Jettes Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 6. juli 2005 Off ,ja det håper jeg også...tror jeg skal legge ut link til kjolen på første side her inne jeg Ha en kjempe fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 6. juli 2005 #322 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei vennen Innom en kjapp tur før sengen kaller. Tusen takk for god bedring melding i dagboka mi Håper du har det fint. Snakkes etter oppdateringen på forumet, da skal jeg bli flinkere til å skrive. Kos deg med KG frie dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #323 Del Skrevet 6. juli 2005 Uff ,ja går det and å kose seg utn KG da ? Ja,du får ha en god natt,er på vei i senga jeg også...MÅTTE bare en tur innom Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 6. juli 2005 #324 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei det var det da Vi skal nok klare oss. Men skal bli litt godt å av Kg seg??? God natt vennen.. Håper du får en fin natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 6. juli 2005 #325 Del Skrevet 6. juli 2005 Gruer meg nesten litt til fredag jeg...hehe...men det går nok bra. Avhengigheten min går i bølger, problemet er bare at nå for tiden er jeg veldig avhengig. Har du kopiert dagboka di? Jeg har ikke giddet å bry meg om å kopiere noe. Vet ikke om jeg har så mye jeg trenger der heller... Nå får jeg også stupe i seng. Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #326 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja nå er det siste innspurt på forumet før i morgen Hadde foressten en jkempe natt solisol Begge jentene sov helt til klokken 0600,da sto den eldste opp,men jeg hadde fått 6 timer på øye så det var deili Sto ikke opp før halv 8 ...mine er noen morgenfugler Ja har kopiert dei første sidene iselin Har noen linker der som er greie å ta med seg. Her er det varmt,men sola er bak alle skyene Håper det letter opp Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 7. juli 2005 #327 Del Skrevet 7. juli 2005 Så bra at du fikk sove godt i natt.. Ikke dumt å være uthvilt altså.. Kos deg masse med ungene i helgen og håper du får en super helg i sommer varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. juli 2005 Forfatter #328 Del Skrevet 8. juli 2005 Legger dei ikke om i dag? Jaja,greit for meg at jeg kan sktive innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 12. juli 2005 Da var det oppe å gikk igjen altso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #330 Del Skrevet 12. juli 2005 Hm... nå har jeg avantert etter brudekjolen min over alt på internett,håper å få svar :mellow: Slik ser den ut : http://www.demetriosbride.com/intl/index.p...n_sposabella_05 Det er en Demetrios kjole,modell 4199..... Har kjeeeempe lyst på den altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 12. juli 2005 #331 Del Skrevet 12. juli 2005 *sukk* for en nyyyydelig kjole! Håper du finner den. Jeg skal hjelpe deg og holde utkikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 12. juli 2005 #332 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei på deg Endelig var forumet oppe igjen det var en aldeles nydelig kjole.. :wub: Skal holde øynene oppe jeg og.. Litt uvant med de nye smiliene hehe Håper du har en flott dag i sommer været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2005 #333 Del Skrevet 12. juli 2005 Håper du får tak i kjolen! Den var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #334 Del Skrevet 12. juli 2005 Tusen takk for at dere vil holde øynene oppe etter kjolen Nå blir det sine kvelder igjen nå når KG er oppe og går igjen Her er det skikkelig høst ver Blåser og regner <_< jaja...bor jo på sunnmøre Har så lyst å bare få kjolen min i hus!!!!!! 11000 for en kjole er så mye....men vil ha den...mamma sa at hun kunne spytte i litt da...hm..får se etter sommeren er over om jeg har fått tak i brukt. Har jo enda ikke fått booket lokaler..må ut og se på ett par neste uke,da har min kjære fri uke ...gleder meg :wub: Elsker den mannen :wub: Tror de gjør noe med en att man skal gifte seg :D Jaja,natta alle sammen !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #335 Del Skrevet 13. juli 2005 I dag har vi bare vert hjemme og slappet av ,deilig!! I morgen kommer en som jeg og minsta lå på sjukehuset sammens med,har ikke sett henne på 1 år,spennende Minste jenta er 1 år på mandag :D Men hvet ikke om vi skal feire i helga eller neste helg enda,kanskje vi skal på ferie en liten tur til helgen. jeg har lyst til hunderfossen,passelig å kjøre dit med to så små jenter Mine svigerforeldre og foreldre er borte på ferie,så dei kommer ikke....men har så stor slekt og så liten leilighet at det gjør vel ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #336 Del Skrevet 13. juli 2005 Måtte bare legge inn e-post varsel på siden min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 13. juli 2005 #337 Del Skrevet 13. juli 2005 Bare innom med en klem på en solfylt onsdag. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har det kjempe fint jeg :D Men her er det ingen sol <_< Blåser og er skikkeligt surt...nei vent ... jeg ser så vidt i en blå himmel nå,men det hule tetter seg sikkert fort igjen ... Har du det bra? Håper veret holder seg bra der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2005 #339 Del Skrevet 13. juli 2005 Ja, å ha den rette mannen gjør at man vil gifte seg.. :D Uff,. kjedelig vær da! Håper helgen blir bedre! Håper det blir en koooselig bursdagsfeiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #340 Del Skrevet 13. juli 2005 Ja håper inderligt at det ordner seg med veret.... <_< Ja,vi reiser forhåpentligvis nedover mot oslo så da blir det mye bedre håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg