Gå til innhold

Lest boka "De" av Helle Helle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker så godt samtidsromaner og har nettopp starta på denne boka...syns bare det er så vasnkelig å kome inn i handlinga,det hopper hit og dit føler jeg....noen som har lest den?

Anonymkode: 1edc6...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest den. Elsket den. Den hopper i tid samtidig som den konsekvent er skrevet i presens. Tiden går i sirkel, den går ikke fremover. Som et bilde på at jenta tviholder på sin mor, men de kan ikke gå inn i fremtiden for ds skal moren dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lysandra skrev:

Jeg har lest den. Elsket den. Den hopper i tid samtidig som den konsekvent er skrevet i presens. Tiden går i sirkel, den går ikke fremover. Som et bilde på at jenta tviholder på sin mor, men de kan ikke gå inn i fremtiden for ds skal moren dø.

Ts her,tusen takk for svar. Då skal jeg gi den en sjanse til når jeg legge meg i kveld....😀Syns det var så rart å lese: det er i fjor....presensform på noe som var før. Håper jeg kommer inn i handlingen ved neste forsøk...

Anonymkode: 1edc6...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her,tusen takk for svar. Då skal jeg gi den en sjanse til når jeg legge meg i kveld....😀Syns det var så rart å lese: det er i fjor....presensform på noe som var før. Håper jeg kommer inn i handlingen ved neste forsøk...

Anonymkode: 1edc6...6d6

Det er interessant at en av de tidligere bøkene til Helle heter "Dette burde skrives i nåtid". For det er jo akkurat det hun gjør i "De"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lysandra skrev:

Det er interessant at en av de tidligere bøkene til Helle heter "Dette burde skrives i nåtid". For det er jo akkurat det hun gjør i "De"!

Ja det er sant😀Har ikke lest den,er den bra? Har du forresten tips til lignende bøker? Har lest alle til Marit Eikemo og Trude Marstein,veldig gode bøker.

Anonymkode: 1edc6...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er sant😀Har ikke lest den,er den bra? Har du forresten tips til lignende bøker? Har lest alle til Marit Eikemo og Trude Marstein,veldig gode bøker.

Anonymkode: 1edc6...6d6

Tror jeg har lest alle Helle-bøkene, og jeg liker alle. Marstein, ja, enig. Jeg likte også veldig godt Heidi Furres Ungdomsskulen, og novellene til Ingvild Rishøi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Lysandra skrev:

Tror jeg har lest alle Helle-bøkene, og jeg liker alle. Marstein, ja, enig. Jeg likte også veldig godt Heidi Furres Ungdomsskulen, og novellene til Ingvild Rishøi.

Tusen takk for tips,skal prøves🤗

Anonymkode: 1edc6...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har akkurat behynt på den, men sliter også med å komme inn i den. Leser ytterst sjelden moderne romaner, men flere har anbefalt denne så varmt at jeg føler jeg er nødt til å lese den. Kom du inn i den etterhvert, TS? Hvis så, omtrent når begynner det å løsne? 

Anonymkode: 39747...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...