AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Jeg har en tatovering nederst på magen, svart blekk, ca. 8x6cm. stor som jeg ønsker å få bort. Er det noen her som har gjort det og som kan svare på noen spm jeg har? - Hvor mye vil det omtrent koste og hvor mange behandlinger vil trengs? - Blir resultatet bra? - Er mange typer lasere på markedet, hvilken er mest effektiv? Anonymkode: b504f...d44
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 10-15 behandlinger. Koster 2500 pr gang i den størrelsen. Vurderte å fjerne min men ser at på nesten alle før og etter bilder kan man fortsatt se en skygge av tatoveringen og med mindre man har tenkt til å tatovere ny over, eller har den på et sted som det uansett ikke syntes så godt (min er på hånden og oppover armen) så er det ikke så mye bedre å gå rundt med en blurry skygge uten mening.... Jeg hadde nok gjort det om det var billigere, men betaler ikke 10 ganger mer for fjerning av en tattoo enn hva det kostet å ta den! Syntes de firmaene tar seg svinbra betalt, man trenger hverken ha utdannelse eller lisens for å bruke en sånn lasermaskin så det er praktisk talt noe hvem som helst kan kjøpe og ta seg betalt for. Anonymkode: 588c3...de1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 Betalte 1000 kr pr gang og hatt 5 behandlinger. Trenger nok bare en til. Dette var en gammel og falmet tatovering i sort (som skal være enkleste fargen å fjerne). Ikke særlig stor heller. Betalte under 300 kr å ta den, så det ble en dyr tabbe, men verdt hvert eneste øre å få den fjernet. Når jeg hørte om en som betalte 35 000 kr for å fjerne et tribal nedover armen, syntes jeg ikke 5000 var så ille likevel.😉 Anonymkode: 5dba0...732
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Betalte 1000 kr pr gang og hatt 5 behandlinger. Trenger nok bare en til. Dette var en gammel og falmet tatovering i sort (som skal være enkleste fargen å fjerne). Ikke særlig stor heller. Betalte under 300 kr å ta den, så det ble en dyr tabbe, men verdt hvert eneste øre å få den fjernet. Når jeg hørte om en som betalte 35 000 kr for å fjerne et tribal nedover armen, syntes jeg ikke 5000 var så ille likevel.😉 Anonymkode: 5dba0...732 Edit; resultat ble veldig bra, vises såvidt. Ingen arr eller merke og pigmentet er det samme som resten av kroppen. Er ikke slik at jeg ikke får farge der. Viktig at du ikke har fått sol på den minst 8 uker før du begynner å fjerne. På meg ble det brukt IPL laser. Anonymkode: 5dba0...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå