Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Anbefalte innlegg

Skrevet

:vinke: Koselig ja :) Har sovet på sofaen nå og mannen står på kjøkkenet og lager pizza :sjarmor:

Og min eneste fangst i dag var 2 påføringsdingser til øyenskygge på Body Shop! Oh! I am a crazy shopper! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det går nok bra, Bustetroll, godt med litt forskjellige typer brudepiker. 

Noen flere som vil være med?

Ja jeg vil jeg vil jeg vil :hoppe::hoppe::hoppe:

Måtte bare innom og gi deg en lørdags klem jeg vennen. Sniklåner maskinen til mannen mens han lager deilig mat til meg på kjøkkenet :sjarmor:

Vært til byen i dag og det var bare en nesten nær døden opplevelse :overrasket: Sykt med folk og trengsel alle steder! Hærregud hvordan folk blir når de stresser og kaver!!!!Etter en liten stund orket jeg ikke mere og dro hjem. Aldri mer byen en lørdag før jul :riste::sjokkbla:

Ha en fin lørdag vennen min :klem:

Skrevet

Du er også ei superbra dame!

Jeg er ingen dame!

Pike, til nød ;)

Gjest lillelou
Skrevet

Okei,Bustis, du er en superbra uansett! :ler:

Så bra! Nå har jeg ...

*telle*

En, to,treee, fire brudepiker og en gammel tante!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Fantastisk bra! :)

I kveld har vi bare lata oss. Jeg har prøvd ut den fantastiske nye fatet, og hadde peanøtter øverst,bamsemums i midten,og noe gammel fruktnøtt på nederste "etasje". Ble knall! Aldri har peanøtter,bamsemums og gammel fruktnøtt sett mer fristende ut! Dette lover bra! :sjarmor:

Og så har vi sett en kjempesøt animasjonsfilm: "The Nightmare before Christmas".

Lørdag er i byen kan være ganske fælt, Charmis, det er jeg helt enig med deg i-og særlig nå så kort tid før jul. Tror vi skal satse på å legge julegavehandlinga til ukedager i stedet for.For å beholde rooooen.

Nå skal vi late oss enda litt mer. Tuddeluuu! :nissekonekyss:

Gjest lillelou
Skrevet

:nissevink: Impia! :klem:

Jeg er ikke så tidlig oppe som deg... :sjenert:

Dagen i dag har så langt vært en skikkelig latskapsdag,men nå er vi i ferd med å endre på det. :)

O står på kjøkkenet og lager superseinfroklunsj,og jeg sitter her og dingler. :sjenert:

I dag skal vi på julehuset, for det gadd vi rett og slett ikke i går- det regna jo kattunger og var så totalt ufyselig,og det frista meg plutselig niks å gå rundt klam og våt på julehuset.

Og så skal O jobbe litt,og jeg skal vel plage meg selv med å gå litt og kikke på søndagsåpent.Har en gave eller to som ikke er på plass enda-og det begynner jo å haste med de som skal sendes.

Nå roper O fra kjøkkenet at maten er klaaaaar!

Ha en koselig adventtsøndag så lenge,folkens! :klem:

Skrevet

Søndagsåpnet er det jo i dag ja... Jaja, det er nok tjukt av folkså jeg gidder rett og slett ikke. Jeg har jo alle andre dager å ta av så jeg skal stikke en tur midt i uken tenker jeg.

Dessuten har jeg fått noen IKEAoppdrag av mamma og pappa så jeg må jo innom der en tur i løpet av uken også. Lurer på når på døgnet det er minst folk på iKEA? :klø:

Gjest lillelou
Skrevet

Lurer på om det ikke er minst folk der i kveldinga- fra 20.00 og utover. Da har det ihvertfall vært rimelig stille etpar ganger når vi har vært der.

Angrer min plan om å gå på søndagsåpent-det er jo rent vanvidd....kannskje jeg skal få med meg Harry Potter-filmen,hvis den går tidlig, eller kanskje rett og slett slå meg ned ved et bord med ei bok....?

Eller bli hjemme......?

:klø:

Skrevet

Julehuset er koselig. *misunne* (Det er det som er der "Gåsa" var før, ikke sant?)

Skrevet

Har takket deg for sist i dagboka mi, men takker igjen!!

Huffda, er det søndagsåpent? - Og det regner både kattunger og det som verre er! - Og jeg er blakk. Tror jeg må fortrenge at jeg KUNNE ha kjøpt flere julegaver i dag.

Egentlig vil jeg bare handle julegaver når det er sånn som på film, altså at det snør og er mørkt og det blinker i alskens julepynt og at jeg har pelskåpe og fullt av sånne amerikanske pakker med sløyfe i armene. Da skal jeg dumpe ned på en kafé som er stille og julepyntet og stirre et eller annet mannfolk (fortrinnsvis C-mannen) inn i øynene og så skal han ta frem en liten pakke fra lomma, og i den er det noe lekkert med diamanter på.

Da sier det seg selv at det ikke blir noe plaskeregnjulehandel i dag.

I fjor kom jeg så nære julehandeldrømmen som jeg aldri før har vært. Da var vi i et vinterkaldt Berlin, og vi tuslet rundt på julemarked og drakk glühwein og jeg hadde pels, men frøs jævlig på beina hele jula, noe som førte til at jeg kjøpte et par dyre pelsaktige støveletter, som bare kan brukes under minus 10 grader.

Heisann, nå våkna jeg av drømmeriene. Har det likevel ikke så aller verst, kjenner jeg!

:):):)

Gjest lillelou
Skrevet

:nissevink: ,Cata, Jo det er der Gåsa var,det stemmer. Men vi lurte oss selv trill rundt...Klokka i bilen går en time for fort,så da vi kom fram,hadde vi sett på den hele tida,og trodd at klokka var 16.30,og at julehuset var stengt....etter at vi hadde kjørt derfra,kom jeg på feilen,men da var det for seint...jaja...vi skal vel klare å komme oss dit en tur før jul allikevel. :)

Corazon, julefantasien din var deilig! Skjønner godt at du ikke gadd å handle julegaver i dag, det var nemlig ufyselig!Og det var det ganske mange andre som også syntes,så det var faktisk ikke så mye folk i byen-ihvertfall ikke på de stedene hvor jeg var. :)

Førjuleberlin hørtes deeeeeilig ut! Kanskje det hadde vært noe til neste år....?Eller København, som jeg er så glad i.Men i Berlin har vi ikke vært ennå.

Nå har vi en skikkelig juksesjokoladekake i ovnen og snart skal ferdigkokt skinke glaseres med sennep og pepperkaker:)

I morra begynner "spis sunn og litt kjip mat fram til julaften-regimet.

Skrevet

Det høres koselig ut med en sånn julegavehandling ja. Det vil jeg gjerne være med på :)

Gjest lillelou
Skrevet

Gjelder bare at snøen kommer tilbake, Impia. :klem:

Hadde ikke for mye sennep på skinka,Cata,men sennep/egge/pepperkake/griljèrmelblandinga oppå skinka drev og datt ned hele tida. Frekt, men det ble god allikevel. Og nå har vi deilig skinke å ha som pålegg!

Juksekaka ble bra, den også. :)

Skrevet

Har rare bilder i hodet, av juleskinke med pepperkakemenn utenpå. Er det kjip førjulsmat, da? Eller skal den spares til jul?

Eller skal svigermor få den, kanskje? I så fall håper jeg ikke smaken av bitre mandler er fremtredende...

Gjest lillelou
Skrevet

:ler::ler::ler: Hadde ikke HELE pepperkaker på skinka da, tulleCorazon! ;)

Men en lekker blanding av sennep, egg,knuuuuste pepperkaker og griljèrmel. Ble faktisk riktig så godt-pepperkakesmak funker godt til skinke.

Svigerfrø har lånt Pinny i nesten hele dag,og kom nettop tilbake med henne. Hun kasta begjærlige blikk mot den kalde skinka,men heldigvis er den tida over da hun sa : "Jeg tar meg en bit av den, jeg". Ikke for det, vi har da nok skinke,i massevis,men akkurat nå var jeg litt i anti-svigerfrøhumør. :sjarmor:

Skrevet

Sier hun det???? At hun tar litt av maten deres??? *sjokk*

Gjest lillelou
Skrevet

Har ikke begynt på kjip førjulsmat-perioden enda, den kickes igang i morra...blir sikkert et sjokk, etter en helg med så mye god mat. :)

Gjest lillelou
Skrevet
Sier hun det???? At hun tar litt av maten deres??? *sjokk*

Var litt sånn før, rett etter at jeg hadde flytta inn...så kom hun tuslende hit etter middag og så hva vi hadde spist, og så var det: "Å,det så godt ut...jeg må smake litt på det"... :ler:

Hun har roa seg ned på dèt området.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...