Jettes Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1061 Del Skrevet 20. februar 2006 Ai, talen ja.. Det er litt vanskeleg.. Eg har begynt å skrive ned nokre små stikkord, men anar ikkje korleis eg skal legge den om, kor mykje eg skal ha med, og liknande... Veit ikkje om eg kjem til å tørre å halde ein gong, men har lyst då.. Kor mange kaker skal de ha? ← Nja,hvet iikke helt enda hvor mange kaker....men blir en del dersserter også,men må vel regne ca 3 kakestykker på hver....min familie spiser veeeldi mye kake Må snakke med mamma om det etterhvert,men nå spør jeg alle jeg hvet om dei kan bake.... 3 mnd bare!! Jeg tror jeg må skrive en sang eller noe.. Kommer aldri til å klare å holde tale.. snufs.. Lykke til med skriving av tale! Hatt en fin helg? ← Ja,fiiin helg HAr kooost meg Jeg får se hva jeg skal gjør jeg og,ikke sikkert jeg heller klare og holde tale... Ååååååh, 3 måneder jo ← 3 månder :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1062 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg MÅ vertfall skrive en sang... Ellers blir det bare: " Øhh.. Æh.. Kremt! hmm.. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1063 Del Skrevet 20. februar 2006 Og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1064 Del Skrevet 20. februar 2006 Og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1065 Del Skrevet 20. februar 2006 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1066 Del Skrevet 20. februar 2006 Luuuunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1067 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Men... hmmm.. Har du forslag til en sang, melodien til en sang jeg kan bruke? Jeg hadde akkuratt lunsj! Endret 20. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1068 Del Skrevet 20. februar 2006 hm....er jo mange slike anbefalte melodier da. Fra www.bryllupsweb.no : Tips til deg som skal lage din egen sang: Velg en melodi som er kjent for gjestene Lag en sang som har to og to linjer som rimer Bruk rimeordbok og synonymordbok Innhold: Koselige episoder, særegenheter, ønsker for fremtiden Rytme musevisa,blåmann og slike sanger er jo ofte brukt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1069 Del Skrevet 20. februar 2006 Takk for tips! Skal *paste* inn i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1070 Del Skrevet 20. februar 2006 Om eg skulle ha laga song, skulle det vore ein små-ironisk ein med Kalle Klovn eller Sesam Stasjon-melodi... "Den roooooooooosa sangen dere!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1071 Del Skrevet 20. februar 2006 Om eg skulle ha laga song, skulle det vore ein små-ironisk ein med Kalle Klovn eller Sesam Stasjon-melodi... "Den roooooooooosa sangen dere!" ← :grine2: skikkelig romantisk-... knis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1072 Del Skrevet 20. februar 2006 Om eg skulle ha laga song, skulle det vore ein små-ironisk ein med Kalle Klovn eller Sesam Stasjon-melodi... "Den roooooooooosa sangen dere!" ← Hadde passet litt bra på min samboer,vi liker litt slike uhøytidelige ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1073 Del Skrevet 20. februar 2006 Hadde passet litt bra på min samboer,vi liker litt slike uhøytidelige ting ← Vi også.. Eg har allereie klar ein tekst i hovudet mitt på melodien "Jeg digger, digger, digger, digger deg" med Bjarne Betjent, skulle nok brukt den om vi hadde funne ut at vi skal ha songar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1074 Del Skrevet 20. februar 2006 Vi også.. Eg har allereie klar ein tekst i hovudet mitt på melodien "Jeg digger, digger, digger, digger deg" med Bjarne Betjent, skulle nok brukt den om vi hadde funne ut at vi skal ha songar... ← Ja,den passer bra den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1075 Del Skrevet 20. februar 2006 tøysejenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1076 Del Skrevet 20. februar 2006 *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 20. februar 2006 #1077 Del Skrevet 20. februar 2006 Hehe, her var det mass fjas og gøy!! Har faktisk tenkt å skrive en sang jeg, men ikke på rosa papir og ikke med musevisa som melodi Har hørt nok av den typen (tror forresten jeg har skrevet en sang med flere vers en gang i jula da jeg fikk ånden over meg sent ei natt!! Må se om jeg finner den, tror det var melodien som mamma skrev sang til pappa på, jørgen hattemaker, kjempefin melodi!!! Hehe, husker jeg skrev et vers om da vi møttes for første gang, da han hadde krasjet med en elg, *knis*) Må få høre hvordan det går med sangskrivinga til dere andre som skal skrive etter hvert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1078 Del Skrevet 20. februar 2006 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. februar 2006 #1079 Del Skrevet 21. februar 2006 Hihi, dere bare MÅ legge ut sangene deres her da, så jeg får se Det kan bli mye moro av det ja. Og takk, forresten, Veslo, nå kommer jeg til å synge digger-deg-sangen i flere dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #1080 Del Skrevet 21. februar 2006 Hehe, her var det mass fjas og gøy!! Har faktisk tenkt å skrive en sang jeg, men ikke på rosa papir og ikke med musevisa som melodi Har hørt nok av den typen (tror forresten jeg har skrevet en sang med flere vers en gang i jula da jeg fikk ånden over meg sent ei natt!! Må se om jeg finner den, tror det var melodien som mamma skrev sang til pappa på, jørgen hattemaker, kjempefin melodi!!! Hehe, husker jeg skrev et vers om da vi møttes for første gang, da han hadde krasjet med en elg, *knis*) Må få høre hvordan det går med sangskrivinga til dere andre som skal skrive etter hvert da ← Så flink du er da som har skrevet ned litt tekst Så langt har ikke jeg kommet Hihi, dere bare MÅ legge ut sangene deres her da, så jeg får se Det kan bli mye moro av det ja. Og takk, forresten, Veslo, nå kommer jeg til å synge digger-deg-sangen i flere dager ← Ja,har igrunn nynnet på den sangen en stund nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg