Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:vinke: Impia!

Håper dere får en koselig søndag. :klem:

Det var en veldig fin utstilling. Men akk,så masse folk som var der! Tydeligvis Trondheims wannabe-kulturelite som var samlet-pelsene hadde de funnet fram,også. ;)

Men det var som sagt en fin utstilling-opptil flere bilder som ville gjort seg hos oss-og så serverte de kaffe og kake. :sjarmor:

Nå står kalkunen i ovnen,full av kirsebærstuffing.Til den skal vi ha søtpotetmos,mandelpotetmos (ja,jeg elsker mos), rosenkål, antageligvis gulrøtter,rødkål med epler og korinter,og appelsinsaus.

Til dessert skal vi ha.....:Mandelpudding med rødsaus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

I morra er det mandag. Hvorfor klarer jeg ikke å la være å grue meg til å gå på jobb? Jeg føler meg alldelses ikke bra-har en diger knute i magen som ligger der og murrer,og bare tanken på å gå på jobb gir meg skjelvinger.

Hvorfor går det ikke an å bare skjerpe seg?

Stå på?

Være tøff?

Vise at man KAN?

Være normal?

Bite tenna sammen og yte en skjerv til samfunnet (Gerhardsenspøkelse)?

Hjelpe O (ved å være "normal)?

Hodet mitt er bare ull, ingen klare tanker,bare en krampaktig magefølelse og visne armer og bein.

Det er da ikke sånn livet mitt skal være!

:sur:

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg kjenner igjen den følelsen der ja.

Konserten i går var råbra. Kirka var stappfull og da vi kom var det så fullt at vi måtte sitte på galleriet. Og når Tor Endresen sang O Holy night - da fikk jeg ståpels da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går fint på jobben i dag vennen min - kanskje det hjelper at jeg tenker masse på deg og sender over haugevis av gode klemmer?

Håper det?

Også håper jeg alle julegalestressede mennesker holder litt igjen og roer seg inne i butikkene. :overrasket::ler:

Ha en super dag vennen.

Stor klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke:

Takk for alle klemmer og koselige ord.

Nå har hjelpedamen vært her,og vi har snakket om situasjonen. Det første som skjer er at jeg skal snakke med en psykolog. Har tatt kontakt med et psykologsenter i dag, og venter på telefon om når jeg kan få time. Skal bli greit å få hjelp av en "proff" til å sortere tanker og sånt som foregår inni hodet mitt.

Lengre enn det vet jeg ikke foreløbig. Skal ha fortløpende kontakt med hjelpedamen,og legge ny plan for hvordan jeg skal komme meg igang med ting og tang igjen. Hvordan det blir med bokhandelen vet vi ikke enda. :)

Nå skal jeg ta og vaske etpar skjørt for hånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:klem:

Jeg kjenner igjen den følelsen der ja.

Konserten i går var råbra. Kirka var stappfull og da vi kom var det så fullt at vi måtte sitte på galleriet. Og når Tor Endresen sang O Holy night - da fikk jeg ståpels da.

Det hørtes utrolig bra ut- en ypperlig ting å gjøre på en adventssøndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isjda, ikke greit når det stokker seg i øverste på jobben. Been there - done that. Men i mitt tilfelle så var det en sommerjobb jeg ikke taklet. Ikke greit å være servitør, stå i kassa og betjene resepsjonen på et (lite) overnattingssted når man har rester av sosialangst i systemet. Så jeg tror jeg skjønner litt av hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk skal du ha,Cata. :klem:

Sakte har jeg vendt denne dagen som startet så dårlig,til noe positivt. Julemusikk (Diana Krall) på anlegget,tente lys og en mett stemning etter kveldmiddagen (en asiatisk kalkunsalat,lagd av rester fra i går:)). Kjørte en avspennings-cd tidligere,og merker godt at det hjalp.Skuldrene er betydelig lenger nede nå.

I morra skal jeg gjøre meditativt husarbeid og vente på telefon fra psykomannen, og kanskje til og med gå en riktig lang tur, hvis været er okei.Onsdag skal jeg på kafè med hjelpedama-hun har nemlig tro på alternative møteplasser,og det passer meg godt.Kontor er ikke så trivelige steder. :)

Tror jeg skal ta meg en baileys eller noe annet som kveldskos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sosietetskvinnen har hatt det lit travelt med selskapelighet de siste dagene, men nå er jeg på besøk.

Leit, dumt og trist at det ikke gikk så supert på jobben din, men nå har du jo mulighet til å finne ut hva det er som skjer inni hodet.

Det er vel ganske umulig å bare skjerpe seg og presse fram en perfekt arbeidsdag når man ikke vet hvorfor det blir krøll.

Glem Gerhardsenspøkelet og de andre slem-med-deg-selv-tankene!!!!

Kos deg med baileysen, øh, eller var det i går du skulle ta den, kanskje?

Jaja, kos deg uansett, det fortjener du!! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: !

Koselig med besøk- særlig av sosietetsdamer. :sjarmor:

Av det du skriver,trekker jeg konklusjonen av rakfiskselskapet var suksess. :)

Gleder meg til å finne ut hva som foregår inni hodet-gruer meg til å betale regningen! Sånne private psykomenn tar 600kr timen (!!!!!), men hvis jeg skulle gått via fastlegen,ville det blitt til en "sykeliggjører", er jeg redd, og så er det ofte en del måneders ventetid. :sur:

I dag lager jeg forresten julekort,og er dekket av glitter fra topp til tå! Lim også! Håper de faller i smak hos dem som skal få dem! Nå skal jeg snart begynne på julekortet til O, og det skal ha massemasse hjerter i forskjellige varianter.Ooooog glitter...ooog lim! Hjelper å lage litt julekort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Jeg mista forresten skjørtet i dag da jeg var ute og sparket på verdens verste sparkeføre.

:sjenert:

I en oppoverbakke, rett før jeg kom hjem,skled det bare av.Merka det ikke før det lå rundt anklene mine...

To damer som så meg, en som kom mot,og en som var bak. Jeg bare skyndte meg å dra skjørtet opp og skyndte meg hjem i et villt tempo.

:)

Dumme skjørt!

Sikkerhetsnål er kanskje en idè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu og hei... Stive priser hos privatpsyko'en ja, men hvis det virker så er det kanskje verdt det. Du får skrive et par linjer hvis erfaringene er gode. Jeg prøvde "fastlegeoppnevnt" psyko, og det stemmer - der var det sykeliggjøring så det holdt. Problemer som aldri har vært problemer for meg - i hvertfall ikke de siste 20 åra ble halt fram. Det ble med 3 (egentlig 2,5 timer) så var vi enige om at vi var på forskjellig banehalvdel så vi kunne like gjerne gi opp.

PS. Skjørt skal holde seg på når man sparker - hva med bukseseler? Eh....skjørteseler. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...