Gjest lillelou Skrevet 6. desember 2005 #1661 Del Skrevet 6. desember 2005 Grattis med ny frisyre, Impia! Nå tenker jeg du ble fiiiiiiin! Det er så deilig å være hos frisøren, må også se å komme meg en tur dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. desember 2005 #1662 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja, det er skikkelig deilig Og det er toppen når de vasker håret og masserer hodebunnen skikkelig. Blir helt salig bare av tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. desember 2005 #1663 Del Skrevet 6. desember 2005 Kanondeilig. Nå har jeg laget 7 julekort. De første var skrekkelig gjennomplanlagte og tok en evighet-nå har jeg brukt pepperkakeform,lim og glitter og laget ett enkelt glitterhjerte på noen av kortene.Slett ikke verst,og så ser man fort resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. desember 2005 #1664 Del Skrevet 6. desember 2005 Så flink du er som lager dem selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1665 Del Skrevet 7. desember 2005 Takk skal du ha. Syns det er gøy å søle med glitter og lim-og med litt julemusikk i bakgrunnen er stemningen sikret. Julegaveshoppedag!!! Har vært og henta en pakke på posten, og snart skal jeg ute og skaffe de siste småtingene.Gleder meg! Så skal jeg kanskje treffe min flytteklare venninne,og få gitt henne årets julegave-hun drar nedover til sin kjære til helgen,og kommer ikke tilbake før lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1666 Del Skrevet 7. desember 2005 Skal du til byen? Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1667 Del Skrevet 7. desember 2005 Jepp,det skal jeg.Må bare ordne og fikse meg litt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2005 #1668 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja ikke sant det er koselig å lage julekort Selv om jeg kjenner det begynner å bli litt mindre koselig når jeg holder på med de 10 siste av mine årlige 70 julekort ja DA er det like før krampa tar meg Tjiihiii!!! Jeg baker i dag jeg! Kokkosmakroner, chiabatta og berlinerkranser. Også tenkte jeg å lage an hel haug med de vidunderlige knudrete brente mandlene mine. Gir vekk lass av dem til jul! Ha det så fint så lenge snuppeluppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1669 Del Skrevet 7. desember 2005 Da drar du litt før meg da, men kanskje vi sees? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1670 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja ikke sant det er koselig å lage julekort Selv om jeg kjenner det begynner å bli litt mindre koselig når jeg holder på med de 10 siste av mine årlige 70 julekort ja DA er det like før krampa tar meg Tjiihiii!!! Jeg baker i dag jeg! Kokkosmakroner, chiabatta og berlinerkranser. Også tenkte jeg å lage an hel haug med de vidunderlige knudrete brente mandlene mine. Gir vekk lass av dem til jul! Ha det så fint så lenge snuppeluppa mi ← Du er så superflink med sånne juleting, Charmina! Jeg skal nok langt fra lage 70 kort,nei...tenker det blir mer sånn litt rundt 15, men det får holde. Hvordan får du egentlig til å lage gode brente mandler? Jeg lagde noen i fjor,men de ble bare vonde,og ingen ville ha dem. Håper du også får en koselig dag, Charmisen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1671 Del Skrevet 7. desember 2005 Da drar du litt før meg da, men kanskje vi sees? ← Det kan være vi ses. Skal ihvertfall holde utkikk etter et snasent kjei med lekker ny sveis. Tenkte meg en tur på Trondheim Torg (fort inn,fort ut...), og så blir det vel Merkur en liten tur før jeg stikker til biblioteket og henter en bok,og avrunder med Cornelias Hus og Perlehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. desember 2005 #1672 Del Skrevet 7. desember 2005 Å bra jeg var innom her... minnte meg på at jeg på innom posten med julekorta mine også.. Håper d går fint med deg ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. desember 2005 #1673 Del Skrevet 7. desember 2005 Joda, rakfiskfesten ble en succes. I kveld er det rømmegrøt for x antall studenter. Det er en årviss tradisjon, og det er C-mannens studenter som kommer, noen barnslige, noen rare og noen superhyggelige. I fjor var det et par som bare så rart på meg da jeg presenterte meg og sa jeg bodde her. Kan ikke huske at de sa navnet sitt en gang. (Ungdommen nu til dags...) Unnskyld meg, men jeg ler fremdeles av skjørtepisoden Må vel sette i gang med rydding her. Du kommer vel på fredag? Tror det blir hæla i taket og mye glam (kvinnesådan). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1674 Del Skrevet 7. desember 2005 Det kan være vi ses. Skal ihvertfall holde utkikk etter et snasent kjei med lekker ny sveis. Tenkte meg en tur på Trondheim Torg (fort inn,fort ut...), og så blir det vel Merkur en liten tur før jeg stikker til biblioteket og henter en bok,og avrunder med Cornelias Hus og Perlehuset. ← Cornelias Hus? Der var jeg også De har mye fint. Men jeg fant det jeg skulle og var snar å komme meg hjem igjen. Sender deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1675 Del Skrevet 7. desember 2005 Hallo,alle sammen! Nå er jeg tilbake etter min o store shoppingrunde...kombinert med kaketur til Erichsen. Jeg ble så høy på sukker av det kafèbesøket at jeg gikk rundt og fniste resten av ettermiddagen. Men så fant jeg faktisk en del fint, og snart er alle årets julegaver i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1676 Del Skrevet 7. desember 2005 Å bra jeg var innom her... minnte meg på at jeg på innom posten med julekorta mine også.. Håper d går fint med deg ellers.. ← Godt at jeg blir som en Julens Påminner for deg, ¤Escada¤ . Nå har jeg LAGET alle julekortene.Å sende dem er en helt annen sak. Står bra til her, samme håper jeg for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1677 Del Skrevet 7. desember 2005 Joda, rakfiskfesten ble en succes. I kveld er det rømmegrøt for x antall studenter. Det er en årviss tradisjon, og det er C-mannens studenter som kommer, noen barnslige, noen rare og noen superhyggelige. I fjor var det et par som bare så rart på meg da jeg presenterte meg og sa jeg bodde her. Kan ikke huske at de sa navnet sitt en gang. (Ungdommen nu til dags...) Unnskyld meg, men jeg ler fremdeles av skjørtepisoden Må vel sette i gang med rydding her. Du kommer vel på fredag? Tror det blir hæla i taket og mye glam (kvinnesådan). ← Selvsagt kommer jeg på fredag!Gleder meg! Nå gjenstår det bare å finne ut nøyaaaktig hvor du bor, og når det hele begynner... Skjørtepisoden var ustyrtelig morsom-ihvertfall i etterkant. Lykke til med rømmegrøtpartyet! Den forsamlinga hørtes ut som musikkstudenter mistenkelig like noen jeg omga meg med før i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. desember 2005 #1678 Del Skrevet 7. desember 2005 Cornelias Hus? Der var jeg også De har mye fint. Men jeg fant det jeg skulle og var snar å komme meg hjem igjen. Sender deg en PM ← Cornelias hus har råmye fint! I dag falt jeg for etpar sølvfargede støveletter som jeg ikke klarte å få på foten....vel og merke hadde jeg på meg tykke sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. desember 2005 #1679 Del Skrevet 7. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 7. desember 2005 #1680 Del Skrevet 7. desember 2005 Kjøpte du sko du ikke får på deg? Eller hadde du bare lyst på dem? Ellers, er alt fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg