Gå til innhold

Best private klinikk, plastisk kirurgi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen erfaringer å dele? Eventuelt hvor jeg burde holde meg unna. Helst i Nordland eller Oslo. 

Det er snakk om øvre øyelokk og ører. Begge deler er veldig usymmetrisk. Det har lenge gått på selvtilliten løs å ikke kunne sminke meg likt på begge øynene uten at det ser helt rart ut, og at jeg ikke kan bruke øreringer uten at den ene peker rett frem mens den andre peker skrått ut til siden. 😖

Anonymkode: 8e040...769

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har noen erfaringer å dele? Eventuelt hvor jeg burde holde meg unna. Helst i Nordland eller Oslo. 

Det er snakk om øvre øyelokk og ører. Begge deler er veldig usymmetrisk. Det har lenge gått på selvtilliten løs å ikke kunne sminke meg likt på begge øynene uten at det ser helt rart ut, og at jeg ikke kan bruke øreringer uten at den ene peker rett frem mens den andre peker skrått ut til siden. 😖

Anonymkode: 8e040...769

Ikke operer deg hos Petter Frode Amland!! Han er ikke nøye estetisk og ødelegger deg.

Anonymkode: 8a052...514

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke operer deg hos Petter Frode Amland!! Han er ikke nøye estetisk og ødelegger deg.

Jeg har vært hos ham og er veldig fornøyd. 

Har også vært hos Nils Lykke og kan anbefale han også. 

Anonymkode: fe8ae...46a

• Liker 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør noen hos Tone Fleicher. Sjekk ut Cosmo Klinikken i Nydalen i Oslo. 

Jeg har så mye plager at jeg skal søke erstatning.

Anonymkode: bb3b7...c09

AnonymBruker
Skrevet
På 13.4.2019 den 9.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært hos ham og er veldig fornøyd. 

Har også vært hos Nils Lykke og kan anbefale han også. 

Anonymkode: fe8ae...46a

På 13.4.2019 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Ååååååå får så vondt.. Jeg har blitt ødelagt hos Tone Fleischer.  Det er tøft med alle plagene og det at jeg var pen før. 

Anonymkode: bb3b7...c09

• 3 måneder senere...
Gjest Brunette89
Skrevet

Cosmo clinic i Nydalen , lov meg at du snakker med de ! Her har du kun håndplukkede kirurger fra øverste hylle . Jeg tok neseplastikk der , helt satt ut av hvor flinke , snille , omsorgsfulle og ikke minst faglig dyktige de er . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...