Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Ja, desverre. :)

Og bortskjemt med at han hjelper henne med alt mulig,og at hun kan komme og gå som hun vil.... :sur:

Det er sluuuut,I say, sluuut,sluuut,sluuut!!!!

*tar en oppbyggelig bit juksekake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Godt forklart ,Impia! :)

Jeg er våken,og har dusja og ligger og leser bok. Skremmer meg selv litt,for den handler om den fæle vallakiske fyrsten Vlad Tepes, en grusom,grusom fyr, som etter sin død ble litt omskrevet,og endte opp som "gode gamle" Dracula. Tro meg-den virkelige utgaven var mye,mye skumlere enn blodsugerutgaven.

*er det noen skumle fyrster bak ryggen min,montro?*

Ellers regner det non stop fortsatt (dvs,det regner hele tida,det regner IKKE små sjokoladerundinger med glasur på). Merker at jeg blir trøtt av den typen vær,og kniper meg selv i å lure på hvordan jeg i det hele tatt holdt meg våken alle de årene i Bergen. :)

I morra er det Luciadagen,jenter! Da skal jeg bake verdens BESTE lussekatter etter ekte svensk oppskrift. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hei, Bustis! :nissekonekyss:

Julehuset er en liten butikk som ligger på Bakklandet- den er full av julepynt. Det er et bittelite og ganske koselig sted,og ikke så bråkete som inne på store butikker. De har også en knøttliten dør hengende på en vegg mellom 1. og 2. etasje,og jeg lurer SKREKKELIG på hvem som har pleid å komme og gå gjennom den døra. :)

Nå ser jeg på MacGyver. Han klarer nok å redde verden i dag også. :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Og så har jeg lest en masse om "Tre nøtter til Askepott"-filmen på hjemmesiden til en fyr som virkelig liker den filmen. På den ene siden var det litt gøy, og på den annen side ikke, for det ødela litt for den gode gamle følelsen av at det finnes et "eventyrland".

Okei.

Jeg visste egentlig det før, at det ikke finnes noe eventyrland, men noe av magien ved filmen ble borte en stakket stund. Deilig å være barnslig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou, det finnes et eventyrland. Selvfølgelig gjør det det.

Bortenfor sol og vestenfor måne er det :) Du kommer aldri til å se det, men du kan alltid drømme om det.

:klem:

Ok. Takk :)

Det høres fint ut. Men jeg hadde kanskje fått litt juleangst der inne.

Når jeg tenker tilbake var MacGyver fantastisk spennende da jeg var ung. Nå er det egentlig ikke noe særlig! :ler:

Hvorfor blir det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si meg, er du smigret eller irritert på at jeg alltid skriver med lilla i boka di? Jeg mener det godt, og er dessuten redd Vagle titter innom, vet du. :forvirret:

Julehuset ser spennende ut, men før jeg tusler inn der, må jeg hive mange kilo med gammel julepynt.

Det ma da uansett være labert å handle på julehuset i f. eks. juli? Har de kunder hele året? :klø:

Det regner og regner, ja. - Og blåser!!! Tror jeg skal ta en tur ut for å se om vi kanskje slipper å rydde rundt huset, for kanskje er alt mulig blåst bort? Jeg håper i det minste de hvite plaststolene som vi aldri somler oss til å kjøre vekk er borte med vinden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei, Corazon!

Jeg må si jeg er smigret over at du kjører adventslilla. Aspoluuuut. :)

Kanskje det er noen julegale mennesker som henger på julehuset hele året,men jeg tror juli må være en ganske dau måned der... :ler:

Tror faktsk de har stengt noen måneder i året også-montro hvor innehaveren er da? På nordpolen?

Jeg er sur på Mona, for hun blåste meg over ende da jeg kom ut av postkontoret. Frekt! Dermed nekter jeg å være mer ute i dag. :sjarmor:

Har nå kjøpt inn safran til morgendagens lussekatter. Skal bake nok katter til at vi har å fryse ned,for de er ikke så verst julekos,og når svensker kan spise safranboller hele jula,hvorfor ikke også jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Lillelou, det finnes et eventyrland. Selvfølgelig gjør det det.

Bortenfor sol og vestenfor måne er det :) Du kommer aldri til å se det, men du kan alltid drømme om det.

:klem:

Ok. Takk :)

Det høres fint ut. Men jeg hadde kanskje fått litt juleangst der inne.

Når jeg tenker tilbake var MacGyver fantastisk spennende da jeg var ung. Nå er det egentlig ikke noe særlig! :ler:

Hvorfor blir det slik?

Tusen takk skal du ha, Bustetroll, for at du gjenreiste min tro på eventyrland. Nå fikk jeg en veldig,veldig god følelse inni meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på City syd på ukeshandling av mat. Ikke så veldig mye folk der nå, men stappfullt på EGON! Men vi har i allefall mat for resten av uka nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:humpe::humpe::humpe: <------for deg som har vært på ukeshandel (det skulle vært klappesmileyen,men den fant jeg plutselig ikke.....)

Flink! :danse:

Tror faktisk ikke vi skal ha noen ukeshandel denne uka- men vi vurderer en skikkelig harrytur til helga. Til Åre,tenker jeg,for å få fatt i yndlingsosten vår før jula setter inn. :sikle:

Det er jo helt naturlig å kjøre 30 mil for en ost,ikke sant? :)

I dag skal vi ha resirkulert skinke til middag, dvs., koker noe pasta,lager en slags carbonarasaus og har skinke og små erter oppi. Burde funke som krutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Litt av en klappesmiley :ler:

Ja, vi har vært flink og på den måten sparer vi en del penger også. En stor handel i stedet for mange små ;)

Også var det jo litt godt å bruke penger igjen da etter et par uker som blakk.

Men jeg var innom og betalte frisøren min og kjøpte hårskum og tror du ikke hun ga meg feil skum så jeg må ut en tur i morgen igjen!!! Jaja, da har jeg jo alibi for å stikke og kjøpe gaven til min kjære samtidig - og en tur på IKEA for å handle litt småsnacks til mine foreldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:sjarmor:

Vi prøver også å gjennomføre ukeshandelidèen,men det er ikke alltid det går.Skjerpings etter nyttår-for det er jo faktisk en kjempesmart ting!

Jeg skal visstnok også til IKEA...sammen med svigerfrø. Håper hun har glemt det til i morra...hun er sikkert typen som henger inne i teppe-og gardinavdelingen leeeeeenge (grøss), eller står og lukter på potpourri-og duftende lys leeeeeenge! Jeg kan ikke fordra det! Kjenner jeg blir helt rynkete inni nesen bare ved å TENKE på potpourri...

Det var dagens lille "lillelou er en slem,slem pike"-seanse. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...