Gjest Olava Skrevet 2. desember 2005 #1601 Del Skrevet 2. desember 2005 Hehe, først må jeg kritisere deg for trusepåhodetplanen. Neste uke har jeg nok pyntet meg i det samme, ganske sikkert! Drinkklubb på Mult er toppers. Jeg har aldri likt fastelavnsboller, det må da gå an å finne på noe velsmakende! Men fastelavnsris er Vakkert! Godt å høre at jobbdagen gikk så fint! Men skummelt med bim30! Jeg hadde løpt ut av senteret bare ved å høre et sånt ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. desember 2005 #1602 Del Skrevet 2. desember 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2005 #1603 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg skjønner veeeldig godt hvordan du har det, Impia,kjenner følelsen fra da jeg var hjemme hver dag, og så når man har gått hjemme en hel dag og er full av energi,så blir det kjempenedtur når partneren ikke har lyst til å finne på noe morsomt,eller er sliten og ikke full av futt. Innbakte små paier og sånt er godt til drinker,Corazon! Og marinerte tomater og scampiting og salte poteter maed aioli... Fastelavnsbollene an folk bare få ha for seg selv, jeg er heller ikke så glad i dem. Bim30 er skummelt! Skummelt nok til at jeg skal late som om jeg aaaldri har hørt om det før på mandag. I dag skulle vi egentlig i begravelse-men slik skulle det ikke gå. O har så stiv nakke (sliter med det i tøffe jobbperioder) at flere timers biltur var uaktuelt. Nå får vi heller dra på kondolansebesøk til dem senere. I stedet dro vi til Smat Club (....) og kjøpte årets pinnekjøtt fra Oppdalsbedriften Henriettes. De har så vidunderlig gode lammeprodukter at jeg umulig kan tenke meg at pinnekjøttet deres er dårlig.Gleder meg allerede! Det skal serveres første juledag, siden vi skal følge O's families tradisjon,og ha ribbe på juklaften. Nå skal jeg snart mekke noe mat- i dag blir det Farfalle (sommerfuglpasta) med carbonarasaus og friske erter og mynte. Til kveldskosen blir det juksebrownies. God helg til hver i sær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. desember 2005 #1604 Del Skrevet 2. desember 2005 Det er jo tapasmat du beskriver Har du vært på AJO og spist? Der har de sinnsykt deilig mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2005 #1605 Del Skrevet 2. desember 2005 Har vært på Ajo, ja.Namnam! Elsker tapas, vi har det ganske ofte hjemme Nå har vi spist pasta,og det var namnam! Nå står juksesjojoladekake og litt godt å drikke på menyen,mens vi koser oss med gullrekka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. desember 2005 #1606 Del Skrevet 2. desember 2005 Og jeg blir alene hjemme Jaja...... Lager dere tapas selv eller bestiller dere fra Ajo eller andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2005 #1607 Del Skrevet 2. desember 2005 Alene hjemme er kjipt ! Skulle gjerne invitert deg nedover,men det ser ut som et h****** her nå...rene klær i digre hauger og en masete hund... Håper du klare å kose deg allikevel! Vi pleier å lage tapas selv- det tar jo litt tid,men så er det så koselig, og vi blir sittende og spise hele kvelden,og drikke deilig rødvin. Etterpå sovner vi fra oppvasken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 2. desember 2005 #1608 Del Skrevet 2. desember 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2005 #1609 Del Skrevet 2. desember 2005 Alene hjemme er kjipt ! Skulle gjerne invitert deg nedover,men det ser ut som et h****** her nå...rene klær i digre hauger og en masete hund... Håper du klare å kose deg allikevel! Vi pleier å lage tapas selv- det tar jo litt tid,men så er det så koselig, og vi blir sittende og spise hele kvelden,og drikke deilig rødvin. Etterpå sovner vi fra oppvasken.... ← ELLER: O forsvinner til pcen og begynner å skyte skumle terrorister, og JEG blir sittende med deilig rødvin utover natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2005 #1610 Del Skrevet 2. desember 2005 God helg! ← Gooooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 2. desember 2005 #1611 Del Skrevet 2. desember 2005 Nå slår jeg til med grønn skrift! Jeg/vi har sett 2/3 av gullrekka, som jeg etter hvert synes blir mer og mer boring. Beat for beat ar jeg aldri sett. Lurer på om jeg skal boikotte hele rekka. Men det er vel meg som er sær. Tapas er godsaker, men hvorfor smaker det bedre i Spania? Jeg får liksom ikke helt schwungen på noen retter, det eneste må¨tte være chorizopølsa, som jeg kjøper, ikke lager. Her har det vært gresk salat og farris, må vel tusle til sengs, skal tidlig opp i morra for å sende den lille på toget til mormor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. desember 2005 #1612 Del Skrevet 2. desember 2005 Jaja, jeg har kost meg med gullrekka og Senkveld helt alene og kvelden har da gått den I tillegg har jeg tittet litt på svenskenes IDOL som hadde finale i dag, og det var den rette vinneren der også. Så litt pctid nå før jeg finner køya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2005 #1613 Del Skrevet 2. desember 2005 Vi har kost oss on/off gullrekka*, innimellom har jeg surfa på nettet som en tulling i koma, og av og til har vi sittet sammen. Jeg har også snakket til O via en seigmann (rød): Dèt var en dårlig idè! C, så vovet med grønn skrift i min hellige adventsdagbok! Menmen,jeg antar jeg tilgir deg, når jeg bare får tenkt meg om. Akkurat nå er jeg i selvrettferdig furte/terrorhumør (går over etter 1/2 minutt), så noen sekunder nå, så er det ; Jeg er grunn som en 3dagers sølepytt i kveld- best jeg finner køya! Nattinatt, små nissepiker! * dvs: innimellom fulgte jeg med, innimellom gadd jeg bare ikke...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. desember 2005 #1614 Del Skrevet 3. desember 2005 God morgen! Eller ettermiddag! Nå har jeg vært og sniklest i boka til Corazon, og jeg kan bare konkludere med at jeg IKKE har vært flink i dag...har stått opp og gjort alle de grunnleggende tingene,samt gått hundetur,men ikke stort mer enn det. Jaha, så har altså MM og krompen fått en unge til. Fint at det gikk bra og at alle er lykkelige,men ellers har det strengt tatt ikke så mye å si for meg.Inntil eventuelt min unge kommer og sier at hun skal gifte seg med han... Fritt fram for å komme med vakre navneforslag, men jeg kan ikke love noe gjennomslag for dem. Jeg foreslår; Olav Maximus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 3. desember 2005 #1615 Del Skrevet 3. desember 2005 Heisann!!! Det var en stor nyhet! Skjønner ut fra navneforslaget at det ble gutt. Olav Maximus høres ut som Olav med ei Kjempestor Mus. (Øhhh...) Jeg stemmer for Harald Magnus Olav Haakon, da er vi mer på den sikre side. Eller bedre: Kyrre Eirik Sverre Glenn (litt gammelt og litt nytt). Eller helt nytt og moderne: Ronny (altså BARE Ronny). Kåre Anton Arthur Leif er også et kjekt og greit navn. Over til noe annet: Var det ikke dødspinlig på Skavlan i går? Han er jo en dustefjott! Lite pondus der i gården, ja. For å være litt pensjonistaktig: Det ville aldri blitt sånn hvis Erik Bye hadde ledet programmet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. desember 2005 #1616 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Godt det er en real forkjemper for Erik Bye i boka! Ronny er ikke nytt og moderne,På 50tallet var det kanskje det... Hva er moderne nå? Rabat? Ellers var navneforslagene litt ymse,men mottas selvsagt med takk. Jeg begynner å bli skikkelig møkkalei han derre Fredrik Skavlan, altså. Før var han søt og rotete og rødmet yndig-nå er han bare fjompete wannabe-kongevenn...Få han vekk fra skjermen! O,på den annen side,fikk lyst til å kose på Robbie Williams... Endret 3. desember 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 3. desember 2005 #1617 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg må si det som er kommet her i dagboka siden jeg leste i går er fryktelig forvirrende. Jeg skjønner ingenting jeg. Gullrekka for eksemepl? Hæ? Dessuten, jeg har garantert vært mindre produktiv enn deg. Jeg har vel egentlig bare tuslet rundt meg selv i håp om å begynne et sted. (Med enten frokost, rydding, vasking eller lekser). Men jeg sitter her enda. Forresten blir jeg nok sikkert kunden din igjen Jeg er masse der inne. Det er den nærmeste bokhandelen, egentlig. Og de andre er såpass store at jeg roter meg litt vekk nærmest. Men det er ikke alt som er å finne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. desember 2005 #1618 Del Skrevet 3. desember 2005 Hmmm, får plutselig en følelse av at jeg burde sett på Skavlan i går kveld :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. desember 2005 #1619 Del Skrevet 3. desember 2005 "Gullrekka " er det uoffisielle navnet på NRK sine program på fredagskvelden...Beat for beat, Nytt på nytt og Først og sist. Egentlig hadde jeg lyst til å se "The nightmare before Christmas" i går,men ble stemt ned.... Godt å høre at i er på omtrent samme tuslenivå.Kjæresten min freser rundt og rydder og ordner,men jeg bare daffer...ikke har jeg dålig samvittighet heller, siden jeg vasket så sinnsykt mye klær i forige uke. Nå skal vi snart til IKEA! Håper det ikke er så grusom mange mennesker der nå.Vi skal se på hyller til "snekkerrommet" og juletingsler og tangsler. Godt at du ikke er skremt bort som kunde av min febrilske knoting med søkeprogrammet (utrolig kronglete og litt teit program)! Jeg har også blitt glad i den lille bokhandelen-hyggelige folk og masse bra ting,selv om vi er riiiiiimelig overfylt akkurat nå. Har fått erfare at det ikke er alt vi har...spesielt er vi elendige på bøker om spøkelser og overnaturlige fenomener,samt politiske biografier. Sånn-nå må jeg ordne håret-det ser ut som et kråkereir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 3. desember 2005 #1620 Del Skrevet 3. desember 2005 Kråkereir kan være flotte Forresten har du sånn hår som jeg alltid har ønsket meg. Så vet du det Beat for beat var stas før. Nå aner jeg aldri hvem deltagerne er, og da kunne det egentlig likegjerne vært naboen som sto der å sang. Men jeg oppdaget Christina Bjordal på Beat for beat (rimelig drømmedame ), så litt kreditt bør programmet få. Resten ser jeg sjeldent. Jeg maler somregel istedenfor å se TV. God tur på IKEA. Jeg vet ikke om mer slitsom og ekkel butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg