Gå til innhold

Alltid dusje etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det å dusje hver gang man har hatt sex? I mitt forrige forhold som varte i 4 år dusjet vi alltid etter sex. Det var faktisk en veldig koselig ting, fordi vi dusjet alltid sammen og stod å pratet! Nå som jeg er vant til det kunne jeg aldri tenke meg å lagt meg rett etter sex. Er det mange som gjør det? 

Enda eklere: er det noen som legger seg etter sex og drar på jobben dagen etter uten å dusje først?

 

Anonymkode: 81ea4...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null stress det vel, jeg har nemlig en genial liten oppfinnelse kalt 'vaskeklut' som jeg bruker ved behov.

Anonymkode: 05d1d...050

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar ikke på jobb uten å dusje av meg sexlukta og svetten, men vi legger oss å sover ofte etter sex uten å dusje først ja :)

Anonymkode: 4e439...501

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jo at vi legger oss uten å ta en dusj etter sex. Vasker bare hender og skrittet om det er mye "søl". Men dusjer alltid dagen etterpå når vi står opp. 

Anonymkode: edcc3...cad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer før her også, jeg elsker å sniffe mus av fingrene etter nattens strabaser, noen ganger slikker jeg dem også🤫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer uansett før jeg skal ut av huset, om jeg har hatt sex eller ikke, det har ikke noe å si.

Dusjer ikke rett etter sex, hverken når jeg er i forhold eller ikke.

Selvfølgelig er det koselig å dusje sammen, men hadde jeg vært i et etablert forhold eller bodd sammen med noen, og de på død og liv måtte dusje etter sex før de gjorde noe annet, som for eksempel å sove, så hadde vi ganske enkelt ikke passet sammen.

Anonymkode: a094c...273

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes slitsomt og tidkrevende ut å dusje etter hver gang hvis man er samboere og har sex 2-3 gang i uken. Tørker vekk sølet og legger oss. Bruker vaskeklut i skrittet og vasker hender osv på morgenen:)  føler meg ikke skitten etter sex andre plasser enn i skrittet

Anonymkode: cfd76...7fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må han dusje, jeg dusjer vis jeg føler for det. I starten var det irriterende, men etter å sette hvor svett han blir skjønner jeg at han vil. Vi deler ikke seng så da blir det vær sitt valg. 

Anonymkode: 2a727...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går begge to inn i dusjen og vasker oss i skrittet umiddelbart etter sex. Men "dusj" blir det ikke. Bare en 30 sekunders kattevask.

Jeg tar ikke på meg underbuksa før jeg har vasket penis, det er bare ekkelt.

Anonymkode: ebaef...741

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor heftig har dere sex som nevner at en må vaske vekk svetten??

Blir jo ikke svett av å ha sex så holder lenge med å vaske skrittet og hender. Dusje gjør jeg før jobb uansett.

Anonymkode: fd65e...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor heftig har dere sex som nevner at en må vaske vekk svetten??

Blir jo ikke svett av å ha sex så holder lenge med å vaske skrittet og hender. Dusje gjør jeg før jobb uansett.

Anonymkode: fd65e...e5d

Kan bli veldig svett, jo!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker meg med klut eller spyler lett over nedre del av kroppen. Dusjer om morgenen uansett.

Etter sex vil jeg gjerne beholde varmen mellom oss og sove.

Anonymkode: 13dd1...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Jeg synes det er deilig å lukte sex etter å ha hatt sex. Særlig deilig når det lukter kjønn av skjegget.

Jeg dusjer hver morgen før jeg går på jobb. Vanlig hygiene er tilstrekkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer på kvelden eller ettermiddagen, så nei jeg står ikke opp igjen for å dusje etter sex. Morgenen etterpå vasker jeg underlivet med en klut. 

Jeg lurer litt på hva slags jobb du har, om det er relevant at du møter opp med nydusjet underliv...? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor heftig har dere sex som nevner at en må vaske vekk svetten??

Blir jo ikke svett av å ha sex så holder lenge med å vaske skrittet og hender. Dusje gjør jeg før jobb uansett.

Anonymkode: fd65e...e5d

Nå er det jo ganske enorm forskjell på hvor mye og lett folk svetter. Litt kreativ sex bidrar selvfølgelig også.

Selv liker jeg å ta en rask skyll i dusjen etterpå, svett eller ikke. Det er ikke et absolutt must, det bare føles bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har alltid dusjet etterpå. Det har bare blitt en vane. Ingen av oss som syns det er spesielt hyggelig med rot på laken og svett kropp i senga, med mindre vi uansett planlegger å skifte sengetøy.

Anonymkode: 73526...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Jeg dusjer på kvelden eller ettermiddagen, så nei jeg står ikke opp igjen for å dusje etter sex. Morgenen etterpå vasker jeg underlivet med en klut. 

Jeg lurer litt på hva slags jobb du har, om det er relevant at du møter opp med nydusjet underliv...? 

Jeg har opplevd «skrittlukt» fra andre jeg har oppholdt meg i nærheten av. Det er vel sikkert litt det samme som dårlig ånde, ikke så lett å oppdage det selv. Det vil ikke jeg risikere. Dusj eller klut er vel ikke det store spørsmålet, men at man er ren. Jeg har ingen erfaring med å være kvinne, men for min del er det greieste en dusj. Enklere og mer effektivt med forhud etc. Jeg skal aldri sitte blant folk og lukte kukost🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer etter sex i helgene, da vi stort sett også har sex igjen en gang til i løpet av natten/morgensex. Dusjer ellers hver kveld før sex og en god del morgener🙈 Henger egentlig ikke sammen om om vi har hatt sex og jeg dusjer på morgenen, men har jo uansett tørket bort alt søl på kvelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du vite sånt om det er så ekkelt? er det ikke bedre å ikke vite?

Anonymkode: 14dff...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...