Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1681 Del Skrevet 7. desember 2005 Neida, kjøpte dem ikke,Bustetroll -fikk bare utrolig lyst på dem. Likte idèen om å gå rundt med noe sølvglitrende på beina. Troooor jeg skal prøve dem en gang til, når jeg har litt tynnere strømper på meg...i dag hadde jeg de aller tykkeste sokkene mine. Alt vel her. Og med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. desember 2005 #1682 Del Skrevet 7. desember 2005 Uæh! Sølvglitrende støvler? Nei, nei, nei....hvordan skal nå dette gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 7. desember 2005 #1683 Del Skrevet 7. desember 2005 Vet du, hvis du hadde kjøpt dem hadde jeg elsket deg! For det hadde jeg funnet fantastisk bra . Men jeg liker deg veldig godt fordi altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. desember 2005 #1684 Del Skrevet 7. desember 2005 OK.....jeg innser det. Generasjonskløften gjør seg gjeldende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1685 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg har lyst på skikkelige cowboyboots Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 7. desember 2005 #1686 Del Skrevet 7. desember 2005 OK.....jeg innser det. Generasjonskløften gjør seg gjeldende. ← Hva snakker du om nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. desember 2005 #1687 Del Skrevet 7. desember 2005 At dere ungdommene liker sølvfargete støvler. *grøsse* Jeg begynner nok å bli fossil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 7. desember 2005 #1688 Del Skrevet 7. desember 2005 At dere ungdommene liker sølvfargete støvler. *grøsse* Jeg begynner nok å bli fossil ← Eh, i fare for å fornærme Lillelou må jeg ærlig innrømme at jeg ikke liker sølvfargete støvler. Hverken da jeg var 15, nå eller når jeg blir femti. Så jeg er med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. desember 2005 #1689 Del Skrevet 7. desember 2005 Phuuu *lettet sukk*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1690 Del Skrevet 7. desember 2005 Men tøft hadde det vært.... sammen med de rette klærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1691 Del Skrevet 7. desember 2005 <-------- furtelillelou De var fiiiine! Så det, atte!! Sånn, nå furter jeg ikke lenger! For to år siden hadde jeg garantert aldri funnet på å kjøpe sølvfargede støveletter,men nå har det klikka for meg,og jeg har sagt farvel til min forige mer straite stil...eller kanskje ikke, Hildegard, kanskje jeg bare er Tilbake? Jeg må passe meg for å bli sånn rar dame i rare klær,men foreløbig kjenner jeg en barnslig fryd over sånt som sølvfargede støveletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1692 Del Skrevet 7. desember 2005 Det er tøft å ha litt annerledes klær Jeg gikk bestandig i helsvart før, men nå har jeg klær i alle regnbuens farger... for ikke å snakke om alle de fine glitresmykkene jeg liker sååååååå godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 7. desember 2005 #1693 Del Skrevet 7. desember 2005 Sølvstøvletter er bedre enn gullstøvletter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. desember 2005 #1694 Del Skrevet 7. desember 2005 Fremdeles skeptisk til "de sølvfargede", men er heeeeelt enig i at "straight stil" kan brytes . Skulle gjerne gjort det selv, men dongerien er så praktisk at jeg gidder aldri prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1695 Del Skrevet 7. desember 2005 Jamen det hadde vel vært kult med sølvfargede til dongeri da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. desember 2005 #1696 Del Skrevet 7. desember 2005 Sølvfargede + dongeri + (snart) rullator? Nope! Men når jeg kommer på gamlehjemmet, så kan det være jeg skifter mening. Noen må jo lage litt liv der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1697 Del Skrevet 7. desember 2005 Hihihhi,her går det jaggu meg for seg mens jeg ser på tv. Koselig at dere er innom boka,jenter! Nå har vi sett på lost og gumla oppbyggelig vegetar-ferdigpizza. Ikke noe gastronomisk toppmåltid,men helt okei. Dessuten har vi bestemt oss for å spise litt billig fram mot jul, sånn at julematen blir noe å se fram til. Nå skal jeg bare lage noen små søte engleglansjuletrepynt til,og så er det dynetid! Jeg har ei god bok som venter på meg. Og en ekstremt sliten mann som jobber trippelt for tida, så man får kose seg så godt man kan... Natta,kjære småpiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. desember 2005 #1698 Del Skrevet 8. desember 2005 Morgen,og allerede skumle oplevelser; Hun skumle dama fra pinsevenn/Fossmosaken i Sverige på God Morgen Norge! Skummelt! Sang gjorde hun også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. desember 2005 #1699 Del Skrevet 8. desember 2005 God morgen *klem fra meg som sitter her alene og ikke har det helt bra i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. desember 2005 #1700 Del Skrevet 8. desember 2005 Impia! Har du det ikke bra? Har det skjedd noe trist,eller? Send gjerne pm, hvis du føler for det! Håper du føler deg bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg