Gå til innhold

Smoothie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå kommer jeg sikkert med tidenes teiteste spm, men det får gå.

Jeg sliter veldig med å få i meg nok mat, og da gjerne næringsrik mat. Og jeg merker at det går utover humør og ork i hverdagen. Har også et barn på noen år som også er småspist.. 

Har tenkt litt på å starte med å lage smoothies til oss som kan drikkes til lunsj, og har funnet masse godt jeg kunne tenkt meg å lage. Økonomien er ikke helt på topp og det blir dyrt å kjøpe inn masse forskjellig frukt og grønt som jeg somregel ender opp med å kaste mye av, og lurer da egentlig på om disse posene med frossen frukt og grønt er et like godt alternativ til smoothie? Er mye lettere for meg å kjøpe inn slike poser å ha i fryseren og ta opp ved behov🙈 

Anonymkode: 5303f...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de posene som inneholder banan, jordbær og bringebær, er geniale. Men siden jeg ikke er deg, ville jeg - paradoksalt nok - først tenkt gjennom hvordan du liker smoothiene dine, og hvordan du handler. Bare kjøp de matvarene du har tenkt å spise, og i de mengdene du vet at du rekker å bruke opp. 

Anonymkode: 5253e...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den frukten du har og kutt opp i små biter som du kan fryse i porsjonspakker. Da kan du ofte få tak i frukt og slikt på butkken som er nedsatt pga. dato etc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i fryseren en pose blåbær og en pose bringebær. Så tar jeg litt av hver pose med 1 fersk banan, noen spiseskjeer yoghurt og eplejuice. 

Anonymkode: f7f53...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper de posene, og synes det er veldig gode, men kjøper også frukt på tilbud og fryser det som ikke blir spist før det blir gammelt, og tilsetter det til pose-smoothiene

Anonymkode: 7dea8...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...