Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil på sånn brudemesse! Ikke bare sånn åpen for alle dag på OsloCity i Tilbords butikken!

*misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja bryllupsmesse på noen og båtmesse på andre :sjarmor::ler: så sånn er det!!!Go morgen,hva bringer denne dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,syntest den messa var en opplevelse :sjarmor:

jaja bryllupsmesse på noen og båtmesse på andre  :sjarmor:  :ler: så sånn er det!!!Go morgen,hva bringer denne dagen da?

Har du vert på båtmesse altså ;):ler:

Denne dagen blir fiiin håper jeg :sjarmor: Sola skinner å veret blir fint :)

Og dagen for den damen da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte en melding til forografen vår i går og spurte når ho hadde tenkt seg og møte oss,etter litt meldinger ble det den 8 april :) Hun hadde en del forslag til plasser vi kunne ta bilde,gleder meg til og høre :)

Vi skulle snakkes nermære om tid og sted,må bli midt på dagen. Så kan vi skaffe oss barnevakt :)

Å,jeg gleeeder meg til og ha fri i morga :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ,syntest den messa var en opplevelse  :sjarmor:

Har du vert på båtmesse altså ;)  :ler:

Denne dagen blir fiiin håper jeg  :sjarmor:  Sola skinner å veret blir fint :)

Og dagen for den damen da?  :klem:

Ikke enda men vi skal på båtmessa....I dag har det blitt noen timer ute,gått litt tur og sitti i solveggen!!Nydelig eller litt

:husarbeid: som vanlig!!Slipper ikke unna det :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

fra sunnmøre du og ja? :) hvor skal dere ha bryllup da? står sikkert en plass i dagboken din, men internetten her går så treigt, og det tar evigheter å laste ned en side!! Hvilken kjole skal du ha?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda men vi skal på båtmessa....I dag har det blitt noen timer ute,gått litt tur og sitti i solveggen!!Nydelig eller litt

:husarbeid:  som vanlig!!Slipper ikke unna det :sur:

Her snudde veret på lørdag :sur: Da regnet det i strie strømmer,så det ble ikke noe ut på oss i helga :forvirret:

Må kose deg masse med langhelg, og på båtmesse Jettes :klem:

Skal ikke på båtmesse da :sjenert::ler:

Hei hei..

fra sunnmøre du og ja? :)  hvor skal dere ha bryllup da? står sikkert en plass i dagboken din, men internetten her går så treigt, og det tar evigheter å laste ned en side!!  Hvilken kjole skal du ha?

Heii :)

Vi skal ha bryllupet på color line stadion vi,å dere da?

Skal ha en pronovias kjole,du kan se den på www.pronovias.com på make you choice og linken you,det er den nederst til høyre :sjarmor:

Har du vært på båtmesse også????Trodde du skulle på  :bryllup: messe jeg  :ler: jaja hvordan har helga vært da?

Ingen båt messe her nei :ler:

Hatt en koselig helg?  :kose:

Ja,fredagen la vi oss ganske tidlig,samboer var helt utslitt av kurset han holder på å ta,og er litt små syk,stakkar .

Lørdag var vi hjemme en stund og ryddet,og reiste bort til søstra til samboer etter middag. Var der resten av kvelden,handlet på vei hjem.

Jeg reiste til en venninde på kvelden,og vi reiste en liiiten tur på byen seint på kvelden,ble ganske seint. Men var oppe klokken 11 :sjarmor: Var frisk og fin dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nja,skal for det meste vaske,for får besøk av tanten min på torsdag og hun skal ligge over til fredag. Gleder meg til det,for det er ingen som har overnatte slik med oss før,bare min bror,kjempe kosligt :)

Og hun er veldig ryddig av seg også da ,så da må det ver på stell :sjarmor:

Ellers så blir det vel ikke så mye,samboer er hejjem til og med i morgen og da må jeg benytte meg av han,så jeg får vasket og ryddet mest muligt.

Han skulle ha en eksamen i dag ,krysser fingrene for han :hjerte:

Skal fore i kveld i stallen og det er møte der i morgen,får håpe jeg kan gå på det da,for fikk ikke gått på årsmøtet....

Så har vel uka ganske godt planlagt igrunn :sjarmor::ler:

Men ikke så mye bryllup da,skal ned på bakeriet i dag...ellers ikke så mye,men blir vel en god del bryllupssnakk til torsdagen da når tante kommer :sjarmor:

Skulle ha printet alle fremsidene på sangheftene også,ellers så får vi se hva jeg har igjen å gjøre denne måneden,er for det meste å handle inn ting tror jeg og det er ikke gjort bare i full fart og man må ha litt penger :sjenert::sjarmor:

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Å... der ga du meg en påminnelse..

Vaske huset, for ikke å glemme: Rydde... :sjenert:

Koselig med besøk da! Hvor gammel er tanta di?

Jeg har ikke kontakt med slekta omtrent, siden de bor så langt vekke.

Ååå, det høres så koselig ut med stall!

Får lyst å flytte på landet! :hoppe:

Tenker så koselig, vertfall med unger. ;)

Skal ungene lære å ri etterhvert. Hun eldste, har hun prøvd kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... der ga du meg en påminnelse..

Vaske huset, for ikke å glemme: Rydde...  :sjenert:

Koselig med besøk da! Hvor gammel er tanta di?

Jeg har ikke kontakt med slekta omtrent, siden de bor så langt vekke.

Ååå, det høres så koselig ut med stall!

Får lyst å flytte på landet!  :hoppe:

Tenker så koselig, vertfall med unger. ;)

Skal ungene lære å ri etterhvert. Hun eldste, har hun prøvd kanskje?

Tanta mi er vel ca rundt 45 år,kjempe arti :) Favoritt tanta mi (og jeg har mange ;) )

Ja,eldsta rir rett som det er på hesten min,sist gang prøvde jeg og lære henne og styre :ler: Hun er veldig ivrig,men kanskje litt lita :) Men hun liker og ri :) HAr blitt skikkelig tøff,men passer på at hun ikke blir for tøff da,jeg vil ikke ha en unge som blir slik jeg var med dyr,laget ofte bekymring hjemme,var rett frem og udødelig når det gjaldt dyr ;):ler:

Ja kjempe deiligt og komme i stallen etter en hektisk dag,bare så domt at jeg må kjøre 10 min....kunne tenkt emg og ha den nermære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bakeren i sted,kaka kommer vel på 2500 kr :sjenert:

Bilda av minsta har kommet,skal hente dei i morgen. Gleeeder meg til og se hvordan dei ble :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...