til å bare gå bort til folk så det hadde ikke blitt så bra tror jeg. Skulle ønske jeg var litt tøffere på det. Anonymkode: a2968...595
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #15 Skrevet 13. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sender med en liste over forslag: - DNT, der kan du møte andre om du liker gå på tur. - Treningssenter. Hvertfall føler jeg meg ikke ensom med folk rundt meg generelt. - Serier på Netflix. - Facebook grupper der du kan søke nye venner. Finnes en drøss! Evt appen Hey Vina - Kjæledyr. Mye selskap. Sosialt med hund. - Frivillig arbeid, du kan bli besøksvenn feks. Anonymkode: 7ff60...7dd Hva sto DNT for? Hey Vina det er app for venner? Vet du om den er noe suksess? Anonymkode: a2968...595
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #16 Skrevet 13. april 2019 Den norske turistforening. Jeg har ikke hatt noe hell med hey vina. Anonymkode: 6108f...bca 1
Hartroa Skrevet 13. april 2019 #17 Skrevet 13. april 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tilbakemeld og tips. Setter pris på det. Er ganske flink til å komme meg ut på tur og sånt alene og prøver å trene litt. De aller fleste vennene mine har kjæreste og bruker jo tid på det og evt familie. Så begrenser seg litt der på helger. Så blir da en del Netflix og sånt, men blir ikke mye sosialt det som er savnet. Aldri gått på byn alene. Er ikke den tøffeste til å bare gå bort til folk så det hadde ikke blitt så bra tror jeg. Skulle ønske jeg var litt tøffere på det. Anonymkode: a2968...595 Forstår deg godt og kjenner meg igjen. Jeg trives i eget selskap og er egentlig ganske aktiv. Likevel så kan man bli ensom og savne en kjæreste. Selv om man har venner, så blir ikke det det samme som en kjæreste. God påske til deg og alle som kan kjenne på litt ensomhet! 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #18 Skrevet 13. april 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva sto DNT for? Hey Vina det er app for venner? Vet du om den er noe suksess? Anonymkode: a2968...595 Jeg har møtt en veldig god venninne gjennom appen! 🙂 Anonymkode: 7ff60...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #19 Skrevet 13. april 2019 "Alle" i etablerte forhold med familie er jo opptatt i helger. Kanskje du bør søke single venninner. Anonymkode: 7ff60...7dd
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #20 Skrevet 13. april 2019 Jeg er også ensom, så vi kan være ensom sammen! Null kjæreste, og venninner som alltid er opptatt med noe annet. Er alltid "kan finne på noe i neste uke". Anonymkode: fee36...f87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå