Gå til innhold

Oppkjøring i rushen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har kjørt opp kl 8 i Tønsberg? Hvilken rute fikk du? Var det ok?

Anonymkode: 7cd69...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.4.2019 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Noen som har kjørt opp kl 8 i Tønsberg? Hvilken rute fikk du? Var det ok?

Anonymkode: 7cd69...31c

Jeg tror ikke det er noen spesiell rute som gjelder kl 8. Har forøvrig hørt at mange kjører fra trafikkstasjonen til Tønsberg og tar til høyre ved jernbanen ned forbi Klubben. 

Snakk med kjørelæreren din. Hen vet sikkert hvilke ruter som blir brukt. 

Anonymkode: 8db36...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte om det var sånn at rutene var tilpasset før å unngå å stå i kø. Kjørelærer vil ikke si noe

Anonymkode: 7cd69...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lappen i nærmere 20 år og hater (fremdeles) å kjære i rushen, både om morgenen og ettermiddagen, og hadde sikkert strøket kun på rene nerver om jeg skulle tatt en oppkjøring i rushen i dag..

Anonymkode: 7c237...1e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i Tønsberg, men jeg hadde oppkjøring kl 8. Det gikk greit for meg, men jeg var vant til å kjøre i rushtiden, hadde alltid kjøretimer mellom 7 og 9 før jobb.

Kjøreruten blir ikke tilpasset for å unngå kø, sensor får utdelt en helt tilfeldig rute på en pad som du må følge. Hvis du blir stående veldig lenge i kø blir kanskje ruten forkortet noe slik at dere ikke blir for sen tilbake til trafikkstasjonen, det vet jeg ikke helt. Ble veldig lite kø på meg da, man skal jo kjøre i varierte omgivelser så man sitter ikke stuck midt i byen hele oppkjøringsruten. 

Anonymkode: 87b58...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2019 den 9.26, AnonymBruker skrev:

Tenkte om det var sånn at rutene var tilpasset før å unngå å stå i kø. Kjørelærer vil ikke si noe

Anonymkode: 7cd69...31c

Det synes jeg er spesielt. Jeg kjenner en som kjørte opp i Tønsberg nylig. Hen kjørte flere av de vanligste rutene som en del av forberedelsene til oppkjøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, petterm skrev:

Det synes jeg er spesielt. Jeg kjenner en som kjørte opp i Tønsberg nylig. Hen kjørte flere av de vanligste rutene som en del av forberedelsene til oppkjøring. 

Ja, synes det er ubehagelig.  Har han sagt noe om hva de var?

Anonymkode: 7cd69...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2019 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt lappen i nærmere 20 år og hater (fremdeles) å kjære i rushen, både om morgenen og ettermiddagen, og hadde sikkert strøket kun på rene nerver om jeg skulle tatt en oppkjøring i rushen i dag..

Anonymkode: 7c237...1e6

Hva i all verden er skummelt med å kjøre i rushen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NBA skrev:

Hva i all verden er skummelt med å kjøre i rushen?

Det lurer jeg på også. Å stå stille i kø må da være noe av det minst stressende man kan gjøre på oppkjøring ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NBA skrev:

Hva i all verden er skummelt med å kjøre i rushen?

 

2 timer siden, -jk- skrev:

Det lurer jeg på også. Å stå stille i kø må da være noe av det minst stressende man kan gjøre på oppkjøring ;)

Finne luker i store rundkjøringer feks

Anonymkode: 7cd69...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NBA skrev:

Hva i all verden er skummelt med å kjøre i rushen?

Alle er travle og sure og tar unødige sjanser, viser finger og er egoistiske. 

Anonymkode: 8e88a...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hvilken by kjører du i? Jeg har kjørt i Oslo i 12 år, ikke opplevd noe problemer rundt det. En og annen som tuter av og til selvfølgelig, men plasserer man seg riktig, gir korrekte tegn og er litt på tæra selv er det null stress. Når mange mennesker skal frem samtidig har ikke alle tid til å vente på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...