Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hå,

Stikker bare innom med en liten romjulshilsen. Regner med at du og O sitter ganske forspiste i sofaen etter å ha nytt resultatene av dine førjulsbestrebelser. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR et koneemne du er Lillelou :overrasket::klappe: Han samboeren din er jammen heldig! Jeg har jo ikke fått bakt noe i nærheten av den listen din engang! Flinke flinke pike!!!!Jeg hadde jo så store planer men......... :sjenert:

Hadde også store ambisjoner om å komme innom her og gi deg en stor juleklem, men plutselig så var det jo julaften. Håper dere har kost dere masse. Jeg har iallefall det, og resten av familien også. Og nå er det rett før kransekaken tyter ut av ørene mine. Hærregud som jeg kommer til å legge på meg denne jula. Men i dag var vi iallefall ute og gikk oss en deilig tur i det fine været!

Håper du koser deg vennen.

Ha en fortsatt stråååålende jul.

Stor klem fra Charmina :klem::nisse::nisse::nisse::nisse::nisse::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hei,alle snupper! :nissevink:

Håper alle har fine juledager,og at dere koser dere masse!

Her er det jammen meg mye spising om dagen! I dag var vi blant annet hos tanta og onkelen til O på kakefrokost (!!) og der møtte vi kusina hans og hennes samboer og deres lille jente som er snart 8 måneder.Maken til babyreklame! Hun var så søt og blid og sosial,og presterte å få O som ny bestevenn mens vi var der. :hjerte:

I dag har vi ikke hatt middag,men "koldtbord",og har kost oss med hjemmebakte rundstykker og deilig pålegg-i morra skal vi på julefrokost til O's mor.Koselige dager,dette. :)

Nå må jeg desverre gå og finne meg en seigmann, for jeg kjenner at det er litt tomt i venstre nyretapp. :sjarmor:

Kos dere videre,alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,koldtbord er kjempegodt. :sjarmor:

Håper du også har en kjempefin jul, ¤Escada¤ :klem:

Jeg lurer litt på om jeg skal avslutte denne dagboka på nyttårsaften,jeg. Stenge den. Hadde vært gøy om jeg klarte å komme til 100 sider til den tida,da,så kunne jeg hatt nyttårs/farvel gamle dagbok/hei nye dagbok-fest samtidig! :hoppe::hoppe::hoppe:

Får prøve å stå på og skrive laaange innlegg,eventuelt innlegg med laaaange mellomrom mellom hver setning. :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

3. juledag, og desperat lillelou skriver desperate innlegg for å få boka til å bli 100 sider til nyttårsaften. Merkelig for et uviktig prosjekt.

Fortsatt mett,siden vi nettop har kommet fra jule"frokost" hos mora til O,hvor allskens godis,og litt medbrakt godis fra vår side,stod på bordet. Det var kjempekoselig. :)

Nå skal vi ut med Pinny (hvis vi klarer å få henne til å legge fra seg den rosa gummielefanten med lilla prikker-Fanten- som hun fikk til jul,og som hun eeeeeelsker...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sniiiille jentene Cata og Impia :klem:

Jeg ligger og daffer på sofaen og leser min nye bok-denne. Foreløbig virker den svært så lovende,og det var bare så vidt jeg klarte å rive meg løs fra den for å komme og "henge" på KG. :sjenert:

Nå blir forøvrig albumet mitt stengt også.Fikk streng beskjed fra en administrator om å enten bli supermedlem eller få albumet stengt,og siden jeg ikke gidder å la meg "presse" til å bli supermedlem,så blir det altså det siste.

:briller:

I dag hadde vi en heller lite givende " se et kjent ansikt-opplevelse" på OBS Lade,for der var jammen meg Trond Giske og handla. Den mannen er HØY, har lite hode, snakker intenst i mobilen og ser ellers ganske meningsløs ut.

Håper jeg ikke fornærmer noen av hans nærmeste slektninger nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den mannen er HØY, har lite hode, snakker intenst i mobilen og ser ellers ganske meningsløs ut.

Håper jeg ikke fornærmer noen av hans nærmeste slektninger nå. :sjenert:

Ikke er jeg slektning og ikke kjenner jeg ham heller, men....."ser meningsløs ut"... Stakkars mann, for en betegnelse. :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Cata,jeg ser at det tydeligvis er best at jeg gjør det mer tydelig hva jeg mente.Jeg mente ikke betydningsløs som menneske på noe nedsettende vis,jeg mente det i betydningen "en som forsøker å se inflytelsesrik og viktig ut,men som mislykkes". HAn gikk egentlig bare i veien for dem som skulle fylle på med nytt godteri,melk og dopapir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Trond Giske er sikkert en grei mann til sitt bruk!!

Jeg må jo hjelpe deg med 100-siders-prosjektet jeg også, det bruker da å gå bra unna i boka di, så det tror jeg skal gå greit!

Tar noen ekstra linjeskift sånn for sikkerhetsskyld ;) .

Men du, hvis du legger ned dagboka di, har du tenkt å lage en ny da eller skal du bare slutte med dagbok? For det siste er ikke lov!!! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Jeg setter stor pris på folk som legger inn ekstra linjeskift. :klem:

Trond Giske er sikkert glimrende på flere måter,men det er noe med sånne superpolitikere som har jobbet som DET hele sitt yrkesaktive liv,som gjøre meg litt skeptisk. Nevnte Trond virker også ganske gira på å bli avbildet i Se&Hør mest mulig (han kjøpte faktisk et i dag...),og å framstå som Ari&Mârtha-venn....jadda,jeg skulle sikkert også gjerne vært dêt.Sikkert hyggelige folk. :)

Masse linjeskift nå

Har ikke tenkt å slutte med bok,så bare pust ut,pusla, men det begynner å bli en del sider å holde oversikt over,og jeg vil ikke at boka mi skal bli et monstrum.

Har sett "frustrerte fruer" og drukket et glass vin eller tre.Nå skal jeg klø min kjære på magen.

Natta,jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og bidrar litt med linjer, muligens uten linjeskift. I dag sier jeg nemlig æ-bæ til jobben. Hadde to feriedager som jeg måtte bli kvitt før årsskiftet. Så i dag og i morgen går jeg i hi. Skulle egentlig vært flink og lest til eksamen, men i dag får jeg besøk av Utenbys Venninne. Det skjer ikke så ofte, så jeg tar "hygge meg " dag i stedet. Skal nok få lest likevel. Det er ikke noe kjempepensum, og jeg har helga før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være godt å starte på blanke ark sånn innimellom, jeg tenker også på alt som står i starten av min dagbok - det virker veldig fjernt nå liksom.

Ellers hadde jeg visst ikke så mye å melde i dag, men du er jo på side 96 enda!!! Her må tempoet opp!!!!

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg iler også til med bidrag til 100 sider!!!

Giske er en travel og trivelig fyr, ikke sånn å forstå at jeg kjenner ham, men jeg har sittet på fanget hans og drukket champagne i silkeballkjole og diger parykk!!! Slå den!!! Nevnte episode fant sted for 20 år siden, og begivenheten var "Den glade enke", hvor vi begge sang i koret.

Han har en uuuudmerket stemme!

Nå må jeg bestille ved!!! Alle sysler med sitt på hvert sitt rom, og det krever energi i form av omvendt fotosyntese, eller ble det feil å kalle det det???

Må deretter sjekke om jeg er lerke eller kråke/ugle. Tror det blir det siste, dessverre, i en stygg kombinasjon med islett av måke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...