Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Å så gøy!! :hoppe:

Jeg vil også se! :sjarmor:

Ja, skulle hatt stallen nærmere. ;)

Høres supert ut å bo på landet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,du skal få se :) Må scenne dei inn i morgen :)

Ja,jeg er ingen by jente,det er ihvertfall sikkert :sjarmor:

Gjest gjesta
Skrevet

Gleder meg å se ;)

Jeg har alltid vert ei byjente..

Men i det siste har jeg hatt mer og mer lyst å flytte vekk fra byen.

Særlig nå når en baby er på vei ;)

Skrevet

Ja,kasnkje det er naturlig,og så vil man tilbake til byen når barna flytter ut igjen :)

Jeg gleder meg også til og se bilde ,siden vi var der to ganger og hun var litt sur og sånt :)

Skrevet

Kjempefiin kjole.. :)

Så morsomt å ha bryllup på color line..aldri tenkt over at stadion kan brukes til slikt og...sikkert kjempefint inne der, aldri vært der..

Vi skal ha vårt bryllup på ungdomshuset hjemme på Harøy, hvor vi begge kommer fra..

Skrevet

2006490

qooa127m

Bare noe jeg må huske :sjenert:

Skrevet
Kjempefiin kjole..  :)

Så morsomt å ha bryllup på color line..aldri tenkt over at stadion kan brukes til slikt og...sikkert kjempefint inne der, aldri vært der..

Vi skal ha vårt bryllup på ungdomshuset hjemme på Harøy, hvor vi begge kommer fra..

Hei :)

Ja,jeg tror jeg fant dere på bryllupsdagen.no :) Vi har også side der :)

Skrevet

Go morgen..har du kvitta deg med nsøværet el??Her er det knall blå himmel og sol ut på tur aldri sur vet jeg ;)

Skrevet
Gjetter du er spent å se bildene!  :hoppe:

JA :hoppe:

Skal hente dei i lunsjen :)

Go morgen..har du kvitta deg med nsøværet el??Her er det knall blå himmel og sol ut på tur aldri sur vet jeg  ;)

Nei....det snør å snør :frustrert: Og vi har kjeeempe dårlige dekk å det er null føre og myyye snø overalt :grine:

Vi skal kjøpe oss ny bil nå ganske snart,gleder meg,vi har en gammel merzedes nå.....

Heldig gris som har soool ,kooos deg :klem:

Skrevet

Da har jeg hentet bilda,kjeeempe fiine :sjarmor: Skal scenne dei inn i kveld,noen av dei iihvertfall :)

Skrevet

Uff,fikk ikke scennet inn noen bilder,ble vasking og rydding på meg i hele går kveld... Må vere fint til tante kommer :sjarmor:

Skal gjør en god del i kveld også,men skal prøve og og ta meg en tur innom dataen :sjenert:

Blir mest her på jobb for tiden :sjenert: Men neste uke håper jeg at det blir en del roligere på kveldene,synest kveldene har vert ganske hektiske i det siste...

Må nokk få prøvd ut kleer til samboer neste uke også,for må gjør det når han er hjemme,han har fri uke neste uke,men skulle kanskje reise visst dei ringte. Han reiste i går etter kurset,laget middag til oss først :hjerte:

I dag måtte jeg levere begge ungene på hver sin plass,jeg har blitt helt bortskjemt nå når samboer har vert hjemme så lenge :sjarmor:

Gruer meg litt til at han blir borte en hel måned i strekk når han starter på supply,noen som har man ute på sjøen? Gleder meg litt til at vi HVET når han er hjemme også da,for da går det og planlegge litt mere også,det blir jo også mere penger i kassa også :sjarmor: Men jeg blir nokk ganske sliten på den måneden,men sikekrt en vane sak slik osm alt annet :)

Ha en suuuper dag alle sammen :klem:

Må stikke innom dagbøkene deres i kveld,for MÅ jobbe litt i dag ;)

Skrevet

Vet han hva han vil ha Jettes?? Hvem skal være med han? Skal dere dra sammen å prøve klær til han?? Må spørre, da vi har lurt litt på dette skjønner du :)

Må du ha en behagelig kveld Jettes :klem:

Skrevet

sniker innom å ønsker god dag i full fart!!!! :sjarmor:

Skrevet
Vet han hva han vil ha Jettes?? Hvem skal være med han? Skal dere dra sammen å prøve klær til han?? Må spørre, da vi har lurt litt på dette skjønner du :)

Må du ha en behagelig kveld Jettes :klem:

Ja ,hvet sånn ca ja,har vert innom en gang tidligere :)

Så jeg var med han da og skal vere med han nå også ja :) Han ville det selv da :) Men kunne godt tenkt meg og blitt overaska på dagen jeg da men :sjenert:

sniker innom å ønsker god dag i full fart!!!! :sjarmor:

Heeeei :klem:

Her kommer bilder av minsta :)

Disse to første vurderer jeg hvilke jeg skal forstørre opp :)

Skrevet (endret)

Så skjønn hun er Jettes :hjerter: Det første bilde var nydelig. Kjolen er utrolig lekker, og med den herlige hjerteknusern, så kan det ikke bli bedre syns jeg da!! Så jeg hadde valgt dette bildet, uten tvil :Nikke:

Sambo har fått leid seg Sjakett! Han nevnte hansker, stokk og flosshatt at det var tilbehør. Så jeg lurer på om han skal ha noe av det til. Hadde vært stilig da :sjarmor: Skal din sambo ha noe av tilbehøret??

Endret av Maibrud`06
Skrevet

Ja,hun er kjempe skjønn :hjerte:

Det er et første bilde som alle sier,så tar vel det ,får de,må forstørre til eldsta også,tenkte og ikke ha dei så store :)

Nei tror ikke han skal ha noe tilbehør,men jeg synest det er stilit med stokk da :) Men samboer prøvde hatt og det ble litt rart,men så skal ikke han ha kjole og hvit da :)

Ha en fin lørdagskveld :klem:

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Sambo prøvde hatt og stokk, og så ut som en tryllekunstner! :grine2:

Så jeg vet hva du mener ;)

Så SØT hun er! :hjerte:

Hatt en fin helg sålangt? :klem:

Endret av Epica
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...