AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Jeg har vært sammen med samme damen i 8 år. Jeg har store behov for sex, men hun klarer seg med noen få ganger i måneden. Jeg klarer meg en stund hvis vi koser litt en eller to gang i uken eller noe, men når det blir uker mellom hver gang er det tøft. Jeg ser ikke for meg et liv uten henne heller, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Merker jeg trøstespiser en del og har lagt på meg mye siden vi ble sammen. Tidligere forhold har jeg ikke vært så sulten på søtsaker, og sex har gitt meg mer energi til å trene og gjøre andre ting for å holde meg i form. Nå føler jeg at jeg må ha en sjokolade eller liknende for å belønne meg i mangel av noe annet. Jeg er også redd for at jeg ikke blir attraktiv nok for henne når jeg legger på meg. Hun har høy forbrenning og er slank og fin, og hun elsker også søtsaker, så det gjør det ikke lettere. I det siste har hun hatt litt problemer med underlivet sitt. Har hatt en del ubehag og slik etter mensen pga en polypp i skjelden. Har vært å tatt biopsi av den. Kanskje det er litt vanskelig for henne å ha sex når hun bekymrer seg for den? Er ikke så lett å snakke med henne om slike ting, men jeg kan jo tenke meg at det holder henne litt igjen? Ellers vet jeg hun stresser en del i forhold til å finne seg ny jobb. Vi har også flyttet og sliter litt med å få solgt den gamle boligen, slik at vi har litt lite penger for tiden også. Hun er også veldig trøtt om dagene. Sovner alltid etter middag, og når hun våkner er det bare et par timer til hun skal legge seg igjen fordi hun må så tidlig opp pga lang reisevei til den jobben hun har nå. Det blir derfor ikke mye tid til kos. Jenter er kanskje litt anderledes enn oss gutter. Selv får jeg større sexlyst av stress fordi det gir en ekstremt deilig følelse å gjøre noe godt når man er stresset. Jenter føler jeg er motsatt i forhold til det. Jeg opplever i hvert fall henne slik. Anonymkode: 8e132...0b7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Hun har altså en smertefull polypp i skjeden , og du tenker på at det er deg det er synd på som ikke får nok sex? Hun er så stresset mentalt og fysisk på grunn av jobb og økonomi, og du tenker på at det er ditt sexliv som bør prioriteres? Hun er veldig trøtt gjennom dagen og natten på grunn av lang reisevei og alt stresset, og du syns at dine behov skal stå i fokus? Hva med hennes behov, helse og vel og ve? Ok, så du har større behov for sex enn henne. Det er helt normalt, ta deg en runk som alle andre eller tilpass deg henne og innse at kvinner eksisterer ikke for å være sexdokka di men er egne vesener med fysiske, mentale og psykiske følelser, helse og begrensninger. Anonymkode: 3f393...029 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 Jeg synes innlegget ditt er godt og reflektert skrevet. Og at AB over er for krass. Har selv vært kvinnen i et slikt forhold. Og har mer enn noe annet forståelse for hvor frustrerende dette er, for begge. Husker for min del samvittigheten for at jeg ikke kunne være mer der for han, og at jeg forsøkte å unngå at han skulle prøve seg, for det ga meg så dårlig samvittighet å avvise. Så jeg skyldte stadig på mensen (som jeg utvidet litt i begge retninger), annet ubehag i underliv, stress, søvn... Noen magisk løsning har jeg dessverre ikke. Vi snakket mye sammen, forsøkte å sette ord på hva vi følte, frustrasjon, samvittighet. Jeg lærte meg å slappe mer av, innså at jeg psykisk hadde kommet inn i en dårlig syklus der jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke hadde lyst. Vi begynte å bruke flere hjelpemidler. Være litt gale. Ta en romantisk helgetur. Sove nakne inntil hverandre (uten at det måtte bli noe mer). Ta mer på hverandre, kysse mer. Snakket mye om lyst og fantasier. Jobbet rett og slett med å finne tilbake til det fysiske. Generelt er min mening at mannen aldri bør presse, og de bør ha vett til å si nei når de forstår at det er "pliktsex". De bør vise forståelse for manglende lyst. Kvinnen bør jobbe med seg selv og egen lyst, være villig til å snakke ut og finne løsninger. Det er ikke greit å la sexlivet dø ut når den ene part fortsatt har lyst. Men det krever ofte litt jobbing. Anonymkode: 3e487...675 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Jeg hadde foreståelse helt til jeg kom til delen med BIOPSI , stress pga salg av bolig, jobb osv. Den siste delen av ts sitt innlegg får ts til å virke som en stor egois, noe du er TS. Anonymkode: 24315...701 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 Nå føler jeg meg litt urettferdig behandlet her. Jeg spør dere om råd akkurat fordi jeg ikke ønsker å være den tullingen som presser henne. Jeg spør fordi jeg ikke er jente selv og ikke vet hvordan dere tenker i alle situasjoner. Hun har ikke så lett for å snakke med meg om dette, og da får jeg mindre forståelse for hva hun tenker og føler. Jeg liker å snakke om følelsene mine men hun er mer en lukket person, og hvis jeg sier noe til henne blir hun lett såret fordi hun tar det som kritikk. Hadde hun sagt til meg at hun har problemer med underlivet sitt og derfor ikke føler for å ha sex på en stund hadde det vært lettere å forholde seg til. Hun sa ikke noe til meg før etter lang tid, men ikke at hun ikke ville ha sex - bare at hun hadde en polypp. Jeg har tenkt det har vært noe da jeg tross alt kaster søppelet på badet, og ser at hun har brukt mye innlegg osv i forhold til hva hun pleier. Jeg syns likevel at hun kan være ærlig med meg i stedet for å ikke si noe og la meg gå rundt å lure. Jeg spør ofte hvordan hun har det, og om det er noe nytt, men hun sier ikke noe spesielt. Hun sier det ikke er vondt, men at hun blør og har mer utflod enn vanlig. Hun viste ikke om polyppen før hun tok rutinemessig celleprøve. Når hun ikke vil snakke om det og sender ut doble signaler er det vanskelig for meg. Hun sier det ikke er farlig, og ikke skal være et problem, men så avviser hun meg i neste omgang. Da blir jeg litt forvirret. Anonymkode: 8e132...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #6 Skrevet 13. april 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå føler jeg meg litt urettferdig behandlet her. Jeg spør dere om råd akkurat fordi jeg ikke ønsker å være den tullingen som presser henne. Jeg spør fordi jeg ikke er jente selv og ikke vet hvordan dere tenker i alle situasjoner. Hun har ikke så lett for å snakke med meg om dette, og da får jeg mindre forståelse for hva hun tenker og føler. Jeg liker å snakke om følelsene mine men hun er mer en lukket person, og hvis jeg sier noe til henne blir hun lett såret fordi hun tar det som kritikk. Hadde hun sagt til meg at hun har problemer med underlivet sitt og derfor ikke føler for å ha sex på en stund hadde det vært lettere å forholde seg til. Hun sa ikke noe til meg før etter lang tid, men ikke at hun ikke ville ha sex - bare at hun hadde en polypp. Jeg har tenkt det har vært noe da jeg tross alt kaster søppelet på badet, og ser at hun har brukt mye innlegg osv i forhold til hva hun pleier. Jeg syns likevel at hun kan være ærlig med meg i stedet for å ikke si noe og la meg gå rundt å lure. Jeg spør ofte hvordan hun har det, og om det er noe nytt, men hun sier ikke noe spesielt. Hun sier det ikke er vondt, men at hun blør og har mer utflod enn vanlig. Hun viste ikke om polyppen før hun tok rutinemessig celleprøve. Når hun ikke vil snakke om det og sender ut doble signaler er det vanskelig for meg. Hun sier det ikke er farlig, og ikke skal være et problem, men så avviser hun meg i neste omgang. Da blir jeg litt forvirret. Anonymkode: 8e132...0b7 Det behøver ikke å være noen grunn i det hele tatt. Har man forskjellig behov så har man forskjellig behov og det er for pokker ikke noe hun skal trenge å måtte forsvare eller forklare for deg, for hun gjør jo ikke noe galt av å ikke være sexdokka di så ofte som du vil. Du derimot burde akseptere tingenes tilstand , det er som det er. Man trenger ikke ha noen spesiell grunn til å avvise annet enn at man ikke har lyst. Det er ikke noe doble eller tvetydige signaler eller grunner her ut fra hva du forklarer, du forklarer at hun stresser med jobb, at hun er utslitt og trøtt, at hun sliter med helsa , alle disse tingene er grunn nok helt seperat fra hverandre, og bare det å ikke være i humør eller ikke ha like stor sexdriv eller behov er også grunn nok. Anonymkode: 3f393...029 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #7 Skrevet 13. april 2019 Det første du spør henne om er om polyppen gir henne ubehag ved sex. Det er noe du må vite før du går videre med dette, og også noe vi som skal gi råd må vite. Jeg kan ikke gi råd til å ha oftere sex dersom din kjære har smerter ved sex. Jeg kan likevel si på generell basis at her i huset sier ingen av oss nei dersom den andre ønsker sex. Vi stiller oss da åpne for det, men den som har lyst må gjerne gjøre en litt ekstra innsats for å lokke den andre med. Det er ingen av oss som ønsker sex uten at den andre også er tent, og har nytelse av det, men er det jeg som er hippen og han egentlig ikke i det humøret i utgangspunktet, så begynner det gjerne ved at han får litt ekstra oppmerksomhet. At jeg koser, suger og masserer med olje. Er det han som er lysten og jeg ikke helt med - ennå- så får jeg litt ekstra oppvarming. Mye av den beste sex jeg opplever med ham begynner med et utgangspunkt at jeg egentlig ikke var så lysten, men blir så godt varmet opp at det blir ekstra godt. En slik praksis fordrer imidlertid at begge anser seksuelle behov som naturlige og fine, og noe man er innstilt på å ivareta. Å møte hverandre i det. Jeg tror jeg har sagt nei til ham under 10 ganger på 16 år, og samtidig ganger fordi det har vært få timer til vi skal stå opp. Halvparten av gangene har det likevel blitt sex, fordi jeg har merket at han virkelig hadde behov for det, og da tåler man lite søvn en natt innimellom. Anonymkode: cf02b...740 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #8 Skrevet 13. april 2019 Hun er ikke sexdukken min. Skjønner ikke at jeg skal måtte forsvare meg når jeg spør om råd slik at jeg ikke skal presse henne. Jeg tør snart ikke å ta initiativ i frykt for å bli avvist og fordi jeg ikke vil presse henne.Jaja... For å snu det rundt. Hvis mannen din sjelden ville ha sex og når du har lyst, og bare vil ha sex med deg når han selv tar initiativ. Hadde ikke du følt deg litt såret hvis du prøver å være romantisk og forsiktig prøver å gå litt videre når stemningen er riktig også bare bli avvist med blankt nei hver gang? Det går i det minste an å si at jeg er ikke i form eller føler meg ikke så fresh eller noe. Anonymkode: 8e132...0b7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #9 Skrevet 13. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det første du spør henne om er om polyppen gir henne ubehag ved sex. Det er noe du må vite før du går videre med dette, og også noe vi som skal gi råd må vite. Jeg kan ikke gi råd til å ha oftere sex dersom din kjære har smerter ved sex. Jeg kan likevel si på generell basis at her i huset sier ingen av oss nei dersom den andre ønsker sex. Vi stiller oss da åpne for det, men den som har lyst må gjerne gjøre en litt ekstra innsats for å lokke den andre med. Det er ingen av oss som ønsker sex uten at den andre også er tent, og har nytelse av det, men er det jeg som er hippen og han egentlig ikke i det humøret i utgangspunktet, så begynner det gjerne ved at han får litt ekstra oppmerksomhet. At jeg koser, suger og masserer med olje. Er det han som er lysten og jeg ikke helt med - ennå- så får jeg litt ekstra oppvarming. Mye av den beste sex jeg opplever med ham begynner med et utgangspunkt at jeg egentlig ikke var så lysten, men blir så godt varmet opp at det blir ekstra godt. En slik praksis fordrer imidlertid at begge anser seksuelle behov som naturlige og fine, og noe man er innstilt på å ivareta. Å møte hverandre i det. Jeg tror jeg har sagt nei til ham under 10 ganger på 16 år, og samtidig ganger fordi det har vært få timer til vi skal stå opp. Halvparten av gangene har det likevel blitt sex, fordi jeg har merket at han virkelig hadde behov for det, og da tåler man lite søvn en natt innimellom. Anonymkode: cf02b...740 Problemet med henne er at det er vanskelig med forspill for å få henne tent. Andre jenter jeg har vært sammen med har elsket massasje og uskyldig stryking av hår osv. Da har det vært lettere å gå videre. Damen min er så kilen at hun hater massasje osv. Jeg kan for eksempel ikke kjøpe massasje i gave fordi det er helt forferdelig for henne. Eneste stedene hun liker massasje er på intime steder, men jeg kan ikke bare gå rett på. Jeg må i stedet flørte med henne for å få henne i humør. Anonymkode: 8e132...0b7
Gjest NotYou Skrevet 13. april 2019 #10 Skrevet 13. april 2019 Synd at du må forsvare deg sånn ts. Jeg syns det er kjempefint at du spør om råd når situasjonen er slik, og jeg forstår godt frustrasjonen. Man hører ikke så ofte om menn som har lavere sexlyst enn kvinnen, men såklart ville jeg som kvinne følt meg såret dersom mannen min stort sett virket uintressert i sex! Men selve sexen (penetreringen) trenger ikke dominere, og det er viktig å kunne kose seg godt uten penetrering. Kanskje er polyppen smertefull.. Du bør selvfølgelig gjøre et realt forsøk på å snakke med henne om disse plagene. Jeg har aldri hatt det selv, men jeg har etter fødsler måttet fokusere på annen sengekos enn penetrering. Hva liker dama di? Hva tenner henne? Kan f.eks pirrende spill være noe som kan være spennende?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #11 Skrevet 13. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med samme damen i 8 år. Jeg har store behov for sex, men hun klarer seg med noen få ganger i måneden. Jeg klarer meg en stund hvis vi koser litt en eller to gang i uken eller noe, men når det blir uker mellom hver gang er det tøft. Jeg ser ikke for meg et liv uten henne heller, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Merker jeg trøstespiser en del og har lagt på meg mye siden vi ble sammen. Tidligere forhold har jeg ikke vært så sulten på søtsaker, og sex har gitt meg mer energi til å trene og gjøre andre ting for å holde meg i form. Nå føler jeg at jeg må ha en sjokolade eller liknende for å belønne meg i mangel av noe annet. Jeg er også redd for at jeg ikke blir attraktiv nok for henne når jeg legger på meg. Hun har høy forbrenning og er slank og fin, og hun elsker også søtsaker, så det gjør det ikke lettere. I det siste har hun hatt litt problemer med underlivet sitt. Har hatt en del ubehag og slik etter mensen pga en polypp i skjelden. Har vært å tatt biopsi av den. Kanskje det er litt vanskelig for henne å ha sex når hun bekymrer seg for den? Er ikke så lett å snakke med henne om slike ting, men jeg kan jo tenke meg at det holder henne litt igjen? Ellers vet jeg hun stresser en del i forhold til å finne seg ny jobb. Vi har også flyttet og sliter litt med å få solgt den gamle boligen, slik at vi har litt lite penger for tiden også. Hun er også veldig trøtt om dagene. Sovner alltid etter middag, og når hun våkner er det bare et par timer til hun skal legge seg igjen fordi hun må så tidlig opp pga lang reisevei til den jobben hun har nå. Det blir derfor ikke mye tid til kos. Jenter er kanskje litt anderledes enn oss gutter. Selv får jeg større sexlyst av stress fordi det gir en ekstremt deilig følelse å gjøre noe godt når man er stresset. Jenter føler jeg er motsatt i forhold til det. Jeg opplever i hvert fall henne slik. Anonymkode: 8e132...0b7 Jeg kan svare her. Jeg har i perioder hatt høy sexlyst. Dette er ting som har senket min lyst: Underlivsplager. Man føler seg ekkel, kan være smerter etc. Jobbstress/økonomisk stress. Ting "ikke på plass" Flytting. Veldig mange jenter mister lysta på sex i forbindelse med flytting. Det er som om systemet skrur seg av. Det er forskjell på stress, og stress. Jeg kan bli kåt av å ha det travelt. Men ikke av å flytte! Anonymkode: d3ee5...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #12 Skrevet 13. april 2019 1 time siden, NotYou skrev: Hva liker dama di? Hva tenner henne? Kan f.eks pirrende spill være noe som kan være spennende? Sitat Hun liker at jeg flørter med henne og gir henne komplimenter, men det forutsetter at hun er i humør. Da kan jeg gradvis bli frekkere. Hvis ikke i humør kan hun bare bli sur. Vi pleier ofte å dusje sammen, og det er jo en fin måte å erte hverandre litt, men i det siste har hun begynt å låse døren mer, som hun pleier å gjør når hun har mensen. Sannsynligvis pga underlivsplagene. Når det er sagt skjer det ikke alltid noe når vi dusjer. Kan gjerne erte litt, men ikke alltid det skjer mer. Dusjer også bare noen ganger. Anonymkode: 8e132...0b7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #13 Skrevet 13. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har altså en smertefull polypp i skjeden , og du tenker på at det er deg det er synd på som ikke får nok sex? Hun er så stresset mentalt og fysisk på grunn av jobb og økonomi, og du tenker på at det er ditt sexliv som bør prioriteres? Hun er veldig trøtt gjennom dagen og natten på grunn av lang reisevei og alt stresset, og du syns at dine behov skal stå i fokus? Hva med hennes behov, helse og vel og ve? Ok, så du har større behov for sex enn henne. Det er helt normalt, ta deg en runk som alle andre eller tilpass deg henne og innse at kvinner eksisterer ikke for å være sexdokka di men er egne vesener med fysiske, mentale og psykiske følelser, helse og begrensninger. Anonymkode: 3f393...029 tragisk å lese. hvis ikke dama har lyst på deg er det god grunn til å stikke! Anonymkode: e0b37...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #14 Skrevet 13. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For å snu det rundt. Hvis mannen din sjelden ville ha sex og når du har lyst, og bare vil ha sex med deg når han selv tar initiativ. Hadde ikke du følt deg litt såret hvis du prøver å være romantisk og forsiktig prøver å gå litt videre når stemningen er riktig også bare bli avvist med blankt nei hver gang? Det går i det minste an å si at jeg er ikke i form eller føler meg ikke så fresh eller noe. Anonymkode: 8e132...0b7 Har vært i den situasjonen over mange år. I starten de første par månedene det skjedde følte jeg meg litt utilstrekkelig og såret fordi jeg tok det som et tegn på at han kanskje ikke elsket meg. Møtte han med kjole i døren når han kom hjem, pådekket bord, romantikk, avvisning. Fikk makeover hos frisør og shoppet nye klær, yr og sexy, avvist. Han var sliten, jobbet mye, stresset og urolig over økonomi og jobb, sov dårlig. Etterhvert sluttet jeg å være så egoistisk at jeg la forholdets verdi i mine seksuelle behov, hans ord og hans oppførsel ellers viste jo at han elsket meg siden vi fortsatt var sammen og hadde det fint på andre områder. Man skal ikke trenge å måtte forsvare at man ikke har lyst, har man ikke lyst så skal det være greit uten at man skal kreve en forklaring på det, eller føle seg så avvist for det. Jeg begynte å onanere mye og fikk dekket behovet mitt på den måten I en senere prat hvor jeg uten å syntes synd på meg selv og uten å legge press eller dårlig samvittighet på han så sa jeg at "Haha sorry for hvis det (lydene kunne nok iblandt høres ut i stua hvor han satt) forstyrrer deg når jeg onanerer men jeg er så utrolig kåt og siden vi ikke har så mye sex klarer jeg ikke å holde meg! 😄 " og han sa "Hehe, ja vi har tydeligvis forskjellig behov, bare kos deg du! " og det var ikke noe "bigger deal" enn nettopp det. Man har forskjellige behov og man trenger ikke ha en mer gyldig å unnskylde seg med hver gang man avviser noen, om man alltid skal unnskylde for at man ikke vil ha sex så blir det jo som at man liksom gjør noe galt i å si nei, og det er ikke noe galt i det. Anonymkode: 3f393...029
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #15 Skrevet 13. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: tragisk å lese. hvis ikke dama har lyst på deg er det god grunn til å stikke! Anonymkode: e0b37...cb5 Du vet at det er helt normalt at sexlivet varierer gjennom et forhold? I tillegg er dama utmatta pga jobbsituasjon med usikker jobb, lang reisevei og stort søvnbehov . Skal man stikke bare fordi det skjer? Han har lagt på seg etter at de ble sammen så kanskje det er hun som burde stikke fra han som ikke gidder å ta vare på kroppen sin, om hun skulle tenkt like overfladisk og egoistisk som det du oppfordrer ts til nå. Anonymkode: 3f393...029 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #16 Skrevet 13. april 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er helt normalt at sexlivet varierer gjennom et forhold? I tillegg er dama utmatta pga jobbsituasjon med usikker jobb, lang reisevei og stort søvnbehov . Skal man stikke bare fordi det skjer? Han har lagt på seg etter at de ble sammen så kanskje det er hun som burde stikke fra han som ikke gidder å ta vare på kroppen sin, om hun skulle tenkt like overfladisk og egoistisk som det du oppfordrer ts til nå. Anonymkode: 3f393...029 hvis dama vet at det betyr mye for han å få en utløsning men ikke vil fordi hun er trøtt så er det virkelig tragisk, hun kan bare gi han runk i det minste. Her er det dama som er super ego og ikke respekterer formeringsinstinktet til mannen, det mest grunnleggende for menneskeheten. I motsatt fall burde mannen ha respektert kvinnen hvis det var hun som hadde de samme behovene. Hvis man ikke har respekt for partnerens seksuelle behov vil det ende med utroskap og til slutt skilsmisse. Så enkelt er det. Anonymkode: e0b37...cb5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #17 Skrevet 13. april 2019 Dama di virker bare bøttesær og kjip. Hun klarer jo ikke kommunisere i det hele tatt og virker i det hele tatt som en sosialt handicappet, forknytt, tulling. Normale damer klarer å snakke om både polypper, sex og låser ikke baderomsdøra bare fordi de har mensen. Hun virker som en SKIKKELIG nutcase. Hadde dumpet hele dama, da det virker som hun trenger støttekontakt mer enn sex eller forhold. Anonymkode: af240...a18
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #18 Skrevet 13. april 2019 På 12.4.2019 den 23.07, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med samme damen i 8 år. Jeg har store behov for sex, men hun klarer seg med noen få ganger i måneden. Jeg klarer meg en stund hvis vi koser litt en eller to gang i uken eller noe, men når det blir uker mellom hver gang er det tøft. Jeg ser ikke for meg et liv uten henne heller, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Merker jeg trøstespiser en del og har lagt på meg mye siden vi ble sammen. Tidligere forhold har jeg ikke vært så sulten på søtsaker, og sex har gitt meg mer energi til å trene og gjøre andre ting for å holde meg i form. Nå føler jeg at jeg må ha en sjokolade eller liknende for å belønne meg i mangel av noe annet. Jeg er også redd for at jeg ikke blir attraktiv nok for henne når jeg legger på meg. Hun har høy forbrenning og er slank og fin, og hun elsker også søtsaker, så det gjør det ikke lettere. I det siste har hun hatt litt problemer med underlivet sitt. Har hatt en del ubehag og slik etter mensen pga en polypp i skjelden. Har vært å tatt biopsi av den. Kanskje det er litt vanskelig for henne å ha sex når hun bekymrer seg for den? Er ikke så lett å snakke med henne om slike ting, men jeg kan jo tenke meg at det holder henne litt igjen? Ellers vet jeg hun stresser en del i forhold til å finne seg ny jobb. Vi har også flyttet og sliter litt med å få solgt den gamle boligen, slik at vi har litt lite penger for tiden også. Hun er også veldig trøtt om dagene. Sovner alltid etter middag, og når hun våkner er det bare et par timer til hun skal legge seg igjen fordi hun må så tidlig opp pga lang reisevei til den jobben hun har nå. Det blir derfor ikke mye tid til kos. Jenter er kanskje litt anderledes enn oss gutter. Selv får jeg større sexlyst av stress fordi det gir en ekstremt deilig følelse å gjøre noe godt når man er stresset. Jenter føler jeg er motsatt i forhold til det. Jeg opplever i hvert fall henne slik. Anonymkode: 8e132...0b7 Jeg er jente. Har merket at det er svært individuelt hvordan jenter er når det kommer til sexlyst i forhold til stress og mye annet som er i veien. Personlig så mister jeg mye lyst på sex når det er mye stress og ting som skjer. Jeg klarer ikke ha overskudd til sex da. Jeg har ikke behov for mer en klem og litt kyss. Kan gå flere uker før det er sex mellom meg og typen, noe han synes er tungt siden hans sexlyst er mye høyere. Vi er sammen i 5 år. Jeg har også plagsomme PMS/PmDD før menstruasjon, og har tidligere slitt med problemer i underlivet og eggstokken. Har også kronisk uttmattelse som ikke gjør saken bedre. Heldigvis er jeg en person som ærlig snakker om alt som plager meg. Ikke like lett sette ord på alt, men har nå klart med tiden å få satt ord på det slik at typen min forstår. Han for klare seg uten mye sex, er ikke lett å være jente om en sliter med både det ene og det andre. Jeg føler at sex er noe jeg får mer lyst til når alt er i orden og ikke stressende. For meg er ivertfall riktig kommunikasjon svært viktig. Anonymkode: badb2...db0
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #19 Skrevet 13. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dama di virker bare bøttesær og kjip. Hun klarer jo ikke kommunisere i det hele tatt og virker i det hele tatt som en sosialt handicappet, forknytt, tulling. Normale damer klarer å snakke om både polypper, sex og låser ikke baderomsdøra bare fordi de har mensen. Hun virker som en SKIKKELIG nutcase. Hadde dumpet hele dama, da det virker som hun trenger støttekontakt mer enn sex eller forhold. Anonymkode: af240...a18 ...her har vi noen som blir evig single.... Anonymkode: badb2...db0 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #20 Skrevet 13. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: hvis dama vet at det betyr mye for han å få en utløsning men ikke vil fordi hun er trøtt så er det virkelig tragisk, hun kan bare gi han runk i det minste. Her er det dama som er super ego og ikke respekterer formeringsinstinktet til mannen, det mest grunnleggende for menneskeheten. I motsatt fall burde mannen ha respektert kvinnen hvis det var hun som hadde de samme behovene. Hvis man ikke har respekt for partnerens seksuelle behov vil det ende med utroskap og til slutt skilsmisse. Så enkelt er det. Anonymkode: e0b37...cb5 Livet er ikke så A4 som du fremstiller det her...desverre... Anonymkode: badb2...db0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå