Jettes Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1601 Skrevet 26. mai 2006 Så gøy med CD også ! Våres bilder er ferdige, så vi henter de på mandag tror jeg, gleder meg! Tok dere bilder inne eller ute? Høres ut som en peeerfekt kveld! Så gøy at dere koste dere! Hvordan er det å være fru da? Planer for helgen forresten? ← Vi tok bilder ute,var litt kalt ,men hadde masse forsjellige bak grunner ,så tror et ble skikkelig bra Å vere fru er vel ikke så veldig forskjellig i fra å ver samboere,men kasnkje litt tryggere (?!) og litt rart og skifte etternamn Ja vi skal på fest nå i kvled,skal sette ut hesten min først Å, høres helt fantastisk ut!! Flink du var som greide å holde tale! Håper på å se enda flere bilder, dere så fantstisk fine ut på de to bildene jeg har sett!! Ha en fin helg som mann og kone!! ← Ja,flere bilder må det jo bli vet du Tenkte og legge ut noen av dei som vi får fra fotograf,hun sier dei ble kjempe bra Ja den første helgen som mann og kone Vi skal ut på vår første fest som mann og kone Ha en fin helg Ååå!!! Absolutt nydelig! GRATULERER!!!! ← Tuuusen takk Gleeed deg
Jettes Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #1603 Skrevet 27. mai 2006 Fetsne var bra den Nå sitter jeg her litt sliten og barna i seng Er så deiligt og ha ny god stol og nytt akrivebord Er så mye kjekkere og sitte på Dataen Må vel gå ned og rydde litt nå tror jeg.... Skal sette på plass det fiiine skapet vi har kjøpt oss også Og ringe mamma og prate ltt med henne Tror jeg avslutter denne dagboken i kveld elelr imorgen kveld,har jo vert gift en uke nå Uff ,så fort tiden går altså...
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2006 #1604 Skrevet 27. mai 2006 Tenk at det har gått en uke allerede!! Jeg også syns det var litt kaldt når vi tok bilder ute, men var nok verd det! Har du flere bilder? Hvordan skapet ser ut? Ha en fin kveld vennen!
Jettes Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #1605 Skrevet 28. mai 2006 Tenk at det har gått en uke allerede!! Jeg også syns det var litt kaldt når vi tok bilder ute, men var nok verd det! Har du flere bilder? Hvordan skapet ser ut? Ha en fin kveld vennen! ← ja har flere bilder ja,men kan jo sende deg en mail visst du vil ? Har jo mail adressa di Kan ta ett bilde av skapet,det er gasnke stili synest jeg da,mørkt tre,ikke noe stort skap da... Håper du har hatt en fin søndag
Jettes Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #1607 Skrevet 28. mai 2006 I morgen skal jeg og minsta på sjekk på sjukehuset... sikkert en siste sjekk på henne siden hun var to månder for tidlig født Natta
Boogie Skrevet 28. mai 2006 #1608 Skrevet 28. mai 2006 Tenk nå er vi blitt fruer begge to Foe en herlig følelse, og for en DAG Litt barmhjertelig å skulle avslutte disse dagbøkene også... Natta Jettes
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #1609 Skrevet 29. mai 2006 Ja, hvis du gidder å sende meg bilder?? Håper sjekken går greitt! Så... Når skal du starte prøvedagbok?
Jettes Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1610 Skrevet 29. mai 2006 Tenk nå er vi blitt fruer begge to Foe en herlig følelse, og for en DAG Litt barmhjertelig å skulle avslutte disse dagbøkene også... Natta Jettes ← Åja,det er en kjempe deilig følelse og vere Fru Men i dag på sjukehuset tok jeg meg selv i det og presentere meg som mitt gamle namn Uff,ja jeg får ikke det helt til jeg ,og avslutte denne her... God tur på bryllupsreise Ja, hvis du gidder å sende meg bilder?? Håper sjekken går greitt! Så... Når skal du starte prøvedagbok? ← Bilder på vei Og sjekken gikk kjempe fiiint Hun brygger visst på noe virus i magen eller noe,men ingenting som tilsier i dag at hun har vert for tidlig født og hatt problemer med lungene Du er jo søt du Ikke ennå ihvertfall,tenkte og rekke og bli 25 år nå i første omgang,men gleeeder meg da til det og manne har jo startet og hinte frempå da Men blir vel rundt jul eller etter jul tenker jeg
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #1611 Skrevet 29. mai 2006 Det blir gøy når dere begynner å prøve ........ Stakkars veslejenta, håper hun har det bra
Jettes Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1612 Skrevet 29. mai 2006 Minsta har det fint hun,hun er ei skikkelig good jente Er glad for at det gikk bra ed henne den gange,men nå ,å jeg gå og gjør noe fornuftigt
Jettes Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1614 Skrevet 29. mai 2006 Neimen heisann Kosligt at du stakk innom
Jettes Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1615 Skrevet 29. mai 2006 Da sitter jeg her og koser meg litt før jeg hopper til sengs... skal bli deiligt,er ganske trøtt Tror jeg stenger denne her nå jeg ,så får jeg åpne en vanlig dagbok Det har vert kjempe fiint å ha en slik dagbok her inne og tuuusen takk til alle som har skrevet i dagboken og til all den inspirasjon dere har vert Da skal jeg nyte disse dagene som færsk fru og lykke til alle som skal gifte seg nå fremover i sommer,gled dere :hoppe:
Jettes Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1616 Skrevet 29. mai 2006 hm... hvoran stenger man en dagbok da?
Gjest Markblomsten Skrevet 29. mai 2006 #1617 Skrevet 29. mai 2006 Legg inn beskjed på ris og ros-forumet, gjerne emd link til dagboken tror jeg. Menne du... Har du tenkt å starte ny dagbok her inne eller?
Jettes Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1618 Skrevet 29. mai 2006 Ja,MÅ jo det,er jo "avhengig" av og kikke innom med alle,men også å ha en plas og skrive om forsjelligt Men blir ikke i kveld tror jeg,kanskje i morgen eller noe Er kjempe trøtt nå altså
Litjtuppa Skrevet 29. mai 2006 #1619 Skrevet 29. mai 2006 Tror du jeg også kan få se flere bilder...? Sender deg en pm med mailadresse jeg, så kan du sende hvis du orker Hehe, sikkert uvant med nytt etternavn ja, gleder meg til å bruke det nye navnet mitt jeg
Fremhevede innlegg