Gjest Bellatrix Skrevet 13. juli 2005 #181 Del Skrevet 13. juli 2005 Nå er det sol på verandaen vår. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 13. juli 2005 #182 Del Skrevet 13. juli 2005 Sol meg midt i ryggen! *Slår opp paraplyen* Her øsregner det! Blærk..Til å bli skikkelig sur av kan jeg love dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juli 2005 #183 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan trøste deg med at solen var her i 5 minutter. Det regner og regner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 14. juli 2005 #184 Del Skrevet 14. juli 2005 Været er dødtrist her også! Men i dag er det "ryddekontoretdag" så ingen fare for at jeg ville sett så mye til den sola likevel! Det er underlig hvordan et såkalt kontorrom blir brukt til å kaste stæj man ikke helt vet hvor bor..Jeg ante ikke at det var mulig å trykke så mye makkel inn på et så lite rom..Jaja...*hjelpe deg mamma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juli 2005 #185 Del Skrevet 14. juli 2005 Ja, det er rart med det. Av og til blir jeg overrasket over alt jeg har. Ryddet i skapet her om dagen. Hello! Så mye klær jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2005 #186 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva fant du nå da?? Jeg fant DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 14. juli 2005 #187 Del Skrevet 14. juli 2005 Så bra lunacia (nå holdt jeg jammen på å skrive det med stor L!) Jeg ser deg nå titt og ofte på msn da Imorgen reiser jeg tilbake til Bodø. Fruen skal på hytta og jeg må jo hjem å passe på at kattungene mine har det bra:) Også har jeg en mistanke om at det burde ryddes og vaskes litt etter ferien vi hadde. Kjøpte nytt servise og litt sånn forskjellig og det må byttes ut i skap og skuffer. Men det blir nok ikke lenge til jeg reiser hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juli 2005 #188 Del Skrevet 14. juli 2005 Så bra at du kommer til Bodø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. juli 2005 #189 Del Skrevet 17. juli 2005 Så bra lunacia (nå holdt jeg jammen på å skrive det med stor L!) Jeg ser deg nå titt og ofte på msn da Ja, men det er ofte bare juks... For jeg er stort sett satt til borte. Merker at en del prøver å snakke til meg, men så får de jo ikke svar, siden jeg egentlig ikke er der, det bare ser sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. juli 2005 #190 Del Skrevet 21. juli 2005 Heisann vennen! Takk for gratulasjon på tlf, det ble så mange å svare at alt gikk bare i surr.... Dessuten er jeg havna i tidenes ammetåke... Håper du har en fin sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2005 #191 Del Skrevet 22. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2005 #192 Del Skrevet 22. juli 2005 Er ferien over for deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 24. juli 2005 #193 Del Skrevet 24. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 26. juli 2005 #194 Del Skrevet 26. juli 2005 OI! Her har det jo vært mange jo! MrsL ja nå er ferien over..not! reiser hjem ikveld. Konemor begynte å jobbe i går og jeg fikser ikke å være alene på dagtid. Så jeg drar til mammas lune favn Fighter Jeg er veldig lei for at jeg ikke noen sinne svarte på meldinga di. Vi må snakkes på msn en dag så kan jeg forklare litt hva som skjer:) Pondusa bare hyggelig! Jeg regnet virkelig med at du hadde andre ting å holde på med enn å skrive sms'er med en liten vakker sak i armene! Har sett bilder på nm..nyyyydeli lunacia Så du jukser på msn du Det gjør jeg også det..Men jeg logger meg på som frakoblet i stedet. Det er så mye enklere! Cosmo Enten er du en gammel bruker med nytt navn eller så er du et nytt anskikt her inne! Uansett Så koselig å se deg her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. juli 2005 #195 Del Skrevet 26. juli 2005 Der var du. Jeg lå og tenkte på deg i natt og skulle akkurat til å sende deg en meldig. Skjønner at det skjer litt for mye i livet ditt nå. Håper du orker en cafétur eller noe likevel. Mannen er forresten veldig nysgjerrig og har lyst til å møte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 27. juli 2005 #196 Del Skrevet 27. juli 2005 Fighter! Takk for kafètur! Du er en god venn, vet du det? Og du trenger ikke bekymre deg for det vi snakket om. Mamma passer på meg og plastrer såre knær Været er deilig. Å gå i hvit lincapri og gul trøye er liksom skikkelig sommer! Mat skrikes det fra spisestua.. Mer senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. juli 2005 #197 Del Skrevet 27. juli 2005 Takk for i går. Du er også en god venn. Det var utrolig koselig å møte deg. Snill mamma du har som tar vare på deg. Og når du kommer til Bodø vet du hvem som er hjemme på formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 2. august 2005 #198 Del Skrevet 2. august 2005 Det er tungt å være Iowa for tiden. Angsten har kommet tilbake som et skudd, og når angsten kommer får jeg ikke sove. Så jeg virrer rundt som en hodeløs kylling for tiden. Hjemme hos mamma og pappa fortsatt og vi er mye på hytta. Vi har malt den grå. Kjempepent ble det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 2. august 2005 #199 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Surrehue Det er meg Endret 2. august 2005 av Iowa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. august 2005 #200 Del Skrevet 2. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg