Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Enig at det første bilde er finest! ;)

Hun er så blid, kjempeskjønn!

Endret av Epica
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sambo prøvde hatt og stokk, og så ut som en tryllekunstner!  :grine2:

Så jeg vet hva du mener  ;)

Så SØT hun er!  :hjerte:

Hatt en fin helg sålangt?  :klem:

Ja,han såg nokk ut som en tryllekunstner ja :le:

Ja hatt en strålendes helg :) Skal vel ut og renne litt på akebrett også senere,var i går også,grillet ute og greier :) Ungene var helt gåen :)

Gjest gjesta
Skrevet

Så koooselig! :-D

Oi, er det såpass mye snø hos dere?

Her er nesten alt smeltet bort.

Ha en koselig søndag! :klem:

Skrevet

Å, så søt jenta di er!! :klem: Gleder meg til å få barn en gang jeg også ;) Så herlig å ake da, har vært ute på ski i dag vi da, herlig i sola!

Hehe, tryllekunstner, så morsomt! Tenker det blir stilig uten og jeg ;)

Skrevet
Så koooselig! :-D

Oi, er det såpass mye snø hos dere?

Her er nesten alt smeltet bort.

Ha en koselig søndag! :klem:

Ja,det var veldig mye snø på lørdag,men nå har mye av det smeltet,men skal ut og ake etter jobb idag også :)

Å, så søt jenta di er!!  :klem:  Gleder meg til å få barn en gang jeg også  ;) Så herlig å ake da, har vært ute på ski i dag vi da, herlig i sola!

Hehe, tryllekunstner, så morsomt! Tenker det blir stilig uten og jeg  ;)

Tuusen takk :)

Ja gled deg og nyt dei menst dei er små,riden går så alt for fort ...

Ja,mannen skal ikke ha noen av delene :)

Uff,samboer ble litt irritert i dga,for vi hadde en avtale på at jeg skulle ha bilen i dag,og levere ungene...men så var det ingen våken når jeg gikk ut av dørene hjemme,og tenkte at da kan jeg jo bare ta bussen siden han er hjemme uansett,så slapp jeg og vekke dei. Men tror han ble litt irritert....

Uff,fant svarslippen der vi takker ja til barnehage til minsta i helgen....håper det ikke er for sent....

Skrevet

Kjempefin helg dere har hatt med aking og grilling a :Nikke: Her begynte det å snø igjen igår, og det fortsatte å snø i hele natt!! Nå regner det :kjempesinna: JEG VIL HA VÅR :briller:

Tror jeg hadde gjort det samme som deg Jettes ang ungene idag :)

Ettersom jeg husker, så pleier de fra kommunen å ta kontakt med de som ikke har levert svar på barnehageplass. Så det er håp om at alt har gått bra :tommel:

Skrevet

Ja,jeg og vil ha vår :sur:

Ja,tror jeg gjorde det rette siden vi skal ut og ake etter jobb,da får samboer hente dei tidlig og det blir ikke stress :) For meg da,men det overlever jo jeg ;)

Og samboer leverte lappen i dagtidlig i barnehagen...dei sa ingenting så det gikk nokk greit da håper jeg ,hadde vert krise om vi ikke hadde fått plassen....så det er sikekrt som du sier MAibrud,at man blir kontaktet for dei vil ha svar uansett.

Bare litt over en halv time igjen,har vert lite effektiv i dag :sjenert:

Skrevet

Er hjemme med minstejenta... Hun ser på Elias dvd akkurat nå. Deilig med litt fri :Nikke: Drar nok til barnehagen imorgen.

Må dere kose dere i akebakken senere i dag Jettes :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! :klem:

Skrevet

så nydlig bilder,fikk ikke sett de før nå på morran....Artig altså vi tok bilder av veslemor da hun var 6mnd og de var kjempesøte,må vel ta om et halvt år igjen... :klem:

Skrevet
Er hjemme med minstejenta... Hun ser på Elias dvd akkurat nå. Deilig med litt fri :Nikke: Drar nok til barnehagen imorgen.

Må dere kose dere i akebakken senere i dag Jettes :klem:

elias er populært her også :) håper hun er bedre i dag da.vi kosteoss masse i bakken i går,ble sent for barna,så skulle ver hjemme i dag,mener jo sååå fint ver da :)

Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! :klem:

skjønner det da,håper dukommer snarttilbake :klem:

så nydlig bilder,fikk ikke sett de før nå på morran....Artig altså vi tok bilder av veslemor da hun var 6mnd og de var kjempesøte,må vel ta om et halvt år igjen... :klem:

jeg tar av barna når dei er 1,5 år,det gjorde jegmed eldsta også :)

ha en suuuper dag :klem:

vi har ikkeinternett påmaskinene vårelenger på jobb,bare denne jeg sitter på nå...så vi får ta det igjen i kveld :tristbla::klem::)

Skrevet

HELDIG DU SOM HAR FÅTT BARNEHAVE PLASS...UPS :ler: vi har ikke fått enda er så dårlig dekning her i drammen og det er veldig synd for hun elsker andre barn vi begynte på barnesang på fredagen og hu var mer int i å gå rundt å kikke å ta på de andre barna enn sangen :ler: vesla mi stod midt i ringen og tok helt av mens de andre satt pent på fanget til mamman sin..Ikke sjenert hvertfall

Skrevet

Uff,hvet ikke helt hva jeg hadde gjor visst vi ikke hadde fått plass,hadde måtte sett meg etter dagmamma da ja.

Anell var sikkert kjempe søøt når hun sto der midt i ringen,dei er i en hærli alder nå :ler:

Skrevet

har liksom ingen spes jeg kjenner til å være dagmamma heller da,må være noen som kjenner noen vet jeg!!!*hmmm* jaja det er fortsatt et lite håp!Siste dato for at alt må være på plass er 25 juli for da vet jeg om jeg begynner på skole eller ikke!!!jajajaja hva har du gjort i dag da???

Skrevet

Ja,det må ver noen man kjenner til føler jeg også :)

Har vert på jobb,ellers ingenting. Bare vert hjemme og ryddet litt.

Er veeeldig trøtt for tiden ,skikkelig,ønene vil ikke holde seg oppe,sovnet på bussen hjem i dag,det bruker jo jeg aldri og gjør,sovner ikke blandt folk...

Mensen har også vert rar,har bare blødd kjempe lite,vert svimmel og sånt,var veldig redd for at jeg var gravid,men tok en test nå i går,men ingenting....hm...det er noe,men hvet ikke hva....

Visst det ikke blir bedre til helgen må jeg få sjekket det...

Du da? Hatt en fin dag?

Skrevet
Ja,det må ver noen man kjenner til føler jeg også :)

Har vert på jobb,ellers ingenting. Bare vert hjemme og ryddet litt.

Er veeeldig trøtt for tiden ,skikkelig,ønene vil ikke holde seg oppe,sovnet på bussen hjem i dag,det bruker jo jeg aldri og gjør,sovner ikke blandt folk...

Mensen har også vert rar,har bare blødd kjempe lite,vert svimmel og sånt,var veldig redd for at jeg var gravid,men tok en test nå i går,men ingenting....hm...det er noe,men hvet ikke hva....

Visst det ikke blir bedre til helgen må jeg få sjekket det...

Du da? Hatt en fin dag?

jada grei nok den...tatt det med ro sov sammen me veslemor fra 12-13.30 og jobb fra 15 til kl 22.30 så snart hjem .....ja det er lurt kanskje du mangler litt jern...svimmel,trøtt osv er tegn på det og siden testen var neg sååå,men kan jo få innbilt svangerskap her med så mange som er på vei og noen som skal føde hvert øyeblikk

:hoho:

Skrevet
,men kan jo få innbilt svangerskap her med så mange som er på vei og noen som skal føde hvert øyeblikk

Er like trøtt i dag,så blir nokk snart sengen på meg.

Er på utkikk etter røde stearinlys og rød pyntestein...men finner ikke på nettet...hm...

Skrevet

Hehe, innbilt svangerskap ja, har hatt noen av dem :ler:

Skrevet

Ja,jeg vil ihvertfall ikke ver skikkelig gravid enda :) Men innbilt er greit,men litt slitsomt og gå og ver kvalm for ingenting

:ler:

Skrevet
Hehe, innbilt svangerskap ja, har hatt noen av dem  :ler:

Hi, hi... Jeg og... Spesielt etter at vi begynte å prøve. Går rundt og føler meg "uggen" og har ømme pupper for tida... Men venter mensen om noen få dager... Merkelig nok spotter jeg ikke ennå, pleier det!

Du får slappe av, og ikke fokusere for mye på det, så går det vel over!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...