Imax Skrevet 27. april 2005 #21 Del Skrevet 27. april 2005 Overlevde du helgen? barer lurer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 27. april 2005 #22 Del Skrevet 27. april 2005 Om jeg overlevde helgen??? Nåja..på hengende håret skal jeg innrømme! Men fortell meg heller hvorfor det er lurt å drikke masse vin på en tirsdagskveld???? godt, men særlig sunt?? neppe! *Iowa går gjennom ett visst opprør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 27. april 2005 #23 Del Skrevet 27. april 2005 Nå er jeg nettopp kommet hjem etter å ha vært hos en kamerat og spilt backgammon. Jeg er ikke spesiellt flink, men vant to ganger! (men da jeg ikke fikk spørre om sånn og sånn var lurt, lengre. Ja da ble jeg knust ned i støvlene gitt..Men moro var det likevel Nå skal jeg finne sofen min. Mamma er her og sover i sengen vår. Jeg skulle egentlig gjøre det jeg også. Men jeg er så vàr for fremmede lyder om natta at det ble sofa på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 29. april 2005 #24 Del Skrevet 29. april 2005 Hjemme på besøk hos mamma og pappa. For første gang på over et halvt år er hele firerbanden samlet. Sist var da jeg giftet meg i høst! Men spent på om jeg får sove. Sliter litt med det for tiden altså..Har prøvd det meste, varm melk med honnig, varm melk med pepper, lese på senga, et glass vin, vidåpent vindu..det meste..Men neida! argh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. april 2005 #25 Del Skrevet 29. april 2005 takk for koselig cafetur. kos deg med familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #26 Del Skrevet 1. mai 2005 Der er du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #27 Del Skrevet 1. mai 2005 Der er du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 2. mai 2005 #28 Del Skrevet 2. mai 2005 Her er jeg ja! Jeg har vært hjemme i helgen og kost meg med babybesøk! Besøkt søskenbarnet mitt og sønnen hennes. han er vel snart fire måneder og begynner å bli stor:) Også har jeg besøkt gudsønnen min. Han kjente ikke gudmor igjen han :-( Lenge siden jeg har vært der. Så må dra oftere! Sånn kan man ikke ha det! Travel dag. I mine øyne vel å merke! Kafe og hjelpe svigerdragen med hunden og noe hjemme. (jeg liker svigermor altså..Bare et kjælenavn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. mai 2005 #29 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei! Innom og hilser på her, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 4. mai 2005 #30 Del Skrevet 4. mai 2005 Åh! Champagne! Jeg liker champagne! Velkommen til min lille hule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 9. mai 2005 #31 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg vil til thailand! Til sol og sommer og halvnakne kropper på stranda! Jeg vil ha ananas og paraplydrinker. Jeg vil ha late dager og solkrem på nesa. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. mai 2005 #32 Del Skrevet 9. mai 2005 Thailand høres lovende ut. Men blir det noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 9. mai 2005 #33 Del Skrevet 9. mai 2005 koster ingenting å drømme :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2005 #34 Del Skrevet 9. mai 2005 Vent til sommeren så kan vi finne fram drinkene og late som om vi er i Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 9. mai 2005 #35 Del Skrevet 9. mai 2005 høres ut som en avtale Fight! Sand mellom tærne og solbriller! *Drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2005 #36 Del Skrevet 9. mai 2005 Solbriller, solkrem, parasoller og eksotiske frukter. Ligge å se på fine mannfolk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 9. mai 2005 #37 Del Skrevet 9. mai 2005 Solbriller' date=' solkrem, parasoller og eksotiske frukter. Ligge å se på fine Kvinnfolk? Så har vi en avtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2005 #38 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg tasr mennene så tar du damene. Høres ut som en fin fordeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 9. mai 2005 #39 Del Skrevet 9. mai 2005 I know! Men hvor finner man fine menner og damer her i byen da?? Tror vi stikker til Thailand jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2005 #40 Del Skrevet 9. mai 2005 Det bor en fin mann her, vet ikke hvor de andre er. Hvor de fine damene er har jeg ikke peiling på. Vet det finnes en thailandsk dame på Mørkved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg