Gjest lillelou Skrevet 9. desember 2005 #1721 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg fikk billetter til "Kvinner på randen" i adventskalenderen i dag ← Så heldig du er!!!! De er bare helt fantastisk flinke- og morsomme! Hmmmm.....lurer på om ikke vi også må ha adventskalender til neste år...det er liksom litt seint å sette igang med det i år... ps: I morgen er det i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. desember 2005 #1722 Del Skrevet 9. desember 2005 Her er en Her er en til ← Masse sheeeeeempefint på de sidene, Impia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. desember 2005 #1723 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja, det er masse kjempefint der Men jeg tør liksom ikke bestille noe. Størrelser og sånt er et mareritt. Ja, jeg gleder meg veldig til i kveld. Skal bli skikkelig morsomt å se Kvinner på randen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. desember 2005 #1724 Del Skrevet 9. desember 2005 Kos deg i kveld! Nå hadde jeg vel egentlig bestemt meg for å slutte med å kikke på kjoler for en stund,men sånn skulle det ikke gå.... Gikk inn på Linea Raffaellis side og kom over DEN kjolen!!!!Heeeelt fantastisk!Oooog......ROSA! Gammelrosa.... Jeg klarer ikke å linke direkte til kjolen,eller å kopiere bildet,og har ikke funnet andre bilder,men man kan gå inn på sida og klikke seg fram til den under "collections"...den er altså rosa,og har en liten "ståkrage" à la den onde stemoren, og empireaktig liv,og er alldeles vidunderlig vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. desember 2005 #1725 Del Skrevet 9. desember 2005 Linea Rafaellikjoler er bare nydelige Har du prøvd noen kjoler da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. desember 2005 #1726 Del Skrevet 9. desember 2005 Hehe,så langt har jeg ikke kommet enda...skyver ALT langt foran meg,og er bare fantastisk LAT. Men vi skal ha den o store bryllupsdiskusjonen med familien i jula, så over nyttår,tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. desember 2005 #1727 Del Skrevet 9. desember 2005 Nå har jeg satt på "Juleoratoriet" av J.S Bach. Fløte for litt pauker og jauchzing i dag-og så minner det meg om gamle gode dager da jeg var "korslave" i Domkirken i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. desember 2005 #1728 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror ikk ejeg har hørt Juleoratoriet. Men, skal dere gifte dere til neste år? Kan jeg få være brudepike sammen med Pinny da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. desember 2005 #1729 Del Skrevet 9. desember 2005 Så kos at du tok oppskriften inn i boka di da vennen! Jeg holder på med den 5 porsjonen nå og de blir så fine atte! Nå er det vel rett før småtrollene våkner! Da skal de få litt mat før vi tar turen ut og leker litt! Det er fredag, det er fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. desember 2005 #1730 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Tror ikk ejeg har hørt Juleoratoriet. Men, skal dere gifte dere til neste år? Kan jeg få være brudepike sammen med Pinny da? ← Det er meningen at vi skal det. I jula skal vi ha den o store Samtalen med familien og se på ønsker og muligheter Selvfølgelig kan du og Pinny få være brudepiker! Juleoratoriet er forresten skikkelig fint- setter meg i en fin og pompøs julestemning,og så har jeg så mange minner som knytter seg til det-som da jeg sang BÅDE det og "Messias" av Händel samme uka....vi hadde konsert torsdag,fredag,lørdag og søndag,og jeg gikk på doble øvelser hver dag i over ei uke...øøøørk...da var jeg sliten,da. Endret 9. desember 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. desember 2005 #1731 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg vil også være brudepike Men det spørs om jeg blir en litt skummel en God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. desember 2005 #1732 Del Skrevet 9. desember 2005 Det går nok bra, Bustetroll, godt med litt forskjellige typer brudepiker. Noen flere som vil være med? Nå har O trompet gjennom pølser til lunsj...han kom tidlig hjem,og vi pleier nesten aldri å ha pølser ellers, så da ble det det. Og jeg har laget ferdig juletrepynten av glansbilder, som skal henge på juletreet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. desember 2005 #1733 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror ikke jeg egner meg som brudepike... *Ser for meg en Cata i rosa rysjebrudepikekjole - fyttegrøss * Men jeg kan være den gamle tanten som uforvarende ender opp med å fange brudebuketten når den kastes ut i forsamlingen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. desember 2005 #1734 Del Skrevet 9. desember 2005 Pølser til lunch klokken 17? Jeg liker deg jeg Lillelou. For små sølv støvletter og pølselunch klokken 17. Du er virkelig ei knakende flott dame Fortsett sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. desember 2005 #1735 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg så ei jente med gullstøvletter i byen i går jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. desember 2005 #1736 Del Skrevet 10. desember 2005 Tror ikke jeg egner meg som brudepike... *Ser for meg en Cata i rosa rysjebrudepikekjole - fyttegrøss * Men jeg kan være den gamle tanten som uforvarende ender opp med å fange brudebuketten når den kastes ut i forsamlingen . ← Joda, Cata, du blir fiiiiiiin brudepike! Men hvis du heller vil være gammel tante,så går det også helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. desember 2005 #1737 Del Skrevet 10. desember 2005 Pølser til lunch klokken 17? Jeg liker deg jeg Lillelou. For små sølv støvletter og pølselunch klokken 17. Du er virkelig ei knakende flott dame Fortsett sånn. ← Det var utrolig hyggelig sagt ,Bustetroll. Du er også ei superbra dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. desember 2005 #1738 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg så ei jente med gullstøvletter i byen i går jeg da ← Hehe, du skulle ha røsket dem av henne og tatt dem med til meg. Takk for i dag,forresten, det var kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. desember 2005 #1739 Del Skrevet 10. desember 2005 *synger* Jeg er gammel tante, jeg er gammel tante..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. desember 2005 #1740 Del Skrevet 10. desember 2005 hallo, småpiiiiger! Nå er jeg tilbake i boka, etter to dager med tett program . I går var det julebord hos Corazon, og jeg sier det, den dama kan lage pinnekjøtt, for det var skrekkelig godt.Og så kan hun lage kake også. Og i det hele og store var det en veldig veldig hyggelig kveld. I dag har jeg møtt Impia og Evelina-og det var heller ikke skummelt-bare koselig, til tross for at det var tidenes møkkavær, og tjukt av shoppere over alt. Ihvertfall fikk jeg sikra meg et fat som jeg har gått og sikla på ei stund- et rødt,rundt et i tre "etasjer", som man kan ta fra hverandre hvis man vil. Kuuuuuult! Og så kjøpte jeg meg en liten "dingledame" som skal henge i kjøkkenvinduet. Nå har jeg fire dingledamer,nesten en koloni! Er sliten, så nå skal jeg sløøøøve på madrassen. Hejdå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg