Gjest gjesta Skrevet 24. juni 2005 #302 Skrevet 24. juni 2005 BRUTT LOVEN?! :o :o :o Gøy lesing ! Trodde først du ikke var lik noe på listen, men så såg jeg en ny en Kommer mannen i helga? Håper det! Kose deg masse masse!
Jettes Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #303 Skrevet 24. juni 2005 ingenting alvoslig,men kjører veldi ofte over fartsgrensen da Ja han kommer hjem i dag Nå sitter jeg her alene og minsta sover og eldste jenta er i barnehagen.... DEILI!!!!
Gjest gjesta Skrevet 25. juni 2005 #306 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har også en tendens til det Koser deg sammen med mannen idag?
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #307 Skrevet 25. juni 2005 Syns ikkje noko om at folk kjører for fort eg... Men så er eg vel litt ekstra hårsår på det området....
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #308 Skrevet 25. juni 2005 Har det blitt noko bryllups-planlegging på deg i det siste, forresten?
solisol Skrevet 26. juni 2005 #309 Skrevet 26. juni 2005 Hei Jette... Jeg klarte å komme inn her også kanskje data spøkelse har bestemt seg for å slippe meg fri så herlig.... Phuuuuu.. Har du det fint vennen?? En artig liste.. må nesten koriere den for å se hva jeg har gjort spennende å se hva galne ting Sol har vært ute på Kjørt for fort.. whaa.. jeg og gjør det, vet ikke hvorfor, men det bare blir sånn :klø: bare sånn 5-10 kmt for fort, men allikevell... er et vill dyr jeg Håper du koser deg med mannen. Snakkes.. Takk for besøk i dagboka mi forresten
Jettes Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #310 Skrevet 28. juni 2005 Jeg er så glad i dag for pappa kom bort til meg i kvald når jeg satt på datan og skrev ut diverse (for vi har ikke skriver ) og spørte om vi skulle virkelig ha dei lokalene vi hadde bestemt oss for,ja sa jo jeg,mye for at vi ikke har råd til så mye mer.... å da sa han at det var ingen problem,han kunne betale det han!!!! Var bare og ta seg ut ett sted det !!!!! Da er det nye muligheter med en gang Var ute på fest på lørdag,og ville helst ikke leve søndagen...uff...må bli en stund til neste gang
tommeline Skrevet 28. juni 2005 #311 Skrevet 28. juni 2005 Oi, det var litt av en liste. Ble litt bedre kjent med deg nå . Kanskje kopierer jeg den, men ikke akkurat nå! Så snill pappa du har! Kjekt med familie som støtter! :-D Ha en god natt!
Jettes Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #312 Skrevet 29. juni 2005 Ja,kjempe deili at dei vil spytte inn litt Oj :o Du skal jo snart gifte deg du Klarer ikke å henge med hos alle her inne,jeg blir hekta ,men må nesten prioritere unger og familie først
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #314 Skrevet 1. juli 2005 Kjekt med foreldre som hjelper til. Har det blitt nokon fleire bryllupstankar hos deg i det siste då?
Jettes Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #315 Skrevet 1. juli 2005 Ja har kjøpt meg bok og perm som klippes og limes i mye Har gjort meg opp en formening om hvordan innbydelsene skal se ut,må i butikk og kjøpe material og lage en prøve innbydelse Ellers så er det jo mange tanker hele tiden Her har sommeren komt så erfor det meste ute,og veldi lite på nettet,har så mye som skal gjøres på huset også,og det har jo hvert så dårli ver.... Sendte eldste datter på barnehagen og hun hylte når jeg gikk :-( Har gått sååå bra i det siste,å hun gledet seg i dag også,men så kom der en tante som hun ikke helt liker...da var det gjort,men det går deg til når jeg går.. Hun har bare neste uke ijgen nå så er det sommerferie
Jettes Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #317 Skrevet 4. juli 2005 I dag skal jeg ut og prøve kjole igjen,for jeg ringte ut og dkulle høre hva den kostet og leige og hva den heter ,for jeg var ikke sikker. Fant den maggiesotero kjolen på nettet og den skal ver ganske lik,men det viste seg at dei hadde demetrios. Så nå har jeg sett igjennnom alle demetrios kjolene og ikke funnet den. Dama i butikken sa at hun sto der med en som var lik den jeg beskrev,men at den ikke var kvit!!!!! og dei leigde ikke ut den kjolen,bare selgte dei....den kostet 11 000...hjelp. Nei så dette må jeg få klarhet i så det er bare å sette seg i bilen og reise Har kjøpt brudepike kjoler også (her går det unna ) Det var 70 % på dei,skredder sydde til og med Betalte det samme for begge to som jeg måtte ha betalt for å leige en Men må jo sikkert sy dei til en del da,siden det er umulig og vite hvor store mine to små jenter er til neste år,så der tok jeg bare en kjangs,men det er jo bare å sy dei til så går det vel bra. Så da er nemlig dei kvit for jeg er 100 % sikker på at den kjolen jeg prøvde der ute er kvit,for dame i butikken sa at "du kan jo ha kvit du",for jeg trodde kanskje jeg ble blek i kvit.... Jeg får komme inn med nyheter når jeg kommer igjen Håper det er gode nyheter
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2005 #318 Skrevet 5. juli 2005 Så gøy at du har kjøpt kjolar!! Lurer på når eg skal tørre å få sydd kjolane til mine brudepiker eg...... Kva trur du om det?
Jettes Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #319 Skrevet 5. juli 2005 Jeg kjøpte mine på salg,var 70% av Men er jo veldigt greit når du får skredder sydd dei,da får jo du dei akkuratt slik du vil Var ute og prøvde den kjolen ja...koster nokk 11 000 kr ja Mamma sa at hun kunne spytte i litt. Men synest det er vel mye for en kjole,hadde i grunn ikke tenkt til og kjøpe heller,men prøvde noen som var litt lik den kjolen,men ingen måler seg med den..... Kjenner at det er den jeg vil ha,men vi får se... Dere må rope ut visst dere finner en demetrios modell 4199 som er tilsalgs
tommeline Skrevet 6. juli 2005 #320 Skrevet 6. juli 2005 Så kjekt at du har funnet kjolen din, Jettes! Huff, jammen dyrt! Får håpe du finner en du kan kjøpe brukt! Han en fin dag !
Fremhevede innlegg