Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Lydbøker er alltid en fin ting å gi bort-jeg elsker lydbøker!!!

*nå er det forresten 25% rabatt på lydbøker hos Ark...dagens reklame....*

Godt at du minte meg på det,Impia. :)

Nå er jeg jammen fnatten meg lei av å hoste! Har hosta siden vi kom tilbake fra Vilnius, og nå er jeg LEI denne hardnakka østeuropeiske basillen. Gå vekk! :sur:

I dag skal vi planlegge hva vi skal lage av mat til jul,og hva vi skal kjøpe inn. Tenkte å være lure, for en gangs skyld-I fjor lessa vi ukritisk oppi vogna-kjøpte med oss halve Ultra,og hadde mat og godis i evigheter. Noen har sagt at de har mye bra på Smart Club for tida, kanskje det er verdt en tur? Sist gang vi var der fant jeg en cornflakespakke som var så stor at jeg kunne gjemme meg bak den. Artigartig! :hoppe::hoppe::hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lydbøker er veldig greit det! Har kjøpt en ny til min bestemor i år også for hun ble så begeistret når hun fikk en sånn i fjor.

Ellers er det snø her ennå, og faktisk så jeg et glimt av noe som lignet på sol i dag :overrasket: utrolig men sant!

Må snart begynne å bake til jul tror jeg, men har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal lage ennå.

Ha en fin onsdag min søtnos :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ble ikke noe handletur. :sur:

Det er så ufyselig glatt og ekkelt at vi droppa det i dag. Men i mooorgen!Når de har fått strødd!!! :sjarmor:

:danse:

Møtet i dag gikk forresten bra,og i morra begynner jeg visst på'n igjen...på en litt annen måte,med flere pauser og mer varierte oppgaver, sånn at jeg ikke blir stående i kassa hele tiden. Får se hvordan det går. :)

Nå holder jeg på med å lage fiskegrateng, noe som inngår i programmet "Mer Fisk I Heimen". Jeg har vokst opp med fisk i forskjellige varianter til middag fem dager i uka, og var spylei fisk i mange år. Nå er det heldigvis i ferd med å snu, og fiskegrateng syns jeg er luksusgodt (men det har jeg også likt bestandig). Snart går den i ovnen,og O har gått for å hente mandelpoteter! Namnam! :sikle:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fisk, ja... Her ble det fiskekaker med poteter og Heinz garlic sauce til middag. Burde vært salat også, men fant ingen "mini-familie" pakke, med ferdig oppkuttet. Høres sikkert merkelig ut med den sausen/dressingen, men det er faktisk godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker både lydbøker og fiskegrateng også. Har ikke tenkt tanken som heter Julegaver enda, pleier å utsette det til julestemningen kommer.

Å ta på juglete julepynt er nok godt for sjelen.

Å kjøpe enda mer julepynt er usunt for meg, her er både vårt eget + to dødsbo.

Gratulerer med ny oppstart i arbeidslivet igjen, det går sikkert bra denne gangen, når du ikke baaare må stå i kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Håper det går bra denne gangen. :)

Hjelpedama mi var veldig lite gira på at jeg skulle gi meg, fordi hun mente det ville være en dårlig ting for selvfølelsen min å ha butikkjobben som en ting jeg måtte "gi opp". Nå havner den forhåpentligvis på "ting jeg fiksa"-lista i stedet. :)

Men jeg skal definitivt ikke være der resten av min karriere.

Høres ut som om dere har noek av julepynt,ja! Vi har litt ymse dritt jeg har samlet sammen gjennom mine eeenslige år,og mye av det er rett og slett modent for søppekurven. I tillegg har vi noen ekle greier etter bestemora til O,som rett og slett skal få forbli på loftet. :sjarmor:

tingene, ikke bestemora...

:sjenert:

Mett og fornøyd og klar for LOST, er jeg nå! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mye bedre ut med "ting jeg fiksa" liste enn det motsatte. Helt sikkert. Håper du får oppgaver som du føler du orker, sånn at du kan fortsette. Dessuten har de sikkert bruk for deg nå i førjulsstria. *krysser fingre for lillelou*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke lydbøker. Jeg klarer ikke å danne meg bilde på samme måte da.

Det er lurt å planlegge litt med innkjøp. Vi skal også prøve å gjøre det til jul. Vanligvis må jeg på butikken daglig, for jeg har alltid glemt et eller annet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det er noe med dèt,Bustetroll-jeg liker også best å lese bøkene selv og skape egne bilder,men til lange biturer og sånt syns jeg lydbøker er glimrende. Ellers syns jeg det er knall med hørespill på cd. Vi kjøpte "Sort messe" av John Dickson Carr i fjor og hørte på den seint på kvelden,hver dag. Skummelt,men deilig å sitte tett sammen og være littebitt gyseredde også. :hjerte:

Nå må jeg komme meg i klærne og avgårde på jobb!

Ha en fin dag,alle sammen!

Det er 1.desember,yehaaaa! :hoppe::hoppe:

:nissekonekyss:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!

1 desember! Nå går det jammen fort unna i svingene her altså :) henrik åpna kalenderen yr av spenning i dag og jeg kommer bare mer og mer i julestemning!

men ikke når jeg ser ut da for nå regner snøen vekk :grine: Møkka værguder :sur: Nå som det hadde blitt så vakkert ute!

Ha en toppers torsdag vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har krysset fingre for deg i (nesten) hele dag. Tipper det har gått bra!

Hurra for vinteren!! :bursdag::bursdag::bursdag: Det er nyyyydelig ute nå!

Som du ser, har jeg begynt med den fonten jeg mobbet deg for å ha. Jeg har fått høre at det er en stygg uvane jeg har, en tidligere venninne beskyldte meg ofte for først å kritisere henne for "nye" ting/idéer, og uka etter hadde jeg begynt med det selv....

Hilsen slemme Corazon :twisted::twisted::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallais, Charmis,Cata og Impia!

:nissekonekyss:

:sjarmor:

Det har faktisk gått ganske bra på jobb i dag. :)

Har hatt en forsiktig og tilbaketrukket dag,og har sittet på bakrommet og priset varer og gjort andre småting, og bare EN gang følt at "lillelou er en liten dritt"-spøkelset var i nærheten. Dèt var da en som jobber der skulle vise meg noe og automantisk trodde jeg var inne på hva "bim30" -kommandoen var til for... :sjenert:

Men det gikk fort over, og så var han borte!

Innimellom hadde jeg meg noen småpauser og gikk ut av senteret og tok meg frisk luft. Deilig. :)

På vei hjem delte O og jeg en diger pepperkakedame. :)

Nå er det pause (dvs ettermiddagshvil for trøtte sivilingeniører) før vi skal ut på handel.Pinny vokter han som var han det edleste gull og en liten diamant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Har krysset fingre for deg i (nesten) hele dag. Tipper det har gått bra!

Hurra for vinteren!!  :bursdag:  :bursdag:  :bursdag: Det er nyyyydelig ute nå!

Som du ser, har jeg begynt med den fonten jeg mobbet deg for å ha. Jeg har fått høre at det er en stygg uvane jeg har, en tidligere venninne beskyldte meg ofte for først å kritisere henne for "nye" ting/idéer, og uka etter hadde jeg begynt med det selv....

Hilsen slemme Corazon  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Haha....der ser du! :ler:

Og nååå skal jeg begynne å gå med truse på hodet! Er du med,eller? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...