AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Selvfølgelig ligger artikkelen under +.. Noen som vet hvilken mat som kom best ut? Anonymkode: 8a10a...0d2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Alle slike "undersøkelser" fra nettaviser er jo selvfølgelig 100 % verdiløse!! Jeg gir i alle fall blanke pokker i hva slike tullete "journalistikk" påstår om noe som helst. Så kjøper jeg jo selvfølgelig den maten og drikken som JEG synes er aller best. Dette burde jo alle sammen gjøre. Anonymkode: f03dc...2be
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle slike "undersøkelser" fra nettaviser er jo selvfølgelig 100 % verdiløse!! Jeg gir i alle fall blanke pokker i hva slike tullete "journalistikk" påstår om noe som helst. Så kjøper jeg jo selvfølgelig den maten og drikken som JEG synes er aller best. Dette burde jo alle sammen gjøre. Anonymkode: f03dc...2be Hvordan kan du skille den ene lammesteken fra den andre? Det er kvalitetsforskjeller fra produsent til produsent. Da er det hjelpsomt med tester. Anonymkode: 8a10a...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå