Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Så fint at det har gått bra i dag :)

Jeg lurer på noe. Hvis bøker er ute av produksjon, vet du hvor jeg kan få tak i dem? Er de da umulige å få tak i?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Takk, Bustetroll! :klem:

Bøker som har gått ut av produksjon er straks vanskeligere å få fatt i siden bokhandlene ikke kan bestille dem fra forlag. Da er det bare bruktbokhandler/antikvariat eller loppemarked igjen som alternativ, desverre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk.

Et spørsmål til: Hvordan finner man ut om bøker er ute av produksjon da? Og, varierer det veldig fra kjede til kjede hvilke bøker de fører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Ah!

Jeg ser på bildene dine.

Jeg tror du har hjulpet meg i dag.

:hoppe:

Oi! :)

Jeg som har hatt "gjemme seg på kontoret"-dag.....jeg har faktisk bare hjulpet en person i hele dag, og det var deg? Så artig!!!

:hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
Ok. Takk.

Et spørsmål til: Hvordan finner man ut om bøker er ute av produksjon da? Og, varierer det veldig fra kjede til kjede hvilke bøker de fører?

De store kjedene har nok mye av de samme bøkene,ja.Litt varierer det,men ikke mye. :)

Hos oss er det lyskoder som avslører om ei bok er i produksjon. De kommer opp når man søker fram bøker. Oransj= ute av produksjon, grønn=fortsatt i produksjon. :)

Fikk du fatt i boka di, forresten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjorde ikke det.

Eller. Jeg prøvde ikke mer for jeg fant ut at jeg hadde det litt travelt. Men jeg leter på internett, og jeg veldig få av de som egentlig skal være. Og da vet jeg ikke om de er mer. Og det er veldig trist.

Men noen av de finnes nok ja.

Takk for hjelpen forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det hjelper litt, men vi er godt i gang med å snakke det ut, så da blir det vel bedre til slutt. Er sur for at det blir så lite igjen av helgen til oss to, og jeg som gledet meg til en romantisk helg avsluttet med adventskonsert på søndag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
Nei, jeg gjorde ikke det.

Eller. Jeg prøvde ikke mer for jeg fant ut at jeg hadde det litt travelt. Men jeg leter på internett, og jeg veldig få av de som egentlig skal være. Og da vet jeg ikke om de er mer. Og det er veldig trist.

Men noen av de finnes nok ja.

Takk for hjelpen forresten ;)

Anytime. :klem:

Håper jeg ikke var en skummel bokhandlersak. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:ler: Det hjelper litt, men vi er godt i gang med å snakke det ut, så da blir det vel bedre til slutt. Er sur for at det blir så lite igjen av helgen til oss to, og jeg som gledet meg til en romantisk helg avsluttet med adventskonsert på søndag.

Godt dere får snakket dere gjennom det. Føler også ofte at det blir lite tid til å være "oss" og gjøre romantiske ting. O jobber trippelt nå før jul, og er opptatt store deler av helgene,han også. Noe av jobbinga kan han gjøre foran pcen hjemme,men han er umulig å få kontakt med. :sur:

Velvel, ihvertfall skal vi ha en lang og god juleferie sammen,og BARE ha fri. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Godt dere får snakket dere gjennom det. Føler også ofte at det blir lite tid til å være "oss" og gjøre romantiske ting. O jobber trippelt nå før jul, og er opptatt store deler av helgene,han også. Noe av jobbinga kan han gjøre foran pcen hjemme,men han er umulig å få kontakt med. :sur:

Velvel, ihvertfall skal vi ha en lang og god juleferie sammen,og BARE ha fri. :sjarmor:

Ja, det har sikkert noe med at jeg bare går hjemme. Jeg er jo ikke vant med det og har altfor mye overskudd til overs, og da går du utover han som er trøtt og sliten.

Men i dag finner han i kalenderen hva vi skal gjøre på søndag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppeluppa!

inne i boka mi er det 100 siders fest og julekalender! Håper du blir med!

Ellers er det bare så deilig at det er fredag og helg :sjarmor:

Kjenner at jeg er veldig klar for akkurat det ja!

håper du har det fint vennen min.

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...