Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Jettes

Anbefalte innlegg

Off ,ja det håper jeg også...tror jeg skal legge ut link til kjolen på første side her inne jeg :)

Ha en kjempe fin dag du også :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :kyss:

Innom en kjapp tur før sengen kaller. Tusen takk for god bedring melding i dagboka mi :)

Håper du har det fint.

Snakkes etter oppdateringen på forumet, da skal jeg bli flinkere til å skrive.

Kos deg med KG frie dager :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ,ja går det and å kose seg utn KG da ? :ler:

Ja,du får ha en god natt,er på vei i senga jeg også...MÅTTE bare en tur innom :ler:

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var det da :ler: Vi skal nok klare oss.

Men skal bli litt godt å av Kg seg??? :ler:

God natt vennen.. Håper du får en fin natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg nesten litt til fredag jeg...hehe...men det går nok bra. Avhengigheten min går i bølger, problemet er bare at nå for tiden er jeg veldig avhengig. Har du kopiert dagboka di? Jeg har ikke giddet å bry meg om å kopiere noe. Vet ikke om jeg har så mye jeg trenger der heller...

Nå får jeg også stupe i seng. Nattinatt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det siste innspurt på forumet før i morgen ;)

Hadde foressten en jkempe natt solisol :) Begge jentene sov helt til klokken 0600,da sto den eldste opp,men jeg hadde fått 6 timer på øye så det var deili :) Sto ikke opp før halv 8 ...mine er noen morgenfugler :ler:

Ja har kopiert dei første sidene iselin :) Har noen linker der som er greie å ta med seg.

Her er det varmt,men sola er bak alle skyene :roll: Håper det letter opp :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du fikk sove godt i natt.. Ikke dumt å være uthvilt altså..

Kos deg masse med ungene i helgen og håper du får en super helg i sommer varmen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Endelig var forumet oppe igjen :)

det var en aldeles nydelig kjole.. :wub: Skal holde øynene oppe jeg og.. ;)

Litt uvant med de nye smiliene :blink: hehe

Håper du har en flott dag i sommer været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at dere vil holde øynene oppe etter kjolen :) Nå blir det sine kvelder igjen nå når KG er oppe og går igjen :lol:

Her er det skikkelig høst ver :huh: Blåser og regner <_< jaja...bor jo på sunnmøre ;) Har så lyst å bare få kjolen min i hus!!!!!! 11000 for en kjole er så mye....men vil ha den...mamma sa at hun kunne spytte i litt da...hm..får se etter sommeren er over om jeg har fått tak i brukt.

Har jo enda ikke fått booket lokaler..må ut og se på ett par neste uke,da har min kjære fri uke ...gleder meg :wub: Elsker den mannen :wub:

Tror de gjør noe med en att man skal gifte seg :D

Jaja,natta alle sammen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi bare vert hjemme og slappet av ,deilig!! :P

I morgen kommer en som jeg og minsta lå på sjukehuset sammens med,har ikke sett henne på 1 år,spennende :)

Minste jenta er 1 år på mandag :D Men hvet ikke om vi skal feire i helga eller neste helg enda,kanskje vi skal på ferie en liten tur til helgen. jeg har lyst til hunderfossen,passelig å kjøre dit med to så små jenter :P

Mine svigerforeldre og foreldre er borte på ferie,så dei kommer ikke....men har så stor slekt og så liten leilighet at det gjør vel ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det kjempe fint jeg :D Men her er det ingen sol <_< Blåser og er skikkeligt surt...nei vent ... jeg ser så vidt i en blå himmel nå,men det hule tetter seg sikkert fort igjen ...

Har du det bra?

Håper veret holder seg bra der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja, å ha den rette mannen gjør at man vil gifte seg.. :D

Uff,. kjedelig vær da! :P

Håper helgen blir bedre!

Håper det blir en koooselig bursdagsfeiring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper inderligt at det ordner seg med veret.... <_<

Ja,vi reiser forhåpentligvis nedover mot oslo så da blir det mye bedre håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...